Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Dr. Feelgood
1 2 3 4 58 9 10 11 12
Nils Mulgersson
03.05.2014 00:07:21 (muokattu 03.05.2014 00:12:51)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulipa tuo uusi Wilko/Daltrey-plätty kuunneltua, kyllähän siinä paukkuja tuntuu olevan. On se Daltrey vaan mies, hienosti lähtee "Keep it out of sight" melkein huutamalla.
 
konkelo
23.10.2014 15:19:54
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.soundi.fi/uutiset/kasvain-poissa-wilko-johnson-toipuu
 
Melko mahtavia uutisia! Täten julistan Wilkon maailman kovimmaksi jätkäksi.
 
Jucciz
23.10.2014 19:34:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lienee paikallaan lanseerata sanonta "Lähti kuin syöpä Wilkosta". Upee juttu kyllä!
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
Rämppy
27.10.2014 12:27:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime talvena Tavastialla ihmettelinkin, miten hyvässä vedossa ukko on tuollaisesta sairaudesta huolimatta. Totisesti ihmemies!
 
En sitten malttanut olla sanomatta.
kaljataiteilija
26.05.2016 13:50:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käsittämättömän kova levy tuo Be Seeing You. Eilen tuli hankittua ja kovassa kuuntelussa ollut...
 
had a rough night, and I hate the fucking Eagles, man... The Big Lebowski
Euphonium
26.05.2016 15:43:25 (muokattu 26.05.2016 15:48:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Käsittämättömän kova levy tuo Be Seeing You. Eilen tuli hankittua ja kovassa kuuntelussa ollut...
 
Minä taas muistan sen pettymyksen, minkä koin kun vanhempani osivat minulle kyseisen levyn 70-luvulla. Olin kuullut Dr.Feelgoodin aikaisempia levyjä serkkujeni luona, mutta en omistanut yhtään. Tämä oli sitten ensimmäinen, jonka sain melko tuoreeltaan, kun se ilmestyi ja petyin. Eihän tämä ollutkaan sitä mitä olin kuullut. Myöhemmin sain sitten hankittua Feelgoodin aikaisempia levyjä ja sain tietää, että se oli Wilkon kitaran soitto, joka teki Feelgoodista erityisen bändin ja Be Seein Youhan on ensimmäinen levy, jolla Wilkon sijaan soittaa joku muu, eli Gypie Mayo, jonka myönnän toki taitavaksi kitaristiksi. Omalla tavallaan jopa taitavammaksi ja monipuolisemmaksi, kuin Wilko, mutta silti en nauti hänen soitostaan samalla tavalla.
 
Rodger
28.05.2016 01:00:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minäkin aikoinaan kauan sitten karsastin Wilkon jälkeistä Dr Feelgoodia kunnes maltoin perehtyä myös myöhäisempään tuotantoon. Big Figuren ja Sparksin poistuminen oli minulle se lopullinen raja. Siihen päättyi se groove, joka teki bändin.
 
Euphonium
31.05.2016 21:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rodger: Minäkin aikoinaan kauan sitten karsastin Wilkon jälkeistä Dr Feelgoodia kunnes maltoin perehtyä myös myöhäisempään tuotantoon. Big Figuren ja Sparksin poistuminen oli minulle se lopullinen raja. Siihen päättyi se groove, joka teki bändin.
 
Joo no, eivät Mayon aikaiset levyt huonoja ole, mutta minulle Feelgood on Be Seeing You:sta alkaen vain yksi ihan hyvä bändi muiden ihan hyvien bändien joukossa.
 
Yallup
01.06.2016 12:03:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aika jännä, kun Feelgood on julkaissut ainakin 26 albumia ja vain neljässä ekassa kitarassa on Wilko ja se Stupiditykin on live ja siinä paljon kahden ekan biisejä. Silti ainakin omalta osalta homma on koko lailla siinä, vaikka toki Mayon aikana tuli hyviä yksittäisiä biisejä. Live-bändinä Brilleauxin aikana se oli silti mainio.
 
"Tosta se taitaa lähteä.."
rheinone
02.06.2016 06:10:54 (muokattu 02.06.2016 06:19:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaljataiteilija: Käsittämättömän kova levy tuo Be Seeing You. Eilen tuli hankittua ja kovassa kuuntelussa ollut...
 
Meikä kans diggaa: Viime aikoina eniten kuuntelussa ollut Feelgoodin lätty Down By The Jettyn ohella.
 
E: Apropoo, miksköhän mulla on jääny Private Practice hankkimatta? Täytyy korjata asia pikimmiten.
 
Onko Suomen vientiteollisuuden motto "Laadultaan paskoja, matalan jalostusasteen tuotteita mahdollisimman alhaisin kustannuksin"?
Nick Bone
02.06.2016 07:25:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Be Seeing You, kovaa kamaa! Taannoin kaivelin arkistoja ja löysin levyn alkuperäisenä c-kasettina, kelpaa luukutella siinäkin formaatissa.
 
Mä olen aina digannut Gypien aikaisestakin menosta. Oikeastaan kaikki levyt (tai ainakin suurin osa), joilla Brillo vielä esiintyy, ovat mun mittareilla kunnon feelguudia.
 
Brillon kuolema sitten tappoi kyllä koko bändin.
 
All work and no play makes Nick a dull boy!
rheinone
16.11.2018 16:41:00 (muokattu 16.11.2018 16:43:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suositelkaas joku Steve Walwynin aikakauden albumi mulle! Saa olla myös Brillon jälkeistä kamaa. Oon nähny monta kertaa livenä, mut en oo koskaan uskaltanu ostaa levyä. Ja kaikki yksittäinen Walwyn-kitarointi, joka on tullu vastaan, on ollu maukasta huttua.
 
Sinä päivänä kun paska on kallista, köyhät syntyy ilman ahterii. - Niko Ahvonen
pekkap82
16.11.2018 18:35:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Suositelkaas joku Steve Walwynin aikakauden albumi mulle! Saa olla myös Brillon jälkeistä kamaa. Oon nähny monta kertaa livenä, mut en oo koskaan uskaltanu ostaa levyä. Ja kaikki yksittäinen Walwyn-kitarointi, joka on tullu vastaan, on ollu maukasta huttua.
 
Feelgood Factor. Paras levy Mayon ajan jälkeen. Toimii soundi, soitto ja biisit. Tosin Kanen aikainen tuotanto ei ole ihan läpikotaisin tuttu.
 
MadMatt
16.11.2018 19:47:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rheinone: Suositelkaas joku Steve Walwynin aikakauden albumi mulle! Saa olla myös Brillon jälkeistä kamaa. Oon nähny monta kertaa livenä, mut en oo koskaan uskaltanu ostaa levyä. Ja kaikki yksittäinen Walwyn-kitarointi, joka on tullu vastaan, on ollu maukasta huttua.
 
Live in London on mainio live pläjäys. Walwyn on just hypännyt kehiin ja homma toimii. Tuo Factor on myös hyvä. Noi kaks...
 
rheinone
17.11.2018 10:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MadMatt: Live in London on mainio live pläjäys. Walwyn on just hypännyt kehiin ja homma toimii. Tuo Factor on myös hyvä. Noi kaks...
 
Lankesin äsken Spotifyn premium-tarjoukseen 3kk kympillä. Panin Live in Londonin pyörimään; toimii tosiaan ku tauti. Ja Walwyn oikeaoppisesti skulaa kolme kiertoa yhtä ääntä Hog for you babyn soolossa, hoho!
 
Sinä päivänä kun paska on kallista, köyhät syntyy ilman ahterii. - Niko Ahvonen
rheinone
17.11.2018 10:23:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pekkap82: Feelgood Factor. Paras levy Mayon ajan jälkeen. Toimii soundi, soitto ja biisit. Tosin Kanen aikainen tuotanto ei ole ihan läpikotaisin tuttu.
 
Tänks!
 
Tuntisko kukaan Kanen aikaista tuotantoa? Oon varma että sieltäkin löytyy helmiä.
 
Sinä päivänä kun paska on kallista, köyhät syntyy ilman ahterii. - Niko Ahvonen
stapani
17.11.2018 19:51:24 (muokattu 17.11.2018 21:09:07)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kane taitaa olla soittamassa 2000 Chess Masters ja 2006 Repeat Prescription levyillä, multa löytyy molemmat. Ei mitään uutta, peruskamaa, hetkeen ole kuunnellut kun tuo 70 ja 80 luvun kama on enempi mun makuuni.
 
Kävivät kesällä Malmitalolla, loppuunmyyty. Kyllä vitutti, kun en hankkinut lippua ajoissa......
 
Tapani
slowdive
23.11.2022 13:51:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Wilko on kuollut.
 
https://www.rumba.fi/uutiset/kitari … tilegenda-wilko-johnson-on-kuollut/
 
Knobs to the southeast.
pekkap82
23.11.2022 16:45:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhtye muuten julkaisi pari viikkoa sitten Gordon Russellin kanssa tehdyn albumin Damn Right!
 
Mortte
23.11.2022 16:48:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

R.I.P. Wilko, oli maailman paras komppikitaristi! Myöski hieno biisintekijä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 58 9 10 11 12

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «