Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Klamydia
1 2 3 4 59 10 11 12 13
Kailis
06.09.2012 12:14:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän tästä bändistä voi diggailla muut kuin vaasalaiset maahanmuuttajat.
 
pekka montin: Rummutuksesta sen verta(yleisestiottan tässä maassa) että se on lajiteltavissa n. neljään eri kategoriaan:
Valka
06.09.2012 16:54:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onhan nää Jokisen sanotukset yleensä aivan nerokkaat,
kaikessa urpoudessaan.
"Ookko teheny lenkkiä pyörällä iliman penkkiä?"
Jos on vähääkään junttihuumorin ystävä niin kyllä
Klamydian sanoitukset kirvoittaa hymyn huulille.
 
Painoin plussaa............
 
-mk-
 
Started out with nothing and still got most of it left.
kitarafanaatikko
10.10.2012 15:10:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kovaa paskaa!
 
käsi
10.10.2012 18:00:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sopivassa tilanteessa loistavaa musiikkia.
 
lifer
04.02.2013 19:33:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jälleen vanhaan aiheeseen. tikulla silmään siis.
 
tunnustan pitäväni. teemalta taannoin tulleen kosketuksessa-keikan aikana tuli mukavasti mieleen 90-luvun loppu ja ensimmäiset kaljareissut yläasteella.nostalgia-mielessä tunnustuksen voi allekirjoittaa.
 
-formal enough for work but colorful enough to be worn to a party-
yellow
05.02.2013 18:05:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan näillä jokunen kova ralli, kuten ryssä mun leipääni syö tai perseeseen.
 
HaloOfFlies
23.02.2013 16:12:09 (muokattu 24.02.2013 21:23:54)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

22.2. Klamydia, Club Teatria, Oulu

Aah, mikä nostalgiapläjäys! Edellisestä näkemästäni Klamydia-keikasta on jo 15 vuotta, joten tämän bändin näkeminen näin pitkän tauon jälkeen oli mahtavaa! Nuorenin varmaan sen 13-14 vuotta välittömästi kun Kuljukka polkaistiin käyntiin. Ja olihan niitä muitakin herkkupaloja. Pala rauhaa, EVVK, Pienen pojan elämää, Narkkarirakkautta, Huipulla tuulee. Elin noiden biisien tahdissa yläaste- ja lukioajat ja eilen tuntui siltä kuin olisi palannut noihin aikoihin takaisin. Soittivat myös uutta materiaalia, koska ukoilta on syksyllä tulossa uusi studiolevy ja Älä pelkää elämää kuulosti ehdalta Klamydialta. Loppuun vielä se kaikkien armeijan käyneiden tunnusbiisi eli Mä lähen himaan aivan saatanan kovana versiona. Klamydia rokkaa edelleen!

Setti:

Pohjanmaalla
Kuljukka
Aku Ankka-laulu
Älä pelkää elämää
Minäminäminä
Kaunehin oot
Ajolähtö
Narkkarirakkautta
Pala rauhaa
Hullujen kuningas
E.V.V.K.
Huipulla tuulee
Krapula tulee (mutta minä määrään päivän)
Suomi on sun
Pilke silmäkulmassa
 
Encore:
Pienen pojan elämää
Vaatteet pois
Mä lähen himaan
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
20.03.2013 19:36:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi Klamydia-single "Älä pelkää" kuunneltavissa täällä:
 
http://www.klamydia.fi/
http://www.youtube.com/watch?v=u0PSUCuGr4Y
https://soundcloud.com/klamydia/alapelkaa
 
We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Kummiseta
30.11.2013 08:08:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klamydia on vittun hyva, yksi parhaimpia Suomibandeja koskaan. Aiti lupasi lahettaa on uusimman jouluksi niin paasee taas luukuttamaan kunnolla.
 
Jäähyn syy: Komodo-källi -ketju.
Deeku
07.10.2016 21:31:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhaa aihetta esiin. Meinasin aloittaa samalla otsikolla aiheen, jos ei olisi löytynyt. Itse olen digannut bändiä "Älpee" - ajoista ja samoihin aikoihin kerran soitimme heidän lämppärinä. Miesten asenne teki suuren vaikutuksen.
 
Ohessa heidän uuden levyn arvostelu http://kaaoszine.fi/klamydia-antisupersankarit/
 
Bartender, more beer! Make it fast or I´m outta here!
Påskägg
08.10.2016 15:38:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En todellakaan muista, missä vaiheessa ko. bändi luisui lopullisesti tuolle nykyiselle leijonakoru-rock linjalleen, mutta vanhoissa materiaaleissa on paljon hyvää kamaa, kuten Pienet mainosvalot, Sotaveteraani muistelee, Nimee ei keksitty yms.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
öl m
08.10.2016 15:41:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Påskägg: leijonakoru-rock
 
Itse olen käyttänyt termiä kiitospaitarock, mutta osuva nimi genrelle myös ylläoleva.
 
"Voidaan varmaankin olla yhtä mieltä siitä, että te tarvitsette tällaisen laitteen."
Jeszse
09.10.2016 10:48:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta tuntuu et se kiitospaita-leijonarokki alko sillon 2002 ku Suomi on Sun -hitti rykäs täysiä läpi kohdeyleisöön. Onhan klamydian kantaaottavat tekstit parhaimmillaan ihan nerokasta tekstiä, mutta kyllä uudesta matskusta enemmän silti ittellekki nappaa se vanha kunnon hölmöily, vaikka lienee turha odottaa mitään venäläisiä unelmia -tyyppistä runoutta enää nykypäivänä.
 
Uus levy tarttee kyl normaalisti kuunnella kuhan muistaa.
 
Ja jos haluan laavalampun auton keulaan ni en mä sitä jumalauta pankkiin aja || The Jasser Arafats || Crimson Day
Henri Henri Olavi
09.10.2016 18:33:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tres Hombres oli kova ala-asteella. Sen jälkeen ei ole tämä bändi oikein osunut.
 
ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio
barclay
10.10.2016 17:07:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En kehtaa tunnustaa pitäväni, koska en pidä. Joiku 2 mahtaa olla se ainut hyvä biisi.
 
Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Påskägg
10.10.2016 18:08:57 (muokattu 10.10.2016 18:12:45)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

öl m: Itse olen käyttänyt termiä kiitospaitarock, mutta osuva nimi genrelle myös ylläoleva.
 
Ihan käypä termi tuokin. Sundin & Pojat samaa kamaa.
 
Mutta tässä esim. kova biisi: https://www.youtube.com/watch?v=J39gkJM01dk
 
Valtio vihaa sua-kirja sivusi Klamydiaa muistaakseni myöskin. Oisko pähkinänkuoressa homma mennyt niin, että kun tyypit olivat vaasalaisia juntteja joilla oli jokseenkin junttia huumorimusaa ja sen lisäksi Kråklund records myi loistonsa päivinään helvetisti levyjä, niin se riitti saamaan huonon maineen "skenessä."
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Henri Henri Olavi
10.10.2016 20:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Påskägg: Oisko pähkinänkuoressa homma mennyt niin, että kun tyypit olivat vaasalaisia juntteja joilla oli jokseenkin junttia huumorimusaa ja sen lisäksi Kråklund records myi loistonsa päivinään helvetisti levyjä, niin se riitti saamaan huonon maineen "skenessä."
 
Olisko syynä enemmän kuitenkin se, että ovat junttirasistisia kiitospaita-rokkaajia?
 
ehkä jos jos asia ois niin että tekee paljon ainesta siis akia paljon mutta jos antaa pois niin onko se plajon siis ol? -haitaripartio
reaper666
11.10.2016 10:29:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoin yhdelle kaverille, että toi Veskun soolotuotantocoverit on ihan järkyttävää kuunneltavaa kun ei toi Vesku nyt mikään Sorsakoski ole.
-mut se ääni tuleekin täältä! *nyrkin kanssa pari napakkaa iskua sydämen päälle*
 
Deathrace King
11.10.2016 10:31:53
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henri Henri Olavi: Olisko syynä enemmän kuitenkin se, että ovat junttirasistisia kiitospaita-rokkaajia?
 
Joo, ihan hirveitä rasisteja nää Klamydian pojat! :D
 
https://www.youtube.com/watch?v=nQKzvvfR88I
 
Kannattais joskus pitää päänsä kiinni jos ei asiasta mitään ymmärrä.
 
DYNAMITE plays faster and harder SCORPIONS. Keikkamyynti: toni.huhtiniemi@gmail.com
Hannubal
11.10.2016 11:26:29 (muokattu 11.10.2016 11:27:15)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Klamydialla on aina ollut oma tunnistettava soundinsa, ja tyylinsä kertoa tarinoita. Kohta 30 vuotta on levyjä tahkottu, ja edelleenkin noita uudempiakin jaksaa kuunnella. Uudeltakin levyltä esim. Pyyntö ja Känni-ääliön paluu ovat takuuvarmaa Klamydiaa.
 
Itse aloin fanittamaan joskus 1998 Klamytologia-kokoelman aikoihin, jolloin Aku Ankka-laulu, Narkkarirakkautta, Tango Delirium, Pilke Silmäkulmassa ja monet muut kolahtivat hienosti.
 
Ei haittaa vaikka onkin junttimusiikkia, kunhan siitä kuuluu tekemisen riemu ja oma tyyli pysyy. Ei matkita mitään Amerikan bändejä tai pistetä konebiittejä taustalle. Ollaan vaan rehellinen vaasalainen punkrock-bändi. Ainoastaan melodioiden samankaltaisuus tekee välillä biiseistä tylsiä, ja tulee sellainen "tämä on kuultu jo 50 kertaa aiemmin" -fiilis. Mutta onhan bändillä ikää jo se 28 vee.
 
Tämä on viimeinen elämäsi, se ymmärrä, suitsi mielesi pirut
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 59 10 11 12 13

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «