Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Manic Street Preachers
1 2 3 4 513 14 15 16 17
Travis Bickle
06.03.2004 17:55:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sitten tästä vasemmistolaisuudesta. Miten vasemmistolainen oikeasti voi olla jos istuu rahakasan päällä (vrt. RATM).
 
Mielestäni on aika mustavalkoista ajatella niin että varakkuus automaattisesti tarkoittaisi porvarillisia mielipiteitä ja vice versa. Useimmitenhan näin tietysti on, ja kuvittelisin monen pään kääntyvän siinä vaiheessa kun rahaa alkaa tulemaan.
 
Itse kysymykseesi...jos teot tukevat sanoja, eli rahaa todella ollaan valmiita antamaan "yhteiseen hyvään", en näkisi tuossa mitään ristiriitaa. Ongelmahan onkin liian usein se ettei olla valmiita miettimään asioita toisen osapuolen näkökulmasta, joka taas johtaa liian jyrkkiin ja ehdottomiin mielipiteisiin (esim. iskulauseet "porvarit ovat riistäjiä" tai vastavuoroisesti "vasemmistolaiset ovat loisia").
 
elina_kerttu
06.03.2004 19:43:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Know Your Enemy on kyllä erinomainen levy.
 
Peki
07.03.2004 18:35:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ongelmahan onkin liian usein se ettei olla valmiita miettimään asioita toisen osapuolen näkökulmasta, joka taas johtaa liian jyrkkiin ja ehdottomiin mielipiteisiin (esim. iskulauseet "porvarit ovat riistäjiä" tai vastavuoroisesti "vasemmistolaiset ovat loisia").
 
näinhän se tuppaa menemään...
 
"Jaa minä apea?" -Alfred E. Neumann
Riivattu.
14.12.2004 12:48:37
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bändi on uskomattoman hyvä.
Kiitos,kun joku oli kirjoittanut bändin historiasta jotain.
Olin kuullut joltain epäviralliselta nettisaitilta Richeyn katoamis jutun,mutten asiaa jaksanut uskoa.
 
Listatkaa bändin parhaimmat biisit.
Itse en ehdi kiireideni vuoksi...
 
Kurt Cobain is grunge's soul.
el Bastardo
14.12.2004 14:11:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Listatkaa bändin parhaimmat biisit.
Itse en ehdi kiireideni vuoksi...

 
Hmm... aika paljon olisi listattavaksi, mutta jos jotain sentään:
 
- Motorcycle emptiness
- La tristesse durera
- From despair to where
- Archives of pain
- Of walking abortion
- Elvis impersonator
- Removables
- Kevin Carter
- You stole the sun from my heart
- Black god on my shoulder
- Let robeson sing
- Ocean spray
- Suicide is painless
- Judge yr'self
- Bored out of my mind
- The love of richard nixon
 
Siinä joitain biisejä, jotka on allekirjoittaneesta tuntuneet hunajaisilta.
 
p3ssi
14.12.2004 20:39:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Holy Bible on oma manics-suosikkini ja yleisestikin ottaen yksi parhaita kuulemiani albumeita. Levystä muuten julkaistiin äskettäin remasteroitu deluxe-pakettikin, jossa 2CD:tä + DVD.
 
MSP:n Ruisrockin keikka vuonna 2003 on jäänyt mieleen parhaana keikkakokemuksena koskaan...
 
Kopioi tämä teksti itsellesi allekirjoitukseksi. Tarkoitus on koota eksponentaalisesti lisääntyvä, mitäänmerkitsemätön allekirjoitus mahdollisimman monelle m-nettiläiselle.
tuomittu
14.12.2004 20:58:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Holy Bible on oma manics-suosikkini ja yleisestikin ottaen yksi parhaita kuulemiani albumeita. Levystä muuten julkaistiin äskettäin remasteroitu deluxe-pakettikin, jossa 2CD:tä + DVD.
 
Mitämitämitä? Sehän pitää ostaa.
 
Älä ala mulle tai tulee napaan.
nikomati
15.12.2004 11:11:44
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin b-puolikokooman kolmella eurolla, ja yllätyin positiivisesti!
 
"Rokki soi, viini virtaa ja naiset vaihtuu..."
halodrummer
15.12.2004 11:28:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Holy Bible on oma manics-suosikkini ja yleisestikin ottaen yksi parhaita kuulemiani albumeita. Levystä muuten julkaistiin äskettäin remasteroitu deluxe-pakettikin, jossa 2CD:tä + DVD.
 
Jep jep. En ole vain vielä missään nähnyt. Ostan heti kun siihen törmään.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
el Bastardo
16.12.2004 14:01:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MSP:n Ruisrockin keikka vuonna 2003 on jäänyt mieleen parhaana keikkakokemuksena koskaan...
 
Mulla on vähän samanlaiset fiilikset tuosta keikasta - ehdottomasti yksi parhaita keikkakokemuksia mitä on vuosien varrella kertynyt. Helvetin kuuma päivä, aurinko porottaa, lavan edustalla oleva puuhake tuoksuu, ilman paitaa pomppii hyvän musiikin tahdissa, järkkärit suihkuttaa paloletkulla vettä, joka virkistää sopivasti ja kuivuu kuumuudessa nopeaan. Tohon vielä nousuhumala, niin olihan se aika mainiota. :)
 
Ostin b-puolikokooman kolmella eurolla, ja yllätyin positiivisesti!
 
Juu, sama, paitsi että maksoin jotain pari kymppiä siitä silloin kun ilmestyi. Hyviä biisejä, ja kokonaisuuskin toimii ihan hyvin.
 
konehes
16.12.2004 15:19:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

6.7.2003 - Ruisrock'03, Turku
 
Hieno keikka. Ikävää vain, että joutuivat soittamaan keskellä päivää, auringon paistaessa täydeltä taivaalta. Paljon mielummin olisin katsonut niitä illan viimeisenä esiintyjänä junttihönöilyn sijasta.
 
Sarri
16.12.2004 17:13:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

olen kuunnellut jonkun vuoden Manicseja. Pidän kovasti, lempilevyt ovat This Is My Truth Tell Me Yours ja The Holy Bible. Uusi Lifeblood ei ole niin hyvä, mutta on siinäkin muutama iskevämpi biisi. Nicky Wire on ihku.
 
JartZA
16.12.2004 22:23:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nicky Wire on ihku.
 
Ja Seanilla on nykyään kammottava letti.
 
Tuskinpa sentään mikään perunanruoskija.
Riivattu.
17.12.2004 09:16:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä te veikkaatte,että onko Richey enään elävien kirjoissa?
Kyllä harmitti kun se leikkasi sen ihanan lettinsä poissa...
 
Kurt Cobain is grunge's soul.
el Bastardo
17.12.2004 09:48:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä te veikkaatte,että onko Richey enään elävien kirjoissa?
 
Nääh, luulen että on tehnyt itsarin jo aikoja sitten...
 
halodrummer
17.12.2004 11:37:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nääh, luulen että on tehnyt itsarin jo aikoja sitten...
 
Jotain sen suuntaista joo. Alkaa olla ufo-havaintojen mitoissa noi ns. "Richey-havainnot" joita aina säännöllisin väliajoin tuntuu ilmenevän.
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
mrk
17.12.2004 21:40:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään kolahti postiluukusta tuo Holy Biblen juhlajulkaisu (play.comista). Hieno paketti. USA-versio on aika erilailla miksattu alkuperäiseen verrattuna, hieman ehkä siloitellumpi. DVD:llä voisi olla vanhempiakin biisejä samoilta keikoilta, nyt hieman kypsyttää kun joku Faster tai PCP tulee 3-4 kertaa. Mutta enpä valita. Täydellinen levy ja nyt vieläkin parempi kuin ennen.
 
dazed
18.12.2004 11:37:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Provinssirockissa James heitti akustisen katsomoon, kun se katsomonosa bailas ankarammin. Mahtokohan olla oikein Martin? Seurasin kateellisena vähän sivummalta.
 
Olen ollut katsomassa Manicseja ainakin 4 kertaa livenä ja aina on rokannut. Tähän uuteen levyyn en ole vielä oikein tutustunut jutenkin tuntuu etten ehkä halua/uskallakaaan.
 
Manicsit on ollut se bändi joka on vaikuttanut mun soittoon ja innostukseen eniten. Ja olihan joskus hommattava samallainen Alipne White Lespakin kun Jameksella...Tokai tosin ; )
 
Jameksen isä olisi halunnut nimetä poikansa Clint Eastwoodiksi, mutta äiti oli pistänyt kampoihin. Joten pojasta tuli James Dean Bradfield. On siinä kaverilla komee ääni.
 
I didn't mean to take up all your sweet time I'll give it right back one of these days.-J.H
Läpistö
26.12.2004 20:38:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse tutuistuin ensimmäisenä tohon This is my truth tell me yours -levyyn ja nyt on kuuntelun alla Generation terrorists. Helvetin hyviä levyjä kummatkin. Tulisivat nyt Suomeen taas joskus ni pääsisin todistamaan sitäkin tapahtumaa :)
 
(Ei-hevi-)Basistia haetaan Lahdesta päin! Otahan yhteyttä.
numb000
27.12.2004 12:59:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyllähän näiltä hyviä biisejä löytyy, ite tykkään sellasesta hitistä kuin "his last painting". se on todella hyvä vaikka se on tosella tylsä myös...
 
bad artists always admire each other´s work (Oscar Wilde)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «