Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Placebo
1 2 3 4 57 8 9 10 11
DieGr
23.01.2008 22:47:51 (muokattu 23.01.2008 22:50:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt ei ole Placebon kuuntelukaan kallista: Anttilassa pyörähdin tänään ja kummastuin kun sekä Black market music&Without you I'm nothing, että Placebo&Meds olivat molemmat pakattu 2CD pakettiin(omina levyinään samassa pahvissa/muovissa). Ja mikä parasta: hintalappu näytti 11,95€/paketti. Kaiken kukkuraksi yksittäisen Placebo-albumin hinta oli hurjat 7.99€. Turha enää käydä töissäkään...
 
Tarviiko aina vittuilla?... Me ollaan jo muutenki häviöllä.
atha
26.01.2008 10:52:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Black market music&Without you I'm nothing, että Placebo&Meds olivat molemmat pakattu 2CD pakettiin(omina levyinään samassa pahvissa/muovissa). Ja mikä parasta: hintalappu näytti 11,95€/paketti.
 
Sattuipa "sopivasti", että olen aikaisemmin ostanut Black Market music & Placebo -levyt sisältäneen tuplapaketin, ja nyt on sitten sotkettukin ne noihin toisiin tupliin, joten eipä voi ostaa kumpaakaan noista tuplista. :-/ Noh, eipä oo yksittäisetkään kalliita.
 
Kailis
26.01.2008 18:41:25
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on sitten Placebo, Without You Im Nothing, Black Market Music, Sleeping with Ghosts ja Meds levyt. Halusitte tai ette, annan keskinäisestä paremmuusjärjestyksestä kommenttia.
Samalla keikalla lähti Anttilasta mukaan Johnny Cash - American V, The Killers - Sams Town, Mercuru Rev - Deserters Song, Nick Cave & The Bad Seeds - Abattoir Blues/The Lyre of Orpheus ja Wolfmother.
 
Sahtimies666
02.02.2008 10:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekin ostin tuon Without you im nothing/Black market music-paketin. Without olikin jo ennestään tuttu ja todella hyvältähän se kuulostaa edelleen. Black market musicia oon nyt tässä puolisen levyä kuunnellut. Kuulostaa todella hyvältä lukuunottamatta Spite & Malicea joka olisi tehnyt mieli skipata mutta kuuntelinpa nyt kuitenkin. Ehkä tuo vielä alkaa maistumaan tai sitten ei.
 
Mutta kyllä jos tollasilla hinnoilla tällaisia levyjä saa niin käyn mielelläni hakemassa sen toisenkin paketin ;)
 
kanisteri
04.03.2008 16:41:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni nuo kaksi ovat ehdottomasti parhaat, sitten Black Marketista eteenpäin tasaista alamäkeä. Bändin jäähallikeikka oli tylsimpiä mitä olen nähnyt aikoihin, oikein vitutti että tuli maksettua. Näin bändin ensimmäisen kerran vuonna 2000 Tukholmassa ja sitä muistelen vieläkin lämmöllä, muuten into lopahtanut täysin.
 
Placebo on kyllä harvinaisen turha keikkabändi, vaikka levytysura on ainakin alkutaipaleeltaan hieno. Itse näin Placebon vuonna 2003 Saksassa ja kovasta sukseesta huolimatta keikasta jäi käsittämättömän steriili ja välinpitämätön fiilis.
 
ganesha
04.03.2008 16:59:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sattuisiko kellään olemaan tietoa mistä voisi vielä hankkia Sleeping With Ghosts-levyä spesiaalipainoksena, sitä 2CD:n pakettia, jossa sillä toisella levyllä mm. Placebon versio Kate Bushin Running Up That Hill-biisistä...? Olen kolunnut nettilevykauppoja Jenkkilää myöten eikä ole edes second handina osunut silmiini, ketuttaa.
 
viina. hanuri. ja naiset.
teg
04.03.2008 17:04:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Placebo on kyllä harvinaisen turha keikkabändi, vaikka levytysura on ainakin alkutaipaleeltaan hieno. Itse näin Placebon vuonna 2003 Saksassa ja kovasta sukseesta huolimatta keikasta jäi käsittämättömän steriili ja välinpitämätön fiilis.
 
Ite ainakin tykkäsin viime kevään Hesan keikasta vallan kovasti. Tosin settilista olis voinut olla hiukan toisenlainen (ainahan se voisi...). Kannattaa muuten kattoo Soulmates never Die-livedvd. Kuvatu Pariisissa, olisko ollut 2003. Ehkä yksi parhaista livedvd:istä mitä on tullut nahtyä. Voi käsitys tylsästä livebändistä muuttua.
 
kanisteri
04.03.2008 17:13:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ite ainakin tykkäsin viime kevään Hesan keikasta vallan kovasti. Tosin settilista olis voinut olla hiukan toisenlainen (ainahan se voisi...). Kannattaa muuten kattoo Soulmates never Die-livedvd. Kuvatu Pariisissa, olisko ollut 2003. Ehkä yksi parhaista livedvd:istä mitä on tullut nahtyä. Voi käsitys tylsästä livebändistä muuttua.
 
On mulla kyseinen tuotos. Keikka vaikuttaa kohtalaiselta, mutta taltioinnin nopeat leikkaukset tekevät videosta sietämättömän.
 
jukej
04.03.2008 17:20:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sattuisiko kellään olemaan tietoa mistä voisi vielä hankkia Sleeping With Ghosts-levyä spesiaalipainoksena, sitä 2CD:n pakettia, jossa sillä toisella levyllä mm. Placebon versio Kate Bushin Running Up That Hill-biisistä...? Olen kolunnut nettilevykauppoja Jenkkilää myöten eikä ole edes second handina osunut silmiini, ketuttaa.
 
Tarkistin äsken niin mulla on tuo 2cd painos, jossa bonus cd:llä on covereita. Ostin sen Tampereen Swamp musicista muistaakseni n. vuosi sitten. Swampin sivuilla lukee nytkin Placeboa hakiessa Sleeping with ghosts 2 kertaa erikseen. Toisessa hinta n. 10e, toisessa n. 20e. Lisätietoja sivut ei kerro, mutta tuolta kannattaisi kysäistä!
 
anttipi
07.03.2008 10:07:00 (muokattu 07.03.2008 11:33:47)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Placebo on kyllä harvinaisen turha keikkabändi, vaikka levytysura on ainakin alkutaipaleeltaan hieno. Itse näin Placebon vuonna 2003 Saksassa ja kovasta sukseesta huolimatta keikasta jäi käsittämättömän steriili ja välinpitämätön fiilis.
 
Näin bändin livenä Provinssissa joskus vuonna yks ja kaks, eikä sytyttänyt yhtään. Yhden keikan perusteella ei olisi pitänyt teilata bändiä, mutta siitä jäi joka tapauksessa jonkinmoinen Placebo-antipatia päälle (vaikutuksensa oli varmasti silläkin, että bändistä kohkattiin silloin mielestäni suhteettoman paljon). Myöhemmin olen huomannut, että onhan niillä läjä hyviä biisejä.
 
Ironista, että moni on matkan varrella sanonut lauluääneni/maneerieni muistuttavan Brian Molkoa ja kuittaillut, että on tainnut tulla placebot kuunneltua, vaikka itselläni ei ole yhtäkään bändin levyä... :)
 
Uusia demoja lisätty 5.2.2008 -> Neptuna's Machine
ganesha
07.03.2008 16:10:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tarkistin äsken niin mulla on tuo 2cd painos, jossa bonus cd:llä on covereita. Ostin sen Tampereen Swamp musicista muistaakseni n. vuosi sitten. Swampin sivuilla lukee nytkin Placeboa hakiessa Sleeping with ghosts 2 kertaa erikseen. Toisessa hinta n. 10e, toisessa n. 20e. Lisätietoja sivut ei kerro, mutta tuolta kannattaisi kysäistä!
 
kiitoksia kovasti! ilmeisesti en ole tarpeeksi tarkasti silmäillyt, sillä kyllähän nämä kotimaiset levypuulaakit katsastin ensimmäisenä mut pitäis vissiin opetella lukemaan ensin :D
 
viina. hanuri. ja naiset.
lasol
28.01.2009 20:51:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.placeboworld.co.uk bongattua
 
12-June-09 _Provinssirock _ _Finland
 
ei siis, on siis
eeppe
28.01.2009 21:00:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ite kans hoksasin ton just. Ei vissii missää muualla oo viel tietoa tosta? mahti juttu kyllä ku tulevat provinssii :)
 
Tempura
30.01.2009 18:13:07 (muokattu 30.01.2009 18:13:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kiitoksia kovasti! ilmeisesti en ole tarpeeksi tarkasti silmäillyt, sillä kyllähän nämä kotimaiset levypuulaakit katsastin ensimmäisenä mut pitäis vissiin opetella lukemaan ensin :D
 
Muistaakseni sain cdon.comista juuri sen tuplaversion, tuli vähän itseasiassa yllärinä. Aikaahaan tuosta on jo kolme-neljä vuotta helposti. Sikäli hyvä ylläri, kun oli muutenkin alkanut nousta mielenkiinto Kate Bushia kohtaan, ja Running up the hill-coverin jälkeen tilasin neidin/rouvan levyjä sitten urakalla.
 
e: helvettiäkö tuosta enää selittämään, kun asia oli jo vuoden vanha, huoh.
 
"Minun vatsani, minun helvetin vatsani" - Hannu Virta
ganesha
02.02.2009 21:21:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistaakseni sain cdon.comista juuri sen tuplaversion, tuli vähän itseasiassa yllärinä. Aikaahaan tuosta on jo kolme-neljä vuotta helposti. Sikäli hyvä ylläri, kun oli muutenkin alkanut nousta mielenkiinto Kate Bushia kohtaan, ja Running up the hill-coverin jälkeen tilasin neidin/rouvan levyjä sitten urakalla.
 
e: helvettiäkö tuosta enää selittämään, kun asia oli jo vuoden vanha, huoh.

 
noh, eipä sieltä sitten löytynytkään kuin se karvalakkiversio. Joten pitänee silmäillä huuto.nettiä yms. käytettyjen puulaakeja koska näyttäisi pahasti siltä että painos on ollut todellakin limited, eipä saa enää mistään uutena...
 
tai sit pitää kans alkaa hankkimaan Kate Bushia :D
 
viina. hanuri. ja naiset.
Echtleder
21.03.2009 14:43:34 (muokattu 21.03.2009 17:33:46)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://placeboworld.co.uk/ : uusi levy, Battle for the Sun, ilmestyy 8.6., ja sivujen kautta on sekä kirjautumalla ladattavissa levyn nimibiisi että tilattavissa levystä 70 punnan hintainen Very Limited Edition Deluxe Box Set. Itse jouduin molemmat operaatiot tuossa äsken tekemään.
 
BIISISPOILER: Biisi kuulostaa Placebolta, ja on jatkumoa edellisiin levyihin, ja dissonanssi-kohta liittää biisin myös vanhempaan kamaan. Elektroniikkaa ei kehissä. Sävellys on viiden ja puolen minuutin kasvava "poprock-teos", ja itse kuulin nyt paljon mieluummin sellaisen kuin esim. jonkin kolmen minuutin räkäpopviisun. Kuulostaa parin kuuntelun jälkeen hyvältä, eikä ainakaan nyt vituta tuon saatanan boxihirviön tilaus. Tai en tiedä voisiko se mua nyt ylipäätään vituttaa.
 
pushead
21.05.2009 09:58:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan keskustelun esille, koska uuden levyn julkaisupäivä lähenee (Suomessa 10.6). Minkälaisia ennakko odotuksia ihmisillä on Battle for the sunia kohtaan? Omasta puolestani levy kyllä menee hankintaan. Tuossa on muutama biisi tulevalta levyltä.
 
For what it's worth http://www.youtube.com/watch?v=Lo2cSq3s4NM
Battle for the sun http://www.youtube.com/watch?v=um5lZWUtYEQ&feature=related
 
Informaatiokameli
21.05.2009 18:43:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pushead: Nostan keskustelun esille, koska uuden levyn julkaisupäivä lähenee (Suomessa 10.6). Minkälaisia ennakko odotuksia ihmisillä on Battle for the sunia kohtaan? Omasta puolestani levy kyllä menee hankintaan. Tuossa on muutama biisi tulevalta levyltä.
 
For what it's worth http://www.youtube.com/watch?v=Lo2cSq3s4NM
Battle for the sun http://www.youtube.com/watch?v=um5lZWUtYEQ&feature=related

 
Ylempi biisi on aivan järkyttävää kuraa, pahaa melkein tekee kun radiosta kuulee tuota. Vaan tuo alempi biisi olikin sitten mahottoman kova! Saa nähä, mitä sieltä tulee.
 
Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
jarkkkk
21.05.2009 19:21:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pushead: Nostan keskustelun esille, koska uuden levyn julkaisupäivä lähenee (Suomessa 10.6). Minkälaisia ennakko odotuksia ihmisillä on Battle for the sunia kohtaan? Omasta puolestani levy kyllä menee hankintaan. Tuossa on muutama biisi tulevalta levyltä.
 
For what it's worth http://www.youtube.com/watch?v=Lo2cSq3s4NM
Battle for the sun http://www.youtube.com/watch?v=um5lZWUtYEQ&feature=related

 
Kyllähän tuo levy tulee kuitenkin ostettua. En mitään mahtavuuksia enää näiltä odota, mutta voihan sen s/t:n laittaa soimaan jos oikein pahalta tuntuu =)
 
miten ajetaan grungeparta? -haulikolla. "Neekerit, homopopparit ja muut hipit jamittelevat. hewy äjjät vaan mulkoilevat toisiaan ja virittävät kitaroita kilpaa alemmas." -Jawski "Haistakaa kaikki paska" -Bream
professori
21.05.2009 21:36:52 (muokattu 21.05.2009 21:40:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuo levy tulee kuitenkin ostettua. En mitään mahtavuuksia enää näiltä odota, mutta voihan sen s/t:n laittaa soimaan jos oikein pahalta tuntuu =)
 
Medsin jälkeen ei enää jaksa enää uusia ostella. Ei sillä, oon myyny jo kaikki paitsi kaks ekaa muutenkin pois..ainoa mistä ei olisi pitänyt luopua on Sleeping with Ghosts, vaikka on kaikilla muillakin levyillä hetkensä. S/T ja Without You I'm Nothing, siinä Placebon parhaat jos minulta kysytään.
 
Placebo on kyllä harvinaisen turha keikkabändi, vaikka levytysura on ainakin alkutaipaleeltaan hieno.
 
Tää on kyllä totta. Olihan siellä jäähallissa fiilistä olla, mutta jälkeenpäin ajateltuna aika ankea keikka. Siistiähän ne oli nähä, ei siinä mitään.
 
e. Hienolta kuulosti tuo Battle for the Sun! Suorastaan vitun hyvältä.
 
"God damn you Walter! You fuckin' asshole! Everything's a fuckin' travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «