Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nine inch nails
1 2 3 4 526 27 28 29 30
Julmettu
13.06.2004 17:02:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos sen reznorin heittäs helevettiin vänisemästä ja otettas tilalle joku kunnon lehmipoika, homma vois ehkä toimia.
 
Voi vittu sinä olet tyhmä! NIN= T. Reznor! Reznor on koko Nine inch nails!
 
Huevos
14.06.2004 10:55:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NIN= T. Reznor! Reznor on koko Nine inch nails!
 
aivan.
 
Julmettu
14.06.2004 11:45:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

aivan.
 
Vamu...
 
seeprahim
18.06.2004 14:27:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NIN on kyllä kova pändi, mutta vaatii pirusti aikaa ja uudelleen ja uudelleen kuuntelua.
 
Näin.
 
"i feel just like a Leonard Cohen-record.. nobody listens to me."
jcps
23.02.2005 14:21:22 (muokattu 23.02.2005 16:28:17)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos sen reznorin heittäs helevettiin vänisemästä ja otettas tilalle joku kunnon lehmipoika, homma vois ehkä toimia.
 
heh, trent on ainoa jäsen nine inch nailsissa, loput ovat luottolivebändiä jotka eivät kuulu yhtyeeseen. paitsi että nekin poijaat on uusittu kaikki paitsi rumpali jerome dillon, jopa jeordie white aka twiggy ramirez (ex-marilyn manson, a perfect circle) on bassossa ja kitarassa, aaron north kitarassa ja loppu(j)a en muista ulkoa
 
tuossa uutta promokuvaa:
http://flyleaffans.com/forum/viewtopic.php?t=268
 
Se uusi on Trentin omien sanojen mukaan 'Brutal'.
12 kipaletta. Ei instrumentaaleja tai fillereitä.

 
nine inch nails -with teeth
 
01 all the love
02 you know what you are
03 the collector
04 the hand that feeds
05 love is not enough
06 every day is exactly the same
07 with teeth
08 only
09 getting smaller
10 sunspots
11 the line begins to blur
12 beside you in time
13 right where it belongs
 
Nyrkillä naamaan..
tommosta lupaili.

kuulostaa mielenkiintoiselta tuo levy, niiden kahden kipaleen perusteella mitä oon kuullu

ei todellakaan brutaalia, mutta suoraviivaista, pelkistettyä, paljon popimpaa kuin tds mutta rankempaa kuin fragile. the hand that feeds on menevä ja "dancehtava" rock kipale ja the line begins to blur on taas hidastempoisempi ja kuulostaa siltä miltä the day the whole world went away olisi kuulostanu jos se olisi the downward spiralilla.

the line begins to blur tuli aluksi pienenä pettymyksenä mutta mitä enemm'n sitä kuuntelee niin sitä paremmaksi se muuttuu. the hand that feeds oli niin haukuttu ettei siltä odottanut mitään eli sekin yllätti positiivisesti.

yhteenveto
the hand that feed = nine inch nailsin versio loppupään don huonoista
the line begins to blur = the day the whole world went away vs. physical vs. toolin "die eier von satan" vs. jotain muuta
 
kaipa se nyrkillä turpaan sitten tarkoitti jotain muuta esim "olipas kekseliäs ratkaisu" meiningillä
 
Saapa vaan nähdä, että myöhästyykö se kun Reznorilla on jotain oikeussotkuja
oikeussotkut on entistä ahnetta manageria kohtaan closuren dvd:stä ja ei vaikuta uuteen levyyn ja voi olla että uusi levy tai sinkku jopa aikaistuvat
 
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
mrk
23.02.2005 14:33:26 (muokattu 23.02.2005 14:34:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Provinssin mentävä aukko ihan selvästi kiertueohjelmassa : http://www.nin.com/tour/index.html
 
Jos ei niin Lontooseen voisi lähteä (EDIT: heinäkuussa, nuo ensi kuun keikat menivät loppuun hetkessä)
 
"What would we be without wishful thinking"
bastardo
23.02.2005 14:36:45 (muokattu 23.02.2005 14:36:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Provinssin mentävä aukko ihan selvästi kiertueohjelmassa : http://www.nin.com/tour/index.html
 
Hoh. Tulisikin Provinssiin, niin olisi sielläkin jotain nähtävää.
 
"I can't sing and I can't dance, but still I know how to clap my hands"
jcps
23.02.2005 16:27:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoh. Tulisikin Provinssiin, niin olisi sielläkin jotain nähtävää.
 
jos nine inch tulisi provinssiin ainakin yhdellä (minulla) suomessa se olisi kesän kohokohta
 
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
Hammer
23.02.2005 17:04:47 (muokattu 23.02.2005 17:05:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin trent reznor oli NIN,mutta eikö se sanonu NIN kotisivuilla että tämä on nyt ensimmäinen bändillä tehty levy ja NIN olisi pysyäkseen bändinä? Ettei yhden miehen orkesteria enään..?TR soitti kaikki soittimet itse 3 aijemmalla levyllä 99% itse. With Teeth on,kuten kerrottu,bändillä tehty levy.
 
Itse sain lainaan kaverilta NIN tuotantoa ja kolahti even deeper ja siit lähti diggailu.
 
rockpock:
"Industrial meteliä vai musiikillista neroutta?"
 
Ehdottomasti neroutta. Kaikki ne pianot ja syntsat varsinkin livenä. Aivan uskomatonta! Jos pääsee oikeisiin fiilareihin niin tämä on loistovaa musiikkia,tykkäsi rock musiikista tai industrial musiikista.
 
Minulle "se" levy on Fragile. Mutta kaikki levyt on hyviä,Pretty Machine on vähän ankee mutta hyviä biisejä kaikki.
 
En tiedä vastasiko joku tuohon Perfect Drug kyssäriin,mutta se lienee pelkkä soundtrack biisi jostain surkeesta leffasta. Ei sitä taida olla ees millään EPllä(joita on saatanasti).
 
Vielä lisään että mielentajuntani räjäytti Ruiner(versio) biisi.
 
parinc.
23.02.2005 17:56:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin trent reznor oli NIN,mutta eikö se sanonu NIN kotisivuilla että tämä on nyt ensimmäinen bändillä tehty levy ja NIN olisi pysyäkseen bändinä? Ettei yhden miehen orkesteria enään..?TR soitti kaikki soittimet itse 3 aijemmalla levyllä 99% itse. With Teeth on,kuten kerrottu,bändillä tehty levy.
 
Tossa kappaleessa juuri mikään ei pidä paikkaansa. Rummut uudella levyllä soittaa Grohl, mutta muuten käytännössä kaikki on Reznorin harteilla. Bändi on kasattu vasta nyt vuodenvaihteen tuntumassa, kitaristikin löytyi vasta tammikuussa. Levyn äänitykset loppuneet loka-marraskuun vaihteessa. Reznor ei ole sanonut yhtään mitään nykyisen bändin pysyvyydestä, luultavasti siksi, ettei sellaista ole.
 
Ainoa bändilevy josta Reznor on puhunut tämän 14 vuoden aikana kun olen äijän touhuja seurannut on Tapeworm, jota ei sitten koskaan saatu. %"&€%&/€%€"!
 
En tiedä vastasiko joku tuohon Perfect Drug kyssäriin,mutta se lienee pelkkä soundtrack biisi jostain surkeesta leffasta. Ei sitä taida olla ees millään EPllä(joita on saatanasti).
 
Voi jeesus. Se "joku surkea leffa" on aivan v*tun loistava "Lost Highway". The Perfect Drug on tietty julkaistu myös maxi-sinkkuna/EP:nä, iso kasa remixejä kaverinaan. Pitäisi olla edelleen hankittavissa (ainakin tilattavissa kohtuuhinnalla ulkom. nettilevykaupoista). Eikä niitä EP:tä nyt mitään hirvittävää määrää ole...
 
arrgh
23.02.2005 17:59:47 (muokattu 23.02.2005 18:01:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin trent reznor oli NIN,mutta eikö se sanonu NIN kotisivuilla että tämä on nyt ensimmäinen bändillä tehty levy ja NIN olisi pysyäkseen bändinä? Ettei yhden miehen orkesteria enään..?TR soitti kaikki soittimet itse 3 aijemmalla levyllä 99% itse. With Teeth on,kuten kerrottu,bändillä tehty levy.
 
Ei pidä paikkaansa juurikaan miltään osin.
 
En tiedä vastasiko joku tuohon Perfect Drug kyssäriin,mutta se lienee pelkkä soundtrack biisi jostain surkeesta leffasta. Ei sitä taida olla ees millään EPllä(joita on saatanasti).
 
No jos Lost Highway on "surkea leffa", niin kyllä. Ja on olemassa myös The Perfect Drug EP jolla on viisi versiota kyseisestä kappaleesta.
 
EDIT: Ei kannata aikailla kirjoitusten kanssa. Parinc sanoikin jo kaiken.
 
parinc.
23.02.2005 18:51:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

EDIT: Ei kannata aikailla kirjoitusten kanssa. Parinc sanoikin jo kaiken.
 
mutta ilahduttavan yksimielisiä ollaan.
 
maelstorm
23.02.2005 20:06:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

samaan aikaan arvostan ja kärvistelen Reznorin "vanha levy roskikseen ja uudestaan alusta" mikä on nyt käynyt väitetysti tämän uuden kohdalla ja sitten sen edeltäneen fragilen kanssa. Olisi ollut kiva kuulla myös se miltä reznoroinnit kuullostavat tän mainostusta kaipaamattoman megatuottajan kanssa minkä kanssa ensin musaa syynättiin.
 
En pitänyt enkä pidä fragilesta - se on kokonaisuutena epäsuhta, ja fiilistellympien maalailevien musiikkien väleissä tarjoillut liittymäkohdat-NiNsoundiin-jota-fanit-odottivat tuntuivat aina väkinäisiltä ja kiusallisen päälle ängetyiltä. Ikäänkuin suunnitelma olisi ollut kyhätä jotain suurta ja orkestraalista, mutta sitten menty kaksi askelta taaksepäin ja kelattu, että on pakko laittaa sitä nin skittasoundia että fanit tunnistavat mistä bändistä on kyse. Muutenkaan en ole ollenkaan vakuuttunut siitä, että Reznorilla riittäisi paukut kyhätä sitä mitä Fragilella tavoiteltiin. A warm place downward spiralilla toimii mulle paljon paremmin kuin mikään fragilella. Minulle pannukakku lässähti pahasti.
 
the Mystic may release maelstorms of fire, delete freewill, enter the land of the Spirit, or even stop time.
Deg
24.02.2005 09:56:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Downward Spiraliin tutustuin ensimmäiseksi, ja tykästyin kovastikin Closeriin ja kumppaneihin, mutta joululahjaksi vuonna 99 saatu Fragile räjäytti pankin. Pelasin Driveria playstationilla ja kuuntelin levyä uudestaan ja uudestaan. Mielestäni aivan täydellinen kokonaisuus, tunnelma kestää koko levyn ajan. Ja siltikin, kumpikin cd toimii aivan täysin omana kokonaisuutenaankin.
 
Itseni myöhemmistä vaiheista todettakoon että Pretty Hate Machinestäkin pidän, mutta ei sillä ole mitään noita kahta edellämainittua vastaan. Nine Inch Nailsin suunta on jatkuvasti ollut ylöspäin, The Upward Spiral. Uutta levyä odotankin näin ollen todella innolla. Onhan sitä odotettu jo vuosikaudet.
 
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
Snowblind
01.03.2005 03:57:11
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoh. Tulisikin Provinssiin, niin olisi sielläkin jotain nähtävää.
 
Pitää vaan toivoa että tulisivat, NIN on nähtävä livenä joskus.
 
Ja niin, kommenttia bändistä.. Yksi lempiyhtyeitäni tällä hetkellä. Jokainen näistä "isoista" albumeista on loistavia, parhaimpina.. Öö. Kaikki. Jos pitäisi rajailla niin parhaat ehkä Fragile ja The Downward Spiral.
Uutta levyä odotellaan innolla, saa nähdä mihin suuntaan on homma mennyt.
 
"Many musicians have dreamed of compact technological boxes, inside which all audible sounds, including noise, would be ready to come forth at the command of the composer" - John Cage 1942
Exhausted
01.03.2005 13:52:45
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuulin huhuja että nimenomaan olisivat provinssiin tulossa sunnuntain pääesiintyjäksi
Deg
01.03.2005 15:04:02
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuulin huhuja että nimenomaan olisivat provinssiin tulossa sunnuntain pääesiintyjäksi
 
Oikein huhuja kuulit?
 
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
jcps
01.03.2005 22:12:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kuulin huhuja että nimenomaan olisivat provinssiin tulossa sunnuntain pääesiintyjäksi
 
perkele kun tulisi, saahan sitä aina toivoa
 
en ole koskaan pitänyt klovneista, itseasiassa olen pitänyt niitä jokseenkin pelottavina. en tiedä mistä se johtuu, mutta luulen sen saaneen juurensa siitä kun olin pieni menimme sirkukseen isäni kanssa ja klovnit tappoivat hänet
porta
03.03.2005 11:45:42 (muokattu 03.03.2005 11:45:58)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

perkele kun tulisi, saahan sitä aina toivoa
 
enää ei tarvi toivoa \o/
 
Johnny Buzz
03.03.2005 11:48:05
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

enää ei tarvi toivoa \o/
 
Jeps. Sieltähän se löytyy: www.provinssirock.fi
 
www.soulstab.com
Soulstab live @ Painobaari, Helsinki 2.4. w/ Acoustab duo
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 526 27 28 29 30

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «