Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Stone Temple Pilots
1 2 3 4 5 6
Regalis Apertura
02.12.2019 22:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm tuosta Halon antamasta linkistä löytyi tällainen kohta:
 
"But as the anticipated follow-up to the alt-rockers' 2018 self-titled album, the upcoming collection won't be a completely acoustic record, an idea to which STP members had previously hinted. Instead, the "beautiful" and "different" new album as the musician described it will contain a crop of fresh material, a point the singer underscored near the end of interview."
 
Eli jos oikein tulkitsen tuon niin tuleva levy EI olisi kokonaan akustinen...
 
Regalis Apertura
03.12.2019 13:59:31 (muokattu 03.12.2019 14:00:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sori tuplaviesti.
 
käsi
02.06.2020 22:47:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten akustinen Perdida uppoaa teille? Itselläni se soi yllättävän usein. Alkuun en oikein osannut suhtautua siihen. Mutta nykyään se on usein mulla levy jonka laitan soimaan illalla kun alkaan rauhoittumaan.
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
Regalis Apertura
03.06.2020 10:02:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nojoo vaikka ensin annettiinkin ymmärtää ettei olisi kokonaan akkari niin sittenkin tuli kokonaan... Siksi hieman pettymys mulle. Ja biiseissä ei oikein ollut mun mielestä "hittiainesta" vaikka melodioita olikin siellä täällä. Vähän jäätiin valjuksi välityöksi tällä kertaa.
 
käsi
03.06.2020 17:41:26
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Regalis Apertura: Nojoo vaikka ensin annettiinkin ymmärtää ettei olisi kokonaan akkari niin sittenkin tuli kokonaan... Siksi hieman pettymys mulle. Ja biiseissä ei oikein ollut mun mielestä "hittiainesta" vaikka melodioita olikin siellä täällä. Vähän jäätiin valjuksi välityöksi tällä kertaa.
 
Hittejä tällä levyllä ei oikein ole. Itse pidän tästä ehkä osin just siksi, aivan kuin koko levy olisi samaa kappaletta alusta loppuu. Ehkä tämä levy piti tehdä ja kuuluu siihen kategoriaan.
 
MUSIC LOVER, Joka on päättänyt onnistua unelmissa
jassi
04.02.2023 20:04:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kerta kaikkiaan kaunis viisu Robert De Leon uudelta soololevyltä:
 
https://www.youtube.com/watch?v=D1d … C_oU&ab_channel=RobertDeLeoOfficial
 
SossunRahoil
03.03.2023 03:26:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihmetyttää miten muut ei tunnu arvostavan Perdidaa. Mun mielestä aivan loistava levy. Vielä näin parin vuoden jälkeenkin paras levy mikä tällä vuosikymmenellä keneltäkään on tullut, jos multa kysytään.
 
Varmasti olen väärässä mutta kumminkin.
Regalis Apertura
03.03.2023 09:22:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SossunRahoil: Ihmetyttää miten muut ei tunnu arvostavan Perdidaa. Mun mielestä aivan loistava levy. Vielä näin parin vuoden jälkeenkin paras levy mikä tällä vuosikymmenellä keneltäkään on tullut, jos multa kysytään.
 
Makuasiat ovat makuasioita. Tämän tapainen akustinen musa ei vaan ole ihan kaikkien juttu (ml. itsenikin)... Ehkä ongelma on siinä että STP on "profiloitunut" sähköisenä rockbändinä alusta saakka Weilandin päivistä lähtien ja nyt kun tarjoillaan ykskaks akustista levyä niin on se vähän "kulttuurishokki" näin rockimman STP:n fanille.
 
jassi
03.03.2023 09:53:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Fare thee well on ainakin todella nätti biisi.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «