Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kurt Cobain
1 2 3 4 5 6 729 30 31 32 33
Brian May jr.
19.11.2003 13:55:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama se tykkääkö Cobainista tai Nirvanasta vai ei, mutta mies kirjoitti rockmusiikin historiaa sen verran paksulla tussilla, että merkityksettömäksi ei miestä tai yhtyettä voi sanoa.
 
Hemetti nahkis, sä laitat aina nää parhaimmat ja älykkäimmät kommentit. Aamen.
 
Tyylitaju nopeuden edelle! Ja se on tosi!
Stain
19.11.2003 17:40:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei Cobain ole soittanut oikeakätisten kitaraa, muuten kuin kielet käännettynä. Mahdolliset kuvat on vain käännetty ympäri.
 
Aivan.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Ta Wicked G
19.11.2003 20:53:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ja sitten off-topicia vaikka kyseiseen henkilöön liittyykin.
 
Cobainista on thety näköjään jo sarjakuvakirjakin.
 
http://www.flameboycomics.com/News.html
 
Mahtaa olla hienoa. Pitääpä hankkia kun tulee Suomeen markkinoille.

 
Kah. Aika siisti kansikuva.
 
Ei taida hetkeen ainakaan suomennettuna ilmestyä, mutta kunhan ilmestyy ylipäätänsä millä kielellä tahansa niin pitääpä selailla.
 
Fuck the reality! I'm going home!
Paskaskitta
20.11.2003 11:14:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö tossa kannessa lue Kurt Cobain jokugraphic? Siis olisko se niinq Kurtin taiteilualbumi tai joku semmonen...
 
" Ja vitut hiteistä. Nimetkää mahatauti mun mukaani" -Kurt Cobain
kassper
20.11.2003 11:28:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sama jätkä. Nirvanan jälkeen perusti Foo Fightersin.
 
Pakko on vähän nussia pilkkua. Sorry vaan. Dave perusti Foo Fightersin ennen kuin liitty Nirvanaan.
Nirvanan Nykin livellä soittaa kitaraa silloinen Foo Fightersin kitaristi. Ei kai enää vaikuta bändissä(korjatkaa jos olen hakoteillä). Äijän nimi ei nyt muistu päähän.
 
Kun menee kovaa, niin pääsee nopeasti pois vaaratilanteista.
vantage
20.11.2003 11:29:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko on vähän nussia pilkkua. Sorry vaan. Dave perusti Foo Fightersin ennen kuin liitty Nirvanaan.
Nirvanan Nykin livellä soittaa kitaraa silloinen Foo Fightersin kitaristi. Ei kai enää vaikuta bändissä(korjatkaa jos olen hakoteillä). Äijän nimi ei nyt muistu päähän.

 
Hoho minä luulin että foo fighters on aika uusi bändi...
 
Heavy Metal Is The Law
Antsa
20.11.2003 11:29:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko on vähän nussia pilkkua. Sorry vaan. Dave perusti Foo Fightersin ennen kuin liitty Nirvanaan.
Nirvanan Nykin livellä soittaa kitaraa silloinen Foo Fightersin kitaristi. Ei kai enää vaikuta bändissä(korjatkaa jos olen hakoteillä). Äijän nimi ei nyt muistu päähän.

 
Pat Smear
 
T. Issi
Freakz
20.11.2003 12:19:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pat Smear
 
Pat Smear soitti joskus myös "Germs" nimisessä punk bändissä, jonka laulaja oli ihan täys sekopää ja kuoli jossain vaiheessa heroiinin yliannostukseen... Se oli siinä punk-leffassa (nimi oli vissiin läntisen sivilisaation rappio tai jotai).
 
Aika on soittaa, aika on kuolla
Ta Wicked G
20.11.2003 13:23:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hoho minä luulin että foo fighters on aika uusi bändi...
 
Muistan elävästi kun sisko osti niiden ekan levyn vuonna 1995.
 
Fuck the reality! I'm going home!
pitkätukka
20.11.2003 15:13:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko on vähän nussia pilkkua. Sorry vaan. Dave perusti Foo Fightersin ennen kuin liitty Nirvanaan.
Nirvanan Nykin livellä soittaa kitaraa silloinen Foo Fightersin kitaristi. Ei kai enää vaikuta bändissä(korjatkaa jos olen hakoteillä). Äijän nimi ei nyt muistu päähän.

 
Jos tarkkoja ollaan, niin Pat Smear oli Nirvanan kitaristi tuolloin.
 
Stain
20.11.2003 17:14:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, Pat soitti kitaraa nirvanan kiertueella -94. En ole kyllä kuullut juttua että Dave olisi muka perustanut foo fightersin ennen nirvanaan liittymistä. Kyllä se taisi bändissä nimeltä Scream soittaa.
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
madu
20.11.2003 22:33:00 (muokattu 20.11.2003 22:35:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Smearista ponnahtikin mieleen... Siinä on todella outo kaveri (tai reippaasti kamoissa) kun muistelee noita nirvana haastatteluja MTV:llä...
 
Ja kyllä käsittääkseni Foo Fighters on perustettu ihan Nirvanan jälkeen.
 
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
Stain
20.11.2003 22:36:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Smearista ponnahtikin mieleen... Siinä on todella outo kaveri (tai reippaasti kamoissa) kun muistelee noita nirvana haastatteluja MTV:llä...
 
Ja kyllä käsittääkseni Foo Fighters on perustettu ihan Nirvanan jälkeen.

 
Mitäs outoa niissä oli?
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
madu
20.11.2003 22:45:25 (muokattu 20.11.2003 22:45:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs outoa niissä oli?
 
mm. eräässä festarihaastiksessa Kurt Ja Dave puhui musasta ihan vakavasti ja Pat siinä istuskeli ja yhtäkkiä puheli itsekseen ja keinutti vartaloaan ja nauroi itsekseen vaikka pojat ruoti vakavasti musiikin syvää olemusta :)
 
en tiedä onko sitten sieniä juuri siemaillut niissä pätkissä mitä oon nähny. Niin ja sehän ei digannu kengistä, tallusti joka paikassa yleensä pinkeissä sukissa.
 
Yrittänyttä ei laiteta... samoihin hommiin uudestaan.
FlatOutFucked
21.11.2003 00:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Smearin, jonka oikea nimi on Georg Ruthenberg (tuolla nimellä ei rokkitähdeksi tulla), lavaesiintyminen on ainakin melko eloisaa. hän myös pitää mekoista, tosin niin piti myös cobain.
 
Minun käsittääkseni Dave teki jotain demoja foo fightersia "varten" joskus ´94 nirvanan ollessa vielä kasassa. voin tosin olla hyvin, hyvin väärässäkin.
 
Stain
21.11.2003 11:29:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mm. eräässä festarihaastiksessa Kurt Ja Dave puhui musasta ihan vakavasti ja Pat siinä istuskeli ja yhtäkkiä puheli itsekseen ja keinutti vartaloaan ja nauroi itsekseen vaikka pojat ruoti vakavasti musiikin syvää olemusta :)
 
en tiedä onko sitten sieniä juuri siemaillut niissä pätkissä mitä oon nähny. Niin ja sehän ei digannu kengistä, tallusti joka paikassa yleensä pinkeissä sukissa.

 
Hoho! Sehän on unpluggedissakin ilman kenkiä :)
 
Planned a show Treasoned my roots Ice cream snow See you in June
Shakermaker
21.11.2003 17:17:43 (muokattu 21.11.2003 17:19:21)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

1.Kurt Cobain on jumala!
2.Jumalaa ei saa pilkata! (eikös se oo lailla kielletty?)
 
nirvana=cobain
eiköhän se oo ihan tyypillistä, että triojen biisintekijä-laulaja-kitaristit nostetaan, ainakin mediassa, johtohahmoksi...?
 
Kurt oli huono soittaja
miten joku jonka soitto kelpaa miljoonille ihmisille voi olla huono soittamaan.
 
...shake along with anyone you like to...
jamez_wannabe
21.11.2003 22:14:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pakko myöntää että mielestäni Grunge on pahinta mitä musiikille on tapahtunut sitten Lennonin kuoleman.
 
Silti, vaikka satuttaa myöntää, niin jos mies myy miljoonia levyjä, ei se ihan kädetön voi olla. Kaikesta ei voi pitää, mutta kaiken kanssa voi yrittää tulla toimeen.

 
mun mielestä Lennon ja Beatles puolestaan
ovat täysin yliarvostettuja.
 
lug
21.11.2003 22:49:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minun käsittääkseni Dave teki jotain demoja foo fightersia "varten" joskus ´94 nirvanan ollessa vielä kasassa. voin tosin olla hyvin, hyvin väärässäkin.
 
Nirvanan tulevaa levyä varten. 2 daven biisiä, 1 novoselicin. Googlen mukaan cobain ei ollut noissa nauhoituksissa mukana. Netistä löytyy ainakin exhausted jossa dave laulaa ja soittaa rummut, kitarat jne. Myöhemminhän exhaustedin eri versio päätyi foon ekalle levylle. Jotenkin noin..
 
Welcome to this world of fools, of pink champagne and swimming pools. Well, all you have to lose is your virginity
mikko1
21.11.2003 23:34:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sangen kehittävää keskustelua täällä. Ite tykkäsin Nirvanasta vielä viime talvena paljonkin, mutta nyt ei oikeen jostain syystä enää jaksa, harmi, hyvää musiikkia se on- ja eikö kaikki ole siitä kiinni?
 
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 729 30 31 32 33

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «