Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Redrama
1 2
paikkakunta
29.10.2003 23:16:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielestäni ehdottomasti paras suomalainen hiphop-julkaisu tänä vuonna. Tarpeeks letkeetä sekä todellakin hyvät taustat eikä muutenkiaan sellasella vitun-idiootti-blingblingpelleily asenteella (mikä joidenkin yksilöiden mielestä kuuluu asiaan) tehtyä. Nyt vaan odotellaan kohta ilmestyvää Palefacen uutukaista.
offtopiccii... ehkäpä, mutta tänään ostin Jukka Poika ja Kompostikopla bändin levyn, Kapteeni-Änen ja Soul Captain Bandin tyyppien uusin tuotos, aivan loistavaa materiaalia sekin suomalaiseksi hiphop-musiikiksi. Kyllä Suomestakin siis löytyy suorastaan oivallisia kykyjä tuolta tälläkin foorumilla paljon parjatulta musiikin alueelta...
 
mä oon mie
mikko1
30.10.2003 07:51:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm, tuota, Soul Captain Band ja Kompostikopla _ei_ ole hip-hoppia.
 
"Jos silmät olisivat käsissä, niin käsittäisikö silloin näkemänsä?" - Noir
paikkakunta
30.10.2003 12:36:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hmm, tuota, Soul Captain Band ja Kompostikopla _ei_ ole hip-hoppia.
 
rajamailla kuitenkin liikutaan....
 
mä oon mie
Tupuna
31.10.2003 00:37:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rajamailla kuitenkin liikutaan....
 
No eikä liikuta.
 
Jukka Pojat ja muut eivät ole kyllä mitään hiphoppia... vaan reggaeta ja dubbia. Ei ne räppää. Äänenkäyttö aika erilaista jossain dubissa ja rapissa. Sama kuin sanoisi, että Britney Spears ja Apocalyptica liikkuisivat samassa kategoriassa. No, kyllähän molemmat ovat populaarimusiikkia.
 
Ruvetaanko oikein kunnolla nussimaan pilkkua ja genrettämään? :)
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
-K-
31.10.2003 01:08:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun ekaa kertaa tätä kuulin niin totesin että helvetin hyvin tehty suomalaiseksi rapiksi. Todella ei-suomalaisen kuuloinen mutta mutta... Biisit eivät vain allekirjoittaneeseen tartu, ehkä turhan monotonista minun makuuni, koukut lensivät ohi. Mutta todella ammattitaitoista rappia, ei voi muuta sanoa.
 
Ei suotta elämys.
Super-Jari
31.10.2003 06:54:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittu räppi o viTTu paskaa, Iron Maiden on se VItuN bändi!!11111!1++
 
Ei vaan, räppi on mun mielestä aika jöötiä mutta jos taustalle saadaan oikea bändi niin lopputulos voi kuulostaa ja siedettävälle. Tulenkantajat, Soul Captain Band.. Ja se Iron Maiden on oikeasti paska. :D
 
Jumalan Kirjanpitäjä / Paskan Jumala
Rituaalimurha
14.11.2003 14:05:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redrama on kyllä loistava. Mäkään en oo niitä kaikista intohimoisimpia räpin kuluttajia mutta povaisin kyllä Redramalle menestystä rapakon toisella puolella=) Suomi-reggae on kyl mitä hirveintä tuubaa.... ja kaiken lisäks kommareiden suosiossa.
 
Vihreän tietty sävy...
HaloOfFlies
14.11.2003 16:51:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jenkkiräppäri Chingy meni aika hiljaiseksi kuultuaan Redramaa... Sanoi että on mahiksia menestyä USA:ssa
 
With the lights out it's less dangerous, here we are now, entertain us
Tupuna
17.11.2003 01:06:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jenkkiräppäri Chingy meni aika hiljaiseksi kuultuaan Redramaa... Sanoi että on mahiksia menestyä USA:ssa
 
sanoiko perusteita, miksi?
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
halodrummer
17.11.2003 01:19:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sanoiko perusteita, miksi?
 
Se pelkää että lähtee markkinat...
 
"Kuka ihmisten kuningas on tunteidensa valtias? Kuka viisauden rakastaja rakkautensa ruhtinas? Ei yksikään." A.W. Yrjänä
Svenri Jönsson
17.11.2003 12:54:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuka ***** on Chingy?
 
Tympee Huttunen
17.11.2003 13:07:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En jaksa uskoa, että Redrama nousee ikinä mihinkään jenkkilistoille. Jenkeissä on tuhansia räppääjiä ja staraksi pääsemiseksi pääsee vaatii muutakin kuin hyvät biisit esim. oikeat suhteet ja 9 luodinreikää rinnassa. Paljon otollisempi alue voisi olla jokin maa johon kyseinen musiikkityyli muutenkin on tuontitavaraa. Sama kuin Suomea kiertäisi jokin puolivillainen puolalainen goottibändi.
 
"Macro, sillä on hyvä kroppa ja se näyttää Jeesukselta."
krushing
17.11.2003 13:20:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon kyllä aika lailla samaa mieltä jenkkilistoille nousemisesta - onnea matkaan vaan, mutta terveen kyynisyyden merkeissä epäilen vahvasti. Onhan se ihan hyvin tehtyä tavaraa, mutta ei mitään kovin omaperäistä. En ole ainakaan toistaiseksi kuullut Redramalta mitään vetäisyä jolle olisin korviani erityisesti heristänyt (tosin levy on lyhyitä klippejä lukuunottamatta vielä kuulematta).
 
HaloOfFlies
28.06.2015 15:42:47 (muokattu 28.06.2015 15:52:16)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen tuli tsekattua viimein Redrama soolona. Kyllähän se toimi, mutta settilista jätti toivomisen varaa. Miksi ihmeessä esim, If You With That ja Hang It Up pitää vetää tuollaisena puolivillaisena medleynä, kun niiden oikea paikka olisi encoreissa?
 
Ricky Tick Big Bandin riveissä olen Redraman kertaalleen livenä nähnyt ja kyllä silloin lähti huomattavasti paremmin. Muutaman sanankin hänen kanssa vaihtanut ja on symppis tyyppi myös lavan ulkopuolella.
 
Hirveämmin en ole kaverin uusimpia soolotuotoksia tsekkaillut (pl. Clouds jolla fiittailee Backstreet Boysin AJ McLean), mutta vanha tuotanto kolahtaa. Esim, Street Music-levyn I Don't Know What To Tell You on yksi parhaista tässä maassa koskaan tehdyistä räppibiiseistä.
 
Redrama on kyllä ansainnut paikkansa Suomi-rapin kärkikaartissa.
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «