Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Absoluuttinen nollapiste
1 2 3 4 529 30 31 32 33
tuomittu
08.09.2003 18:36:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sattusikohan kukaan tietämään onko netissä sellaista paikkaa josta voisi imuttaa Absoluuttista nollapistettä. WinMX:ällä kun ei löytynyt.
 
Osta levyjä reikäpää.
 
Zed
08.09.2003 18:47:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta levyjä reikäpää.
 
No tätä minä (tavoistani poiketen, TM) hienostellusti yritin sopertaa.
 
Zed is dead, baby, Zed is dead.
aksiom
08.09.2003 19:41:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen aina kironnut kun mielestäni suomen musiikin yhden kulmakiven (a0.) levyjä ei myydä juuri yhtään, ja silti kaikki aina kehuvat joka paikassa bändiä.
 
Ja hitto nyt tällänen topic!!! Pirulainen antakaa muusikoille rahansa. No yllähän minä itsekin lataan musiikkia netistä ja aika suuriakin määriä mutta suomalaisia köyhiä bändejä en kyllä ala sortamaan. Jokainen nollapisteen levy mm. löytyy.
 
http://platta.net/esittaja/1078
 
Tuolla on kaikki nollapisteen levyt nimimuutettua ja kokoelmaa lukuunottamatta 12.5e. Ei ole liian paha hinta.
 
en ole rouva bell
Tanu
08.09.2003 19:45:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos täytyy koekuunnella ennen ostoa, niin mars kirjastoon. Täkäläisestä baarikaapin kokoisesta kirjastostakin löytyy Muovi antaa periksi, Olos ja Nimi muutettu-albumit.
 
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
Nimismies
08.09.2003 21:10:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sattusikohan kukaan tietämään onko netissä sellaista paikkaa josta voisi imuttaa Absoluuttista nollapistettä. WinMX:ällä kun ei löytynyt.
 
Levykauppaan siitä vinkumasta!
 
"Respect my autoritah!" - Eric Cartman
jussiohman
08.09.2003 21:53:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levykauppaan siitä vinkumasta!
 
Nii just. Ne pojathan tekee sitä touhua melkein miinustuotolla. Ainaskin Suljettu- kiertueen jälkeen, oli joka jätkälle jääny 50 markkaa miinusta.
 
-väliaikainen häriö-
Jabbe
08.09.2003 21:59:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiset, mukaanlukien minä, pitävät Kazaata/WinMX jne. erittäin kätevänä tapana tutustua uuteen musiikkiin. Myös ircin kautta levitys on suosiossa(ni). Mutta toki myös aidot levyt ostetaan jos ovat sen arvoisia. Absoihin tutustuminen on jo pitkään ollut mielessä, pitänee etsiä jostain levyjä käsiini tai sitten turvautua nettiin. Pari biisiä olen jo kuullut ja hyvältä vaikutaa. Jos on niin hyvä bändi todellakin kuin on hehkutettu, niin pitänee niitä levyjäkin ostaa. Ihan oikeasti, levykaupasta. :)
mie
09.09.2003 16:12:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomaan että minua pidetään tyhmänä piratismin levittäjänä, mutta puolustukseksi pitää sanoa että en ole kuullut vielä yhtään kappaletta (mutta sanoitusten takia haluaisin kuulla), Savonlinnan levykaupoista en ole löytänyt niiden levyjä (eikä kauemmaksi kehtaa yhden levyn takia lähteä), kellään tutulla ole bändin levyjä ja vaikka levyn löytäisinkin kannattaako sitä ostaa jos ei tiedä yhtään onko musiikki hyvää vai paskaa.
 
Anteeksi että aloitin koko jutun.
 
Reikä se on rinkelissäkin.
Nimismies
09.09.2003 19:10:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Kazaalla ainakin löytyy. Ihme jos ei levykaupassa ole. Tilaa sinne.
 
"Respect my autoritah!" - Eric Cartman
Tanu
09.09.2003 19:18:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toiset, mukaanlukien minä, pitävät Kazaata/WinMX jne. erittäin kätevänä tapana tutustua uuteen musiikkiin.
 
Ei tuossa mitään vikaa ole, niin minäkin teen. Jotenkin vain taisin (muiden ohella) saada sellaisen kuvan, että nyt waretetaan isolla W:llä. Ja tässä tapauksessa kyse on kuitenkin bändistä, joka ei suuria voittoja tee, kuten jo mainittiin.
 
Se siitä sitten. Saatanan tylsä peruspeelo.
diibadaaba
10.09.2003 18:30:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus voi olla soveliasta imuttaa musaa netistä, mutta Nollapisteen kaverit ovat niin köyhiä, että niitä pitää tukea.
 
There will come a time when you can even take your clothes off when you dance.
Zed
11.09.2003 14:01:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nollapisteen kaverit ovat niin köyhiä, että niitä pitää tukea.
 
"Me olemme niin köyhiä että meillä ei varaa ole huonoon käytökseen"
 
Zed is dead, baby, Zed is dead.
Nimismies
11.09.2003 14:59:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Me olemme niin köyhiä että meillä ei varaa ole huonoon käytökseen"
 
"Kallein harrastuksemme on juoksevalla vedellä tiskaaminen."
 
"Respect my autoritah!" - Eric Cartman
Imper
11.09.2003 16:45:37
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Kallein harrastuksemme on juoksevalla vedellä tiskaaminen."
 
"Tulee se hetki, kun kontaktia etsimme muuhun maailmaan."
 
Everyone is a per-son
aksiom
11.09.2003 20:15:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Tulee se hetki, kun kontaktia etsimme muuhun maailmaan."
 
"Ei se voi onnistua. Me tilaamme totisina kahvin"
 
en ole rouva bell
Fortune
11.09.2003 20:18:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus voi olla soveliasta imuttaa musaa netistä, mutta Nollapisteen kaverit ovat niin köyhiä, että niitä pitää tukea.
 
Ihan sama se sille artistin varakkuudelle on. Köyhältä ja rikkaalta varastaminen on yhtä väärin.
 
Treplev
11.09.2003 20:20:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Ei se voi onnistua. Me tilaamme totisina kahvin"
 
"Kuulostaako se vakuuttavalta kun ei muuta voi kuin matkustaa?"
 
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
aksiom
11.09.2003 20:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan sama se sille artistin varakkuudelle on. Köyhältä ja rikkaalta varastaminen on yhtä väärin.
 
Minä ainakin pystyn rahatilanteeni takia ostamaan vain tietyn määrän levyjä, ja valikoin tarkasti ne mitkä ostan. Absoluuttinen Nollapiste kuuluu pakko-ostoksiin ja taas esimerkiksi Pink Floydin levyt olen lataillut ilman suurempia omantunnon tuskia.
 
en ole rouva bell
Fortune
11.09.2003 20:23:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ainakin pystyn rahatilanteeni takia ostamaan vain tietyn määrän levyjä, ja valikoin tarkasti ne mitkä ostan. Absoluuttinen Nollapiste kuuluu pakko-ostoksiin ja taas esimerkiksi Pink Floydin levyt olen lataillut ilman suurempia omantunnon tuskia.
 
Moraalittomuus on sairaus. Jos ei ole varaa, niin ollaan ilman.
 
Mutta nyky-yhteiskunta nyt on mennyt jo moraalin suhteen ihan vituiksi, toivoa ei enää liene.
 
Treplev
11.09.2003 20:30:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Köyhältä ja rikkaalta varastaminen on yhtä väärin.
 
Asunnottoman ja miljonäärin vaatteiden pölliminen on yhtä väärin? Entä nälkiintyneen viimeisen leivänmurun vieminen ja banaanin ottaminen porvarin hedelmäkorista? Yhtä väärin?
 
Kokoomuspuolue odottaa jo sinua.
 
"In this day and age, the only responsible thing a man can do is to kill himself."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 529 30 31 32 33

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «