Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pixies
1 2 3 4 5
Heavy Metal Machine
16.06.2004 18:57:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ois mul jottai.
http://www.alexpages.wronger.com/mp3s.html

 
Kiitti sul gauhiast! Goht guullaa mit ne laulaa!
 
Hei lennä pois, tyttöni pois
Heavy Metal Machine
16.06.2004 19:03:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sehän oli... Sehän oli... Se oli ihan kiva.
 
Hei lennä pois, tyttöni pois
HaloOfFlies
16.06.2004 19:43:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunnelkaapa perätysten Pixiesin Here Comes Your Man ja Pearl Jamin Yellow Ledbetter, huomaatte että yhtäläisyyksiä löytyy
 
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
paranoid android
16.06.2004 23:14:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on tullut Pixiesiltä uusi single. Ihan ok oli.
 
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
doolittle
17.06.2004 15:37:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpa ah Frank Black syö sanojaan. Yksi näistä uhoajista jotka vannovat, ettei yhteen palata ja Pixies on ehdottomasti menneisyyttä ja olemmeko kuulleet tämän kaiken joskus aikaisemmin? Voi Fränkki minkä teit. Suoraselkäisyyttä vaikka maha vähän vetäisi viistoon.
 
"Sex without love is a good ride worth trying / But love without sex is second only to dying" -Glue-
Dunga
17.06.2004 17:35:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tuli MTV:ltä Pixiesin Monkey gone to heaven musavideo keskellä pahinta teinihittiputkea, meinasi leuka loksahtaa lattiaan.
 
You can crush us, you can bruise us, but you´ll have to answer to...oh, Guns Of Brixton IMIK #4 [Kyllä lähtee]
FlatOutFucked
17.06.2004 17:40:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään tuli MTV:ltä Pixiesin Monkey gone to heaven musavideo keskellä pahinta teinihittiputkea, meinasi leuka loksahtaa lattiaan.
 
Julmaa.
 
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
rakki
19.06.2004 13:17:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pixiesiltä on julkaistu uusi kappale ties kuinka monen vuoden jälkeen. Bam Thwok nimeltänsä. Mitä pidätte?
 
Ihan hassu, ei kuulosta oikeastaan ihmeellisemmin Pixiesin perustuotannolta ja Pixiesiksi tunnistaisin oikeastaan vain kitarasoundeista jos kuulisin ohimennen, ja ehkä suuntaa antais Kimin laulu.
 
Ei tuo mikään totaalipaska ole. Kyllähän tuota mukana viheltelee, mutta ei tuo silti ole mikään ihmeellisemmin järisyttävä.
 
Pixiesin reunion-keikat kuitenkin kuulostavat ainakin aivan saastaisen hyvältä! Esimerkiksi keikka Fine Line Music Cafessa 13.4.2004. Ihan ihmetyttää.
 
Ääliöt hintit.
Heavy Metal Machine
19.06.2004 17:33:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pixiesin reunion-keikat kuitenkin kuulostavat ainakin aivan saastaisen hyvältä! Esimerkiksi keikka Fine Line Music Cafessa 13.4.2004. Ihan ihmetyttää.
 
Jebulis! Itse olen pari keikkaa myös imuttanut ja aika helvetin hyvältä kuulostaa!
 
Hei lennä pois, tyttöni pois
rakki
20.06.2004 15:49:41 (muokattu 20.06.2004 15:52:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Alan lämmetä Bam Thwokille. Tämä soi päässä nonstoppina ja sitä on pakko kuunnella. On tässä vaan todella hyvä meininki. Hitto, Pixies ownaa vaikka muuta luulisikin aluksi. Kyllä nämä osaavat.
 
EDIT: löytyipä vielä hauska haastattelunpätkäkin netistä, jossa Deal kertoo Bam Thwokista:
 
The music for "Bam Thwok" had its genesis in a chord progression that Deal had been toying with for a while, and the lyrics from an art book she found discarded on a city street a number of years ago while on tour. "From the handwriting, you could tell that this book must have belonged to a little kid," Deal recounts. "This kid had written a short story, a paragraph really, about a party that took place in another universe, about people and monsters that were partying together. That's what provided the inspiration for the lyrics." The song is a musical romp, and features a driving beat, searing guitar, and the whimsical chorus, "Love. Bang. Crash. Wakka, wakka, Bam Thwok." "It's a song about loving everyone," Deal added, "showing good will to everyone."
 
Aika ihhistä.
 
Ääliöt hintit.
gorak
20.06.2004 16:03:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gigantic!
 
True sailing is dead.
Bee-äf
21.06.2004 10:26:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä reunionissa on se ihmeellistä, että (toisin kuin yleensä vastaavissa) Pixies kuulostaa TISMALLEEN samalta kuin joskus 10-15 v. sitten. Ei kyllä mikään paha asia...
 
paranoid android
21.06.2004 22:57:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jebulis! Itse olen pari keikkaa myös imuttanut ja aika helvetin hyvältä kuulostaa!
 
Siis ihan perkeleen hyvältä kuulostaa! Aivan mahtavaa.
 
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
rakki
12.07.2004 22:22:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä näin ruotsissa tavaratalossa myyjätytön, joka oli nähnyt Pixiesin Hultsfredissä. Mä MELKEIN kosketin sen kättä kun se antoi mulle vaihtorahoja, ja vieläpä sillä kädellä missä sillä oli se keltainen festariranneke. Oohh! Olin pyörtyä.
 
Ääliöt hintit.
Lilcor
12.07.2004 23:34:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä tutustun näihin huippubändeihin aina hirmu myöhään. Ostin vähä aikaa sitten Doolittlen ja vaikuttaa aika pirun hyvältä. Surfer Rosa on pakkohankinta.
 
Hihi :EE
HaloOfFlies
13.08.2004 18:09:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olisi sitten 10 vuoden tauon jälkeen tulossa uusi Pixies-levy! Frank Black haluaa Tom Waitsin tuottamaan lätyn. Loistavaa!
 
"Kun sä olet tornissa, sä olet siellä ylhäällä ihan up yours", Matti Nykänen
Heavy Metal Machine
14.08.2004 13:13:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt olisi sitten 10 vuoden tauon jälkeen tulossa uusi Pixies-levy! Frank Black haluaa Tom Waitsin tuottamaan lätyn. Loistavaa!
 
Hianoa hianoa! Onko julkaisusta mitään tietoa?
 
with the sugar sickness you spy the kidnap kid
paranoid android
14.08.2004 13:45:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus ensi vuoden puolella pitäisi ilmestyä.
 
"No, I dont own any cars - just a tank. Cars are rubbish. If I buy things, I like to fucking get good things. Not boring things. You've got to spend your money on good things." - Richard D. James
FlatOutFucked
10.12.2004 22:12:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan piruuttani tönäisen.
 
En ole jaksanut tutkia Pixies -saitteja. Onko mitään uutta tietoa uudesta levystä/jostain muusta?
 
Nyt soi: Trompe le Monde. Paras.
 
YOU FUCKIN´ DIE!!!!!!
 
"You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore
anttipi
11.12.2004 00:04:26 (muokattu 11.12.2004 00:04:43)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä näin ruotsissa tavaratalossa myyjätytön, joka oli nähnyt Pixiesin Hultsfredissä. Mä MELKEIN kosketin sen kättä kun se antoi mulle vaihtorahoja, ja vieläpä sillä kädellä missä sillä oli se keltainen festariranneke. Oohh! Olin pyörtyä.
 
Heh, harmi että olen jo oman rannekkeeni ottanut pois, mutta todettakoon näin jälkikäteen, että oli kyllä helvetin hieno kokemus. Ääni käheänä koko seuraavan viikon; eihän sellaisen klassikkotykityksen mukana voinut olla hoilaamatta!
 
Kaska ajaa mopolla.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «