Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Nylon beat
1 2 3 4
jomppa82
07.08.2003 01:08:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taas näitä identiteettikriisissä painiskelevia.
 
Noh, vihataan kaikki yhdessä minuutti Nylon Beatia.
 
Mitäs seuraavaksi? Gimmel?
 
Live fast, die die!
Jaska
07.08.2003 01:38:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitäs seuraavaksi? Gimmel?
 
muuten hyvä mut sitä vihaa jo muutenki tarpeeks moni (tai no, ei kyllä tarpeeks moni)
 
Shaft
07.08.2003 12:35:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt tänä kesänä Oulussa ollessaan oli heillä kaksi
guitaristia mukanaan. Se kalju ja auktoriteettirikas
hoiti hommansa tinkimättömällä ammattitaidolla,
se nuoremman näköinen hevihemmo keskittyi enemmänkin
tiluhommiin, vaikkakin hoiti sen puolen 120 % lasissa,
melkein parhaiten mitä olen ikinä kuullut.

 
NB:n kitaristit ovat vaihdelleet sen verran, etten oikein pysy enää mukana.. Olisikohan Wäinölän Tuomas ollut messissä ko. keikalla? Tuota kaljua häiskää en tunne.
 
Taas näitä identiteettikriisissä painiskelevia.
 
Millä tavoin NB:n arvostelu on osoitus identiteettikriisistä? Perustele väitteesi.
 
Circles
07.08.2003 18:34:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NB:n kitaristit ovat vaihdelleet sen verran, etten oikein pysy enää mukana.. Olisikohan Wäinölän Tuomas ollut messissä ko. keikalla? Tuota kaljua häiskää en tunne.
 
Se kalju (ja mahakas) äijä on just Tuomas "töyhtö" Väinölä ja se toinen huippu kitaristi on Anttilan Vesa. Helvetin hyviä soittajia kumpikin. Valehtelijan aikoihin kitaristina oli Marzi Nyman ja hänen jälkeen suurinpiirtein Demon aikoihin Warre Vartiainen.
 
"Alhaalta voi nousta ainoastaan"
JMP
08.08.2003 10:48:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jep, on kyllä tytöillä loistava bändi. En nyt erityisemmin kuuntele Naikkareita, mutta en inhoakaan. Ihan peruspoppista.
 
Shaft
08.08.2003 11:53:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se kalju (ja mahakas) äijä on just Tuomas "töyhtö" Väinölä ..
 
Tuomas ei kyllä (ainakaan sitten viimenäkemän) ole kalju ja mahakas, vaan tämä "töyhtöpäinen" kaveri, joka soittaa mm. mustalla Wolfgangilla.
 
Circles
08.08.2003 18:00:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomas ei kyllä (ainakaan sitten viimenäkemän) ole kalju ja mahakas, vaan tämä "töyhtöpäinen" kaveri, joka soittaa mm. mustalla Wolfgangilla
 
Peavey Wolfgangilla soittava heppu on kylläkin Vesa Anttila. Se Väinölä soittaa mm. puun värisellä Gibsonin Les Paulilla.
 
"Alhaalta voi nousta ainoastaan"
Shaft
08.08.2003 19:50:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Peavey Wolfgangilla soittava heppu on kylläkin Vesa Anttila. Se Väinölä soittaa mm. puun värisellä Gibsonin Les Paulilla.
 
Tiedän kyllä mistä puhun, kun tunnen kaverin.. Wäinölä soittaa Wolfgangilla. Tiedä häntä sitten, jos NB:ssä soittaa Wäinölän ja Anttilan lisäksi joskus jokin kolmaskin tyyppi.
 
Circles
08.08.2003 21:03:16 (muokattu 08.08.2003 21:03:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän kyllä mistä puhun, kun tunnen kaverin.. Wäinölä soittaa Wolfgangilla. Tiedä häntä sitten, jos NB:ssä soittaa Wäinölän ja Anttilan lisäksi joskus jokin kolmaskin tyyppi.
 
No voihan h#lvetti! Mulla on aina ollut se käsitys, että se kalju on Wäinölä ja se Wolgang heppu on Anttila. Se Anttila on sitten Erinin kihlattu. En olisi kyllä uskonut ulkonäön perusteella. Kiitos korjauksesta!
 
"Alhaalta voi nousta ainoastaan"
Ossi
09.08.2003 01:05:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No voihan h#lvetti! Mulla on aina ollut se käsitys, että se kalju on Wäinölä ja se Wolgang heppu on Anttila. Se Anttila on sitten Erinin kihlattu. En olisi kyllä uskonut ulkonäön perusteella. Kiitos korjauksesta!
 
Eh.. tietääkseni se aikamiehen näköinen kitarataiteilija olis' Anttila. Kihlauksista yms. ei ole tietoa.
 
Off-topic, ulkonäön perusteella ei satunnainen tarkkailija todennäköisesti ymmärtäisi meikäläisellä ja vaimollani olevan minkäänlaista yhteistä tartuntapintaa, millään elämän sektorilla. Jälkikasvusta puhumattakaan. 25-vuotta on kuitenkin kulunut suht' lenseästi, eli se siitä ulkonäöstä ;)
 
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
Nimismies
09.08.2003 13:00:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Naikkarit on ihan ihkuja! On niillä paljon hyviä biisejä.
 
Vihaan Jorma Melleriä.
Shaft
09.08.2003 18:52:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eh.. tietääkseni se aikamiehen näköinen kitarataiteilija olis' Anttila. Kihlauksista yms. ei ole tietoa.
 
Joo, eikö se Anttila oo joku neljäkymppinen? Jotain kihlausjuttuja olen minäkin kuullut, vaikken olekaan kovin tarkkaan NB:n touhuja seurannut.
 
GothicMajKarma
16.08.2003 19:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nylon Beat? *räjähtää nauruun*
Just joo, ihmiset, siirtykääpäs tuonne metallin puolelle..
 
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
Bonham
16.08.2003 19:41:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nylon Beat? *räjähtää nauruun*
Just joo, ihmiset, siirtykääpäs tuonne metallin puolelle..

 
Eikö se riitä, jos sä siirryt?
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
GothicMajKarma
16.08.2003 19:50:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikö se riitä, jos sä siirryt?
 
Yritän vain säästää korvaraukkojanne..
 
Varjoissa minä synnyin, varjoissa minä elän, ja varjoissa minä kuolen...
Bonham
16.08.2003 20:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritän vain säästää korvaraukkojanne..
 
Mutta NB soundaa erinomaiselta, toisin kuin monet... ö... raskaammat orkesterit:). Eli ei siinä kuulonhuollon takia mitään riskiä ole.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
keinonen
18.08.2003 21:09:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jouduin pieneen väittelyyn kaverini kanssa Nylon beat -kaksikon laulutaidosta kun hän sanoi että ovatpa surkeita
laulajia.
 
Tämä heidän tyylinsä laulaa nenään on varmasti asia
johon kiinnitetään huomiota ja se varmasti ärsyttää monia.
Kuitenkin tämä nenäänlaulaminen ei liity varsinaisesti laulutaitoon vaan on tahallista ja tarkoituksellista. Varsinainen
laulutaito jossa tärkeää on laaja äänialue ja ennen kaikkea oikea sävelkorkeus on heillä kuitenkin hyvät.
 
Fortune
19.08.2003 11:57:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NB on kova juttu, kitarajutut virkistävän härskejä ja rockia löytyy nykyään enemmän kuin lääkäri määrää. Livenä en ole päässyt näkemään.
 
"Water refinery machinery, lubrication of motors and gearboxes, functionality checks"
___Ozzy
19.08.2003 12:38:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

naikkarit on just paras!
 
njaa...
Ossi
19.08.2003 12:41:30
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

NB on kova juttu, kitarajutut virkistävän härskejä ja rockia löytyy nykyään enemmän kuin lääkäri määrää. Livenä en ole päässyt näkemään.
 
Joo, ovat jättäneet koneet pois keikoilta ja tämä uusi kitaristi-Tuomas veti Tavastialla oikein kitarasankarishown :)
 
"..ttu tästä mitää tuu. Saako muuten kaupunkialueella pitää siipikarjaa?"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «