Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tik Tak/ Gimmel
1 2 3 4 5
KMT
03.08.2003 22:24:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiktakit ei sävellä tai sanoita biisejä itse, mutt ne laulaa ja soittaa ja sovittaa. Sekin on jo jotain. Gimmelit vaan loikuu mikrofoniin jotain ja siinä se.
 
Ei prkl kyllä sovita itse, niillä on joku, joka sovittaa niille...
 
Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi...
Nimismies
03.08.2003 23:17:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molemmissa yhtyeissä kauniita naisia. Mikä lienee tärkeintä?
 
Olen ollut molempien yhtyeiden keikalla. TikTak oli ihan perkeleen loistava, tyttöjen lavakarisma ja yhteissoitto toimi kuin junan vessa. Diggasin itse keikasta ihan raivona, vaikka muuten yhtyeen musiikki ei paljoa nappaa.
 
Gimmelin keikka oli huono. Tytöt kyllä olivat ihan nättejä mutta lavakarisma lähenteli nollaa ja valmiit koreografiat ottivat lähinnä päähän. En edes viitsinyt katsoa loppuun vaan lähdin kesken pois. Suussa maistui muovi.
 
Levyillä molemmat yhtyeet ovat aika surkeita, eikä niitä tule juurikaan kuunneltua. YleX:ltä kuulemani uusi TikTak - biisi oli häkellyttävän tylsä.
 
Mutta mikä tärkeintä, tytöt ovat nättejä. Kyllä niitä ennemmin katselee kuin Pate Mustajärveä.
 
"Rockmusiikissakin on voimaa" - Petri Anjalankoskelta
KMT
04.08.2003 14:20:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mutta mikä tärkeintä, tytöt ovat nättejä. Kyllä niitä ennemmin katselee kuin Pate Mustajärveä.
 
Hoho. Annanpa samalla plussaa kun en ole antanut pitkään aikaan...
 
Säröpedaali on pirun keksimä idea saada ihmiset hulluiksi...
Pluto
04.08.2003 17:17:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kumpikaan ei oikein kuulu meikäläisen suosikkeihin, mutta jos näistä toinen pitää valita niin kyllä se Gimmel on. Ihan vain siitä syystä että se TikTakin laulajan ääni on kyllä aika hirveän kireän ja muutenkin huonon kuuloinen. En nyt väitä että minulla olisi sen parempi, mutta siksipä omat biisini eivät ratiossa soikaan. Hehheh. Ei kiinnosta kumpi on enemmän tuote kuin toinen, vain se mitä kaiuttimista tulee ulos ratkaisee. Ja onhan Gimmel nätimpikin.
 
ozz3
04.08.2003 21:02:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi näitä verrataan? Tik Tak on sentään bändi (jolla on muutamia tarttuvia biisejä) Gimmel on sen sijaan tuote, joka ei ole TODELLAKAAN ansainnut mitään menestystä!!
 
"Live fast, die young I guess."
Toveri
04.08.2003 23:34:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lukekaa jotain mun juttuja, niin saatatte saada vastauksen.
 
Oon vaarallinen. Janoatko mua?
69
05.08.2003 00:03:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän Tiktak ole saanut alkunsa bändikoulusta, jonne "ekyivät" kuin vahingossa levy-yhtiön heput Asikaisen johdosta... sieltä sitten vaan valittiin ilmeisesti parhaiten soittavat oppilaat ja perustettiin kyseinen yhtye. Asikainen oli kirjoittanut kasan biisejä ja bändi kuunteli kaikki läpi ja valitsivat mieleisensä, jotka sitten treenasivat ja kävivät studiossa äänittämässä...
julkaistiin levy ja se oli siinä.
Sitten vaan keikoille ja tarpeeksi aikaa kului, otettiin uudet biisit ja tehtiin jälleen levy...
 
Asikainen ja Kolehmainen taitavat aika paljon olla tekemisissä Tiktakin kanssa, kuten myös Gimmelin ja Nylon Beatinkin... Näyttää olevan lähes kaikkien biisien tekijöitä...
 
Ehkä olisi parempi jättää mainitsematta, muuta omistan Tikatakin 2 levyä(Frendit, Jotain muuta...) ja Gimmelin debyyttialbumin(Lentoon)... sekä joitakin Naikkareiden levyjä...
 
Tämä minun käsitykseni asiasta...
 
Turvallisuus on tunne, joka sinulla on, ennen kuin olet tajunnut tilanteen.
hahuusko
05.08.2003 00:06:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei prkl kyllä sovita itse, niillä on joku, joka sovittaa niille...
 
Ainakin Jotain muuta -levyllä Tikkarit itsekin ovat olleet mukana sovittamassa useimpia kappaleita, mutta yhtään kappaletta he eivät kuitenkaan ole sovittaneet kokonaan itse.
 
hahuusko
05.08.2003 00:23:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä minun käsitykseni asiasta...
 
Joka ilmeisesti ei oikein vastaa totuutta. Osoitteessa http://www.icon.fi/~bandikou/tiktak.htm näyttäisi olevan kerrottu siitä, kuinka bändi sai alkunsa. Ainakin tuon perusteella Tikkarit ei totta vieköön ole levy-yhtiön kokoama porukka.
 
Ja Asikainen ei ole tehnyt yhtään kappaletta Tiktakille, tai jos on niin levylle asti ne eivät ainakaan ole päässeet, ellei Asikainen sitten esiinny Tiktakin kappaleiden säveltäjätiedoissa jollakin salanimellä. Kolehmaisen kappaleita sentään oli pari Frendit-levyllä.
 
Jaska
05.08.2003 01:42:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kaikki bändit mitkä on koskaan soittanut playbackinä eivät ansaitse kunnioitustani
 
PL
05.08.2003 08:56:56 (muokattu 10.12.2003 11:20:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

..................
 
Medication
05.08.2003 11:16:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiktak ehdottomasti. He sentään soittavat ihan kohtuullisesti livenä. Yllättynyt olin sen sijaan siitä, että vaikka tytöt laulavat stemmoja kuin enkelit, ei Petra ainakaan livenä vaikuttanut kovin taitavalta laulajalta.
 
Jaska
05.08.2003 12:37:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sen valitettavasti joudut itsekkin tekemään, jos sinne TikTakin suosion tasolle aiot.
 
äh, musta tulee kunnon zääz mies eli helvettiin sellaset playbackit
 
-Mickill-
05.08.2003 12:58:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Molemmat hyviä bändejä joissa on hyvännäköisiä tyitsyjä. Mutta on se TikTak kaikinpuolin parempi. Gimmelin uutta levyä odotan kyllä ihan helvetisti! Noh niin kyllä TikTakin myös..
 
Politix Are Nothing, Fucking Is Something.
mongoloidi
05.08.2003 16:26:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tik Tak on hyvä bändi. Gimmel on tuote.
 
totta.
 
-Only the Coffinbangers are pure bullshit-
arancia
06.08.2003 12:10:12 (muokattu 09.08.2003 18:29:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niinkuin tässä on moni jo ehtinyt todeta, Gimmel on tuote, jolle on taattu kuuluisuus jo ennen kuin varsinaista yhtyettä oli edes kasassa.
 
Tiktakille nostan hattua siitä että tytöt soittavat oikeasti omat soittimensa, mutta miinusta tulee siitä etteivät he sävellä kappaleitaan itse. Ei tiktakissa mitään muuta vikaa ole, itselleni ei heidän musiikkinsa vain putoa.
 
Asenteella siitä selvitään..
fasd02
06.08.2003 15:02:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

arvostan tiktakia enemmän, vaikka en kumpaakaan kuuntele. tytöt soittaa ja laulaa ite, ja homma toimii, mutta gimmelit vaan (yrittää) laulaa, mutta se laulukaan ei kuulosta hyvältä.
 
"wow mikä experience"
FatSam
06.08.2003 15:14:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TikTak:lla on pari ihan jees biisiä. Tärkeintä on, että ne soittaa ne itse. Ja ne osaa bändinä soittaa mun mielestä hyvin yhteen. Ja ne on nuoria. Ja nättejä.
 
Gimmelistä en pysty sanoon paljoakaan. Ei se ole bändi. Se on brandi. Se tapa millä Gimmel tuli pinnalle, se on niin v*tun väärin oikeita työtätekeviä artisteja kohtaan. Ja G:n musasta sen verran, että niille on taitanut päätyä kaikki Asikaisen biisit, mitkä ei ollu tarpeeks hyviä Nylon Beatille.
 
I rulez 4eva!!111 T: mä
Hannu H.
06.08.2003 15:29:24 (muokattu 06.08.2003 15:31:09)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En nyt sitten tiedä onko syytä dissata jotain bändiä jos ne ei tee itse biisejään. Eihän Olavi Virta tai Tapio Rautavaarakaan tehneet itse omia biisejään, mutta hirmuisesti heitä arvostetaan, tai ainakin arvostettiin aikanaan.
 
Ja täytyy nyt mainita että en ole kummankaan bändin fani! Tosin se Tik Takin uusi biisi on ihan kuunneltava...
 
EDIT:pieni ajatuskatkos...
 
vieraile kotisivuillani
Aardfather
07.08.2003 18:41:48 (muokattu 07.08.2003 18:45:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

TikTak:lla on pari ihan jees biisiä. Tärkeintä on, että ne soittaa ne itse. Ja ne osaa bändinä soittaa mun mielestä hyvin yhteen. Ja ne on nuoria. Ja nättejä.
 
Gimmelistä en pysty sanoon paljoakaan. Ei se ole bändi. Se on brandi. Se tapa millä Gimmel tuli pinnalle, se on niin v*tun väärin oikeita työtätekeviä artisteja kohtaan.

 
Olen täysin samaa mieltä! Ne muijat ei ole ansainneet sitä mitä ovat saaneet. Ne ei ole hankkineet kuuluisuutta, levymyyntiä, keikkoja jne. itse, vaan ne hankittiin niille muiden toimesta jotka oli jo valmiiks kehittäny kyseisen "tuotteen". Sellanen on törkeetä ja halveksittavaa. Kultalusikka työnnetään suuhun ilman mitään ansioita. Kuvastaa myöskin levy-yhtiöiden (teemahdollisimmanpaljonrahaakeinoillamillähyvänsä-yhtiöiden siis) moraalia.
 
TikTakin erottaa edellämainitusta se, että he soittavat itse soittimilla musaa ja ovat kasanneet bändinsä itse, mutta kyllä hekin ovat muuten ihan samanlainen tuote eivätkä hekään ole kuuluisuuttaan ja levymyyntiään itse ansainneet.
 
- Aardfather
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «