Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Viikate
1 2 3 4 513 14 15 16 17
riimu
17.06.2004 13:06:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kova meininki ukoilla livenä kyl on. Tosin useamman keikan nähneenä kuviot tuntuvat liian samoilta itselleni. Loistava bändi kuitenkin.
 
Ei näkymätön löydä kaltaistaan.
Rattata
17.06.2004 13:39:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ääh en tiedä mikä Viikatteessa on, mutta en oikein voi sietää sitä. Laulajakin on ihan hupsun kuuloinen.
 
"take seven aspirins and call me in the morning" Disco Ensemble - Masquerade
jigsore
12.09.2004 00:10:23 (muokattu 12.09.2004 00:35:09)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos joku ei muka vielä tiennyt:
 
"Kuutamourakat" -riippumattomat pienjulkaisut 1998-2003
Eli tuttujen kesken "Kuutsa" ilmestyy kauppoihin keskiviikkona 22.9!
 
1.Asfaltin tuoksu
2.Aamun hiljainen hetki
3.Hanget
4.Vaiennut soitto
5.Taival
6.Pihamaa
7.Siipien havinaa
8.Kylymä
9.Roudasta rospuuttoon
10.Viimeinen säkeistö
11.Revennyt esirippu
12.Koiran tuokio
13.Samean veden kalastaja
14.Elonkorjuu
15.Odotus
16.Syytetyn penkillä
17.Tarina sokeasta miehestä
18.Iltatähden rusko
19.Tutut tulet
20.Hiljaisten seiväshyppääjien kerho
21.Öljyvärejä

 
Mistä saan Kevyesti keskellä päivää -ep:n?
 
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
Schnowotski
12.09.2004 01:01:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mistä saan Kevyesti keskellä päivää -ep:n?
 
Ohhoh, katselinpa tosiaan nyt levykauppoja, ja on harvinaistunut sekin.
Vaan näin on Kaarle lupaillut:
 
"Minusta noiden Ranka-eepeiden kanssa ei kannata kiristellä kravatteja, sillä kyllä sekin kokoelma vielä ilmestyy. Uusi V-matsku kerkiää tosin ennen...
 
Vastaaja: Kaarle Viikate"
 
Toivottavasti ei ole vain paniikin lievittämistä.
 
Post mortem: raamattua ei tule lukea kuin raamattua
Rakastitko minua kun katsoit minua silmiin, kun pidit minua kädestä, kun tulit puhumaan minulle.
jigsore
12.09.2004 01:16:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No eipä tässä vielä paniikissa olla, luulisi tuon nyt jostain löytyvän. Vois muuten tulla siihen rankakokikseen myös pitkäsoittojen lp-boonukset..
 
"Do you have that one with the guy who was in that movie that was out last year?" IHKK #8
armadillo
12.09.2004 02:26:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä ole Viikate entisessä terässä. Noutajan valssi on ainoa, jota jaksaa kuunnella. Tuoni tuo, tuoni vie on hieno kappale, parasta Viikatetta. Nopeammat kappaleet eivät jaksa innostaa.
 
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
juici
12.09.2004 18:57:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin Viikatteen eka kerran livenä Kuopion Rockcockissa. Hyvä keikka. Levyjä on tullut kuunneltua jo aiemminkin, mutta nyt ehkä enemmän.
 
"Kiss FM:n mä lakkauttasin. Ja sit sen tyhmän hittiaseman mikä siel' Helsingissä on, jota en oo onneks ikinä kuullu. Se on aika huono.", Tuukka Temonen Apulannan Mustahevonen videolla.
Dee
12.09.2004 21:20:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän kovasti. Olen nähnyt myös livenä ja vaikka keikka ei ihan parhaimmasta päästä ollutkaan niin silti oli mukava nähdä tämä bändi. Eniten Viikatteessa iskee loistavat sanoitukset. Pidän laulajan (jonka nimeä en muuten edes tiedä) äänestä ja tavasta laulaa ja vielä kun tähän lisätään melodiset biisit niin eipä siitä paljon mitään puutu. Parhaat levyt on ehdottomasti Kaajärven rannat, Vuoden synkin juhla ja Surut pois ja kukka rintaan.
 
"Pelkästään kolmisoinnun kanssa jo ollaan helposti tilanteessa, jossa asiat riistäytyvät hallinnasta." - Robert Fripp
armadillo
12.09.2004 21:33:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pidän laulajan (jonka nimeä en muuten edes tiedä) äänestä ja tavasta laulaa
 
Kaarle - kielet, laulu & harmooni
Simeoni - lyömät
 
Life is a vacuum cleaner, it sucks.
Zeni
21.09.2004 14:05:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosikkeja on. Hieno oivallus yhdistää säröä&rautalankaa. Pojat osaa soittaa todella hyvin (mielestäni) ja livenä todella hyvä. Joskus vaikuttaa että siellä lavalla on paljon hauskempaa kuin yleisössä.
 
lapio
21.09.2004 15:22:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joskus vaikuttaa että siellä lavalla on paljon hauskempaa kuin yleisössä.
 
Viikatteen lavaesiintyminen on kyllä hienoa.
 
En ole nyt viikatetta viime aikoina erityisen paljon kuunnellut. Uusinta olen kuunnellut ja sitä edellinen levy jota olen kuullut onkin sitten vuoden synkin juhla.
 
Ovat näköjään tulossa Lutakkoon 8.10 on varmaan mentävä katsomaan taas pitkästä aikaa.
 
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Tapio79
21.09.2004 19:27:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viikate on niitä suurimpia kotimaisia suosikkeja. Tuo suomalainen mollimeininki iskelmäosaston puolelta on tullut imettyä jo äidinmaidossa, ja kun tuollaista kamaa soitetaan raskaammalla otteella yhdistettynä tyylikkäästi tehtyihin teksteihin, niin kyllä vaan toimii.
 
Täytyy varmaan tulevalla kiertueella käydä pojat jossain tsekkaamassa, joko Lutakossa tai sitten Kaustisella (sic) marraskuussa. Jos ei vielä tiennyt, niin kannattaa ottaa huomioon että Viikatehan kiertää nyt sen tulevan ep-kokoelman myötä eli niitä vanhoja biisejä on tulossa normaalia enemmän.
(Sillä siis vaan sanon, että voi tuntua kummalliselta sitten keikalla jos ei tuo vähän harvinaisempi tuotanto ole sitä ennen hanskassa. Onhan paljon mukavampaa (ainakin minusta) kun tuntee biisejä vähän etukäteen.)
 
lapio
21.09.2004 20:09:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos ei vielä tiennyt, niin kannattaa ottaa huomioon että Viikatehan kiertää nyt sen tulevan ep-kokoelman myötä eli niitä vanhoja biisejä on tulossa normaalia enemmän.
(Sillä siis vaan sanon, että voi tuntua kummalliselta sitten keikalla jos ei tuo vähän harvinaisempi tuotanto ole sitä ennen hanskassa. Onhan paljon mukavampaa (ainakin minusta) kun tuntee biisejä vähän etukäteen.)

 
Tämähän kuulostaa sitten minun kannaltani varsin hienolta.
 
Minuun on käytetty poltetun maan taktiikkaa... Mitä tuossa avatarissa tapahtuu?
Deg
21.09.2004 21:48:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näin Kasisalilla Lahesa Noutajan Valssi -albumin ilmestymisen aikoihin. Siitä asti olen diggaillut noista Kymenlaaksolaisten tunnelmien tulkeista.
 
Sexual Chocolate, Baby!! IHKK #11
jigsore
21.09.2004 22:31:43
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

(sic)
?
 
"Hey, cheesefuck!" IHKK #8
Coatl
22.09.2004 12:31:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

2003 Provinssissa näin ensimmäisen kerran ja kyllä vain toimi! Sitten näin lokakuussa Tampereen klubilla ja oli silloinkin aivan loistava, mutta kaksi seuraavaa livenä todistamista olikin sitten aivan tylsiä.. Viime kerralla huomasin että Kaarle on oikeastaan aika paska laulaja
 
jigsore
26.09.2004 23:19:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen jostain syystä onnistunut välttämään V:n live-esiintymiset tähän saakka. Vietävän kova hinku olisi keikalle. Olen kyllä radion kautta kuullut bändin livesoittoa, ja mahtavaahan se oli. Kyseessä siis Ruma-klubin setti. Itseltäni tuo löytyy levyltä ja videolta.
Joko olette hommanneet tuon Kuutamourakat -kokoelman? Ei näyttäis olevan pahan hintainenkaan.
Viikatetta muuten 7.11. kakkosella RMJ:stä, tosin jälleen liian lyhyesti, sillä Kilpeä samassa lähetyksessä :(
 
Kuka myy/vaihtaa/lahjoittaa mulle Valkea ja kuulas & Kevyesti keskellä päivää -ep:t?
 
"Hey, cheesefuck!" IHKK #8
Heissi
27.09.2004 00:59:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viime kerralla huomasin että Kaarle on oikeastaan aika paska laulaja
 
Kaarle on tosiaan jokseenkin heikko laulaja. Sen kuulee jo levyltäkin että se on vähän semmoista väkinäistä ja hönöttävää se laulanto. Puhumattakaan livetilanteesta.. Mutta sitten toisaalta, K on ehdottomasti yksi tämän hetken parhaita ellei paras sanoittaja Suomessa. Pirun nokkelia sanoituksia ja todella hienosti onnistuu lähes joka biisissä luomaan tietynlaisen wanhanajan tunnelman.
 
Ensi perjantaina kaikki Tampesterilaiset V-ryhmää katsomaan Klubille sitten.
 
"I ain't givin' you no three fitty you goddamn Loch Ness Monster! Get your own goddamn money!"
Möö.
Hohhoijaa
27.09.2004 07:59:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ne muutamat Viikatteen biisit, joita olen kuullut, on kyllä kuulostanu hyvältä. Tutustuisin mielelläni lähemminkin
 
Kirkan paska, ei siis hai. Pastilli?
vaiktutus
29.01.2005 23:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävinpä katsastamassa viime kesänä Ilosaaressa ja eturivissä oli mukava meininki. Huomasin myös, että kyllähän ne uudemmatkin biisit (eli Noutajan valssin jälkeen ilmaantuneet) potkivat ja lujaa. Sääli kuitenkin ettei Noutajan valssilta kuultu montaa biisiä.
 
"Moninkertaiset huutomerkit ovat selvä sairaan mielen merkki" -velho Rincewind
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «