Muusikoiden.net
29.03.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: A Perfect Circle
1 2 3 4 5 6 7 8
Heavy Metal Machine
09.01.2005 00:19:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rokkia, joka ei rokkaa.
 
Etkä sinä...
 
Dead as dead can be
Huevos
09.01.2005 00:39:09
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Etkä sinä...
 
häh?
 
sori, mä oon hitusen kännissä. voitko vääntää rautalangasta, kun en jaksa leikkiä nokkelaa?
 
Heavy Metal Machine
09.01.2005 00:49:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

häh?
 
sori, mä oon hitusen kännissä. voitko vääntää rautalangasta, kun en jaksa leikkiä nokkelaa?

 
Vittu niin oon mäkin jurrissa... Eiku sitä vzaan että et säkään rokkaa... Mut hei Huevos, juo lisää ehkä se helpottaa sun tuskaa? Mulla ainakin paineet häviää!
 
Dead as dead can be
Huevos
09.01.2005 00:53:24 (muokattu 09.01.2005 01:55:34)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vittu niin oon mäkin jurrissa... Eiku sitä vzaan että et säkään rokkaa... Mut hei Huevos, juo lisää ehkä se helpottaa sun tuskaa? Mulla ainakin paineet häviää!
 
se on sun mielipide ja mua ei kiinnosta mitä mieltä APC fanit on mun musiikista. fanit voi painua vittuun mun puolesta. mä oon vaan rehellinen.
 
...ja sä oot kuullu n. 10% siitä mitä mä oon tehny...mun tuska? paskat.
 
mä oon aina onnellinen. elämä on hyvää.
 
EDIT: tässä vielä sulle lopuksi: ,I,,
 
Aryokal
09.01.2005 03:35:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja mitä vittua mun tekemä musiikki muuten liittyy tähän ketjuun?
 
vitun ääliö.

 
Katkeraa.
 
Goatseta se! Käytä sitä! Ota se!
lxi
09.01.2005 04:09:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tapelkaa, pojat, nurkassa on tupakkaa.
 
Mer de Noms ei ole oikein napannut, mutta Thirteenth Step on täynnä hienoja biisejä, sekä kaiken lisäksi mainioita detaljeja kuten The Noosen säkeistöjen rumpukomppi, Bluen slidekitarat ja Maynardin ääni useilla biiseillä -- esimerkiksi A Strangerin rivi "shy away phantom", jossa vähäisellä painotuksen muutoksella luodaan täydellisen uhkaava tunnelma, tai Outsiderin lopun vimmainen "do it somewhere far away from here".
 
Hieno levy, valitettavasti kopiosuojattu.
 
The fact that no one understands you doesn't make you an artist.
kuunneltua
MrQ
09.01.2005 06:35:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...ja mitä vittua mun tekemä musiikki muuten liittyy tähän ketjuun?
 
vitun ääliö.

 
siis oikeasti kuinka korkealle tartteee ihmisen aivokuoleman mennä.
 
Minä olen oppinut että vammaisia ei saa pilkata mutta vitu et on hauskaa.
 
Nyt kun saisi tarkan suuntiman kuolallesi eläin, niin ehkä mahdollisesti huvittaisit minua enemmän. ja joo. kyl, olet vajaa. siitä varmaan ei tartte puhua enempää.
 
JuniperThree
09.01.2005 11:33:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vasta tutustumassa tähän bändiin, Thirteenth Step-albumin avulla. Pari kertaa kuunnellut sen nyt, ja mielipiteeni on vielä toistaiseksi, että loistavaa!
 
Hanki Mer De Noms... se on aivan mahtava levy! Tämä uus on aika surkea, kyllä surkea! Enpä olis ikinä uskonu, että sanon tämän bändin levystä näin... :(
 
Huevos
09.01.2005 11:57:11 (muokattu 09.01.2005 12:03:39)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

siis oikeasti kuinka korkealle tartteee ihmisen aivokuoleman mennä.
 
Minä olen oppinut että vammaisia ei saa pilkata mutta vitu et on hauskaa.
 
Nyt kun saisi tarkan suuntiman kuolallesi eläin, niin ehkä mahdollisesti huvittaisit minua enemmän. ja joo. kyl, olet vajaa. siitä varmaan ei tartte puhua enempää.

 
...ja tämän sanoo kaveri, joka ei osaa lukea. DUHHH.
 
mahtavaa.
 
Huevos
09.01.2005 12:07:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mer de Noms ei ole oikein napannut, mutta Thirteenth Step on täynnä hienoja biisejä, sekä kaiken lisäksi mainioita detaljeja kuten The Noosen säkeistöjen rumpukomppi, Bluen slidekitarat ja Maynardin ääni useilla biiseillä -- esimerkiksi A Strangerin rivi "shy away phantom", jossa vähäisellä painotuksen muutoksella luodaan täydellisen uhkaava tunnelma, tai Outsiderin lopun vimmainen "do it somewhere far away from here".
 
mä en ole edes kuullut tota 13th stepiä, mut oon aika lailla varma että en pitäisi siitä.
 
mer de nomsia kuuntelin sillon aikonaan, kun se tuli ja tykkäsinkin siitä vähän aikaa, mut sitten tajusin, et se on liian "nättiä" ja tuotettua mun makuun...lisäksi se artsu fartsu väninä elementti kävi hermoille.
 
Ed The Ead
10.01.2005 17:10:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaakohan tuo Jeordie muuten jossain vaiheessa osallistua tämän bändin biisien tekoon? Teki meinaan Mansonille aikanaan monta todella hyvää biisiä.
 
You can't play heavy metal with synthesizer -Bruce Dickinson-
parinc.
10.01.2005 21:19:45 (muokattu 10.01.2005 21:20:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinaakohan tuo Jeordie muuten jossain vaiheessa osallistua tämän bändin biisien tekoon?
 
eipä taida lähemmäs pariin vuoteen osallistua muuhun kuin Nine Inch Nailsiin. (edit: krjvrh)
 
Anarkiapurilainen
10.01.2005 22:13:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kävin perjantaina hakemassa vihdoin 13th Stepin gatefold-tuplavinyylin Äxästä. (Se ei ole kopiosuojattu ja kansitaide pääsee oikeuksiinsa 12" formaatissa). Molemmat APC:n pitkäsoitot ovat minusta varsin hyviä levyjä.
eljohnny
11.01.2005 15:03:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää kuitenkin muistaa että uusin on coverilevy, mielestäni semmoiset pitää arvostellakin vähän eri asteikolla.
 
Itse sanoisin että hienoja versioita, mutta kuitenkin ainoa kokonaan uusi kappale "Passive" on levyn paras.
 
Venyttely on kaiken A ja O.
konehes
12.01.2005 13:54:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikähän tuon James Ihan rooli oikein on tuossa bändissä? Onko mies vain livekitaristi? 13th Stepillähän se ei ainakaan soittanut.
 
eljohnny
12.01.2005 17:50:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mikähän tuon James Ihan rooli oikein on tuossa bändissä? Onko mies vain livekitaristi? 13th Stepillähän se ei ainakaan soittanut
 
13th stepin kansissa taitaa lukea vain livekokoonpanossa ja muistaakseni soittaa eMotivella vain Passivessa
 
Venyttely on kaiken A ja O.
vain0harha
15.01.2005 19:00:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno pändihän tuo. Maynard on mielestäni täl hetkel paras laulaja maan päällä ja hyvä pändikin takana. Kitaristi Billy osaa soittaa helvetin hyvin ja rumpali Josh on kanssa loistava.
Magdalena on livenä hienoimpia piisejä joita olen nähnyt (siis olen kattonut livevideoita).
The Outsider musaavideo on kyl aika outo juttu.
 
eljohnny
28.01.2005 20:08:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään saapui postissa aMotion DVD ja CD, jossa on 9 remixiä.
 
On hienoa, on kaunista.
Bikini Banditsit jyrää.
 
Venyttely on kaiken A ja O.
p3ssi
30.01.2005 12:45:38
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bikini Banditsit jyrää.
 
yea
 
with teeth is finished. happy new year. -tr 12.31.04
Von Härskiburg
30.01.2005 12:53:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänään saapui postissa aMotion DVD ja CD, jossa on 9 remixiä.
 
Kannattaa tolta DVD:ltä tsekata Maynardin kommenttiraidat. Mun mielestä ehdottomasti mielenkiintoisin juttu koko paketista.
 
Niistä remixatuista biiseistä en ensikuulemalta oikein pitänyt, ihme haahuilua. Ehkä nekin paranee kun vähän kuuntelee.
 
Alassyöksy alkoi nyt.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «