Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sweatmaster
1 2 3 4 5
HulluSimo
07.06.2003 22:27:03 (muokattu 07.06.2003 22:27:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onneks nään Sweatmasterin elokuussa livenä, kun on niin hyväksi kehuttu lavalla.
 
...or still alive!
Bonham
13.06.2003 22:51:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

M.Net sai ansaitusti Turun kaupungin nuorisoasiainkeskuksen promoottoristipendin ja yhtä ansaitusti otiskon bändi sai tämän vuoden rockstipendin.
 
Onnea Sweatmasterille!!!
 
Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
HulluSimo
14.06.2003 16:35:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onnitellaan nyt täältäkin Sweatmasteria. Onnea!
 
...or still alive! Katsokaa Wanted!
Prowleri
18.06.2003 02:29:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sweatmasterilla on kyl energiaa ja meininkiä ja hyvää ideaakin biiseissä, mutta hivenen vielä voisi vääntää sitä perinnenamiskaa isommalle että saisi biisit vähän "helpommin" kuunneltavan rakenteen. Näin siis muutaman kuullun perusteella.
 
Njän njän njän njää, njän njää, njännä nää njännjännjää. -Absoluuttinen Nollapiste: Harhailua Maastossa
Jeesus Nieminen
18.06.2003 09:32:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos mun siskon kaveri on Sweatmasterin laulajan tyttöystävä, tarkottaako tää sitä, että mäkin olen tajuttoman kova?
 
Olet. Ja mä taidan tuntea sun siskon :)
 
"Youth is wasted on the young"- George Bernard Shaw
Tellervo
19.06.2003 10:49:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mikä se tyylilaji sitten niinkun on? Bändin nimi ainakin on hyvä, siinä kaikki mitä tiedän. :) Ja kova trio on aina kova sana (vrt. esim. Peer Günt, Melrose).
 
HulluSimo
13.08.2003 17:03:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan nyt taas tällasen ylös. Olivat pojat kyllä aika kovia Ankkarockissa, mutta tuntia enemmän en ois jaksanut varmaan kuunnella. Saisivat tosiaan vähän lisää biisejä tehdä.
Pitäisköhän sitä ens lauantaina mennä Nosturiin kattomaan?
 
...or still alive! Katsokaa wanted!
Bonham
13.08.2003 17:26:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan nyt taas tällasen ylös. Olivat pojat kyllä aika kovia Ankkarockissa, mutta tuntia enemmän en ois jaksanut varmaan kuunnella. Saisivat tosiaan vähän lisää biisejä tehdä.
Pitäisköhän sitä ens lauantaina mennä Nosturiin kattomaan?

 
Livenä ehdoton, levylläkin toimii, pieninä annoksina. Siksi levy ei kovin pitkä olekkaan.
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
Jeesus Nieminen
13.08.2003 18:18:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saisivat tosiaan vähän lisää biisejä tehdä.
Rima taitaa uusien biisien esittämisen suhteen olla bändillä korkealla. Viimeisen kahden vuoden aikana on Sweatmasterin keikkasettiin ilmestynyt (noin?) yksi oma uusi biisi. Covereita on onneksi kokeiltu useita, ne piristävät, jos sattuu bändi keikalla vastaan useammin.
 
Kun seuraavan älpeen ilmestymisestä ei ole tietoa, ei uutta levyttämätöntä materiaalia kannata kuluttaa etukäteen puhki keikoilla. Paljon on suomalaista (mainstream-)rokkiväkeä, joka tuskin on kuullut bändistä saati nähnyt koskaan livenä - moni näki heidät ensimmäisen kerran tänä kesänä. Ja sitten on tietysti nämä ulkomaan yleisöt, jotka tuskin voivat olla kyllästyneet nykyiseen materiaaliin...
 
Kimin pääsy McLarenille ei vaikuttanut päätökseemme, eikä suhteemme kariutuminen ollut mikään yhtäkkinen juttu.
DoThePop
13.08.2003 18:37:41 (muokattu 13.08.2003 20:27:40)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä Sweatmaster on ehdottomasti tän hetken kovimpia kotimaisia bändejä.Oon tsiikannut ne livenä 4-5 kertaa parin vuoden sisällä ja aina on toiminut loistavasti.Kotimaisista ainoastaan Boomhauer ja Flaming Sideburns toimii livenä yhtä hienosti.Niin no tietty Melrose:a unohtamatta.
 
Sharp cut oli ehdottomasti viime vuoden kovin uutuus levy kotimaassa.Eihän tollaista rytistystä löydy edes kesämökin ulkohuussista.Well connected-sinkun B-puolelta löytyy muuten mainio ennen julkaisematon Lose a day-biisi.Hankkikaa ihmeessä joka kotiin.
 
PekkaRii
14.08.2003 08:28:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä.
 
Hold It!!!
 
Ei Sweatmasterin live-esityksiin väsy, Nosturiin siis.
 
Danko Jonesiltakin tulee uusi levy lokakuun 22, tai jotain. Millonkas Sweatmasterilta on odotettavissa uutta levyä?
 
Danko Jones ja Sweatmaster Tavastialle kahdestaan? Kyllä kiitos. Viime talvena eivät soittaneet Helsingissä yhteiskeikkaa. Nyt olisi aika.
 
Pitää olla maha tai selkäranka näkyy
Tupuna
14.08.2003 11:32:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nostan nyt taas tällasen ylös. Olivat pojat kyllä aika kovia Ankkarockissa, mutta tuntia enemmän en ois jaksanut varmaan kuunnella. Saisivat tosiaan vähän lisää biisejä tehdä.
 
jaa, ja useamman kuin yhden Sweatmasterin keikan nähneenä voin sanoa, että tuo Ankkarockin keikka oli aika huono. Kaikki kusi, bändillä oli paskaa, mitähän muuta. Itsekin ihastuin joskus Sweatmasteriin kovasti, ja onhan niillä hyviä biisejä (varsinkin Hold it, hitto mikä menobiisi :D), mutta olenko minä ainoa, jonka mielestä Sweatmaster on tylsä livenä? No, ei se ekalla kerralla ollut, kun sitä näin... mutta kai se alkaa jo puuduttaa se sama biisikavalkadi ilman miitän hienoja spiikkejä tai jamitusta, jos näkee Sweatmasterin ensin keväällä pari kertaa ja kesän festareilla neljästi... hohhoijakkaa. Sweatmaster-kiintiöni on täysi.
 
HulluSimo
14.08.2003 16:11:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaa, ja useamman kuin yhden Sweatmasterin keikan nähneenä voin sanoa, että tuo Ankkarockin keikka oli aika huono. Kaikki kusi, bändillä oli paskaa, mitähän muuta.
 
No olihan se ehkä näin, mutta biisit kuulostivat kuitenkin hyviltä. Pakko se on kai mennä sinne Nosturiin ylihuomenna.
 
...or still alive! Katsokaa wanted!
HulluSimo
15.08.2003 19:45:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko muita lähössä huomenna Nosturiin?
 
...or still alive! Katsokaa wanted!
Pitsa
16.08.2003 10:34:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JulGubbe, minä sentään tunnen kyseisen bändn rumpalin. NONI! Mie oon enempi julukku
 
Ei me tämmösiä
HulluSimo
17.08.2003 18:19:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvän keikan pojat heitti eilen ja tosiaan toimi paljon paremmin, kuin ankkarockissa.
 
...or still alive! Katsokaa wanted!
Tupuna
18.08.2003 13:32:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hitto, mä en ois kyllä jaksanut kuunnella enää tuhannetta kertaa tänä kesänä sitä samaa Sweatmasterin settiä. Tekisivät vaikka jotain vammasta lavalla, niin säilyisi kiinnostus...
Ihan sama mulle on nykyään, kuulenko ne biisit lavalla vai levyllä, kuulostaa samalle. Ehkä se sweatmaster-kiintiö tosiaan on täysi.
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
HulluSimo
19.08.2003 21:15:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hitto, mä en ois kyllä jaksanut kuunnella enää tuhannetta kertaa tänä kesänä sitä samaa Sweatmasterin settiä. Tekisivät vaikka jotain vammasta lavalla, niin säilyisi kiinnostus...
Ihan sama mulle on nykyään, kuulenko ne biisit lavalla vai levyllä, kuulostaa samalle. Ehkä se sweatmaster-kiintiö tosiaan on täysi.

 
Miks pitää käydä niitä niin monta kertaa sitten kattomassa?
 
...or still alive! Katsokaa wanted!
JulGubbe
20.08.2003 13:24:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JulGubbe, minä sentään tunnen kyseisen bändn rumpalin. NONI! Mie oon enempi julukku
 
AIJAA? Sweatmaster viettää säännöllisesti provinssirockin välisen ajan meidän mummolassa. Et takuulla ole kovempi jätkä/julkumpi kuin minä.
 
Kyllä pukki tietää!
Tupuna
06.05.2004 01:01:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos kiinnostaa, niin tässäpä on kandidaatintutkielmani Sweatmasterista... tai tarkemmin:
 
Rockin arvottaminen. Sweatmaster-yhtyeen autenttisuus rockkriitikoiden silmin
 
http://www.cc.jyu.fi/~selindgr/tupuna/
 
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «