Muusikoiden.net
04.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sweatmaster
1 2 3 4 5
Bonham
28.05.2003 21:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...On tajuttoman kova bändi. Sikäli kun joku ei sitä tiedä.

Opinons are like assholes, everybody's got one. (Harry Gallahan)
HulluSimo
28.05.2003 21:42:08 (muokattu 28.05.2003 21:55:07)

I am the demon and I love Rock 'n' Roll!

Edit: Niin no sen verran voin lisätä, että tykkään kyllä muutaman kuulemani biisin perusteella.

...or still alive!
Bonham
28.05.2003 21:47:20

Mitäpä tuohon voi enää lisätä!?

Saami
28.05.2003 23:30:47

Mitäpä tuohon voi enää lisätä!?

.
i
Pisteen Iin päälle.

Ei se määrä eikä laatu
noir
29.05.2003 03:07:08

Vuosi sitten olivat täällä Tampereella keikalla, oli kova keikka. Voisin käydä uudestaankin katsomassa, mutteivät taida juuri olla täälläpäin. Vai ovatkohan?

Ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh Wgah'nagl fhtang
Bonham
29.05.2003 09:20:16

Aika haipakkaa näyttää olevan, just olivat Hollannissa.

Baroquean
29.05.2003 10:18:40

Näin ne ekaa kertaa livenä Ruisrockissa. Oliko se nyt 2001 vai 2002, en muista. Ihan jees meininki niillä oli. Musiikkityylistä en juurikaan pitänyt, mutta live-esiintyminen oli aika vakuuttava. Yhden entisen työkaverin poika soittaa kyseisessä bändissä kitaraa. Tosi järisyttävä tieto tähän väliin... =)

Arbeit macht frei.
AoA
30.05.2003 21:55:04

Mielestäni ainankin Sharp Cut on suhteellisen tylsä levy. Biiseissä ei esiinny juurikaan kummoista vaihtelua ja riffit liian samanlaisia joka biisissä. Ja toinen on soundi puolella. Rumpusoundit jotenkin ankean ja karun kuuloiset. Siellä on pari ihan kivaa biisiä mutta kokonaisuutena ei kovin kummoinen levy. Biiseissä on kyllä menoa ja räyhää mutta itse biisit ei niin kummoisia ole ede biiseinä. Tämä siis lähinnä Sharp Cut levystä. Koska monet ovat kehuneet niin tahtoisin nähdä tämän porukan livenä jossain. Se kenties auttaisi asiaa ja levytkin jaksais innostaa. Näin se yleensä meneekin.

Full Volume or Double Volume
Bonham
31.05.2003 12:02:09

No, olen kuunnellut levyn läpi varmaan kymmenisen kertaa, ja kyllä sieltä löytyy erilaisia biisejä ja ihan hyviäkin.

Toimii juuri oman genrensä mukaisesti, toki on vielä huomattavasti kovempi livenä.

aivokuolio
31.05.2003 12:51:26

kieltämättä levy on hieman tylsä. olisi silti kiva nähdä keikallakin.
krushing
31.05.2003 14:14:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, ehdottomasti livenä kannattaa katsastaa jos pystyy. levyn avulla voi sitten palautella mieleen keikkafiiliksiä.

Olli
01.06.2003 01:26:29
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo, ehdottomasti livenä kannattaa katsastaa jos pystyy. levyn avulla voi sitten palautella mieleen keikkafiiliksiä.

Itse menin täällä Turussa kaverin seuraksi katsomaan ja juomaan. Kyllä se niin paljon kolahti muhun, että levy ilmestyi mun vaatimattomaan levyhyllyyn. Rumpusoundit levyllä ovat varmaankin siksi aika yksinkertaiset, koska ei heillä keikallakaan näkynyt setissä pelteinä kuin crash/ride ja hihat. Aika simppeli tuo levy on joo, mutta trio on aina trio, ja tämä hyvä sellainen.

Tohon sitten vaan nimi alle, ja se on sillä selvä.
AoA
01.06.2003 12:39:22

Itse menin täällä Turussa kaverin seuraksi katsomaan ja juomaan. Kyllä se niin paljon kolahti muhun, että levy ilmestyi mun vaatimattomaan levyhyllyyn. Rumpusoundit levyllä ovat varmaankin siksi aika yksinkertaiset, koska ei heillä keikallakaan näkynyt setissä pelteinä kuin crash/ride ja hihat. Aika simppeli tuo levy on joo, mutta trio on aina trio, ja tämä hyvä sellainen.

juu niin on kuvissakin nähnyt että ei noilla kamalia settejä näy. Mutta uskonpa että kyllä tyypillä käyttöä ois esim. erilliselle crashille. ainakin levyllä käyttää kahta tomaria toisin kuin livenä. niin olin kuulevinani.

Full Volume or Double Volume
PekkaRii
02.06.2003 11:36:32

Kyllä pidän levystäkin, eihän se mikään hittiparaati ole, mutta hold it, demon, ja sitten se kymmenes biisi on kovia. Erityisesti Hold It on aivan täydellinen.

Livenä oli kyllä saundia ja töminää. Olin kattomassa Tavastia tuossa talvella. Eturivissä, rummut tako niin voimalla, että ei pysyny tuoppi lavanreunalla. Yritti pomppia alas.

Kyllä ne rummut musta tömisee siinä levylläkin, volaa vaan kunnolla......

JulGubbe
03.06.2003 02:25:45

...On tajuttoman kova bändi. Sikäli kun joku ei sitä tiedä.

Jos mun siskon kaveri on Sweatmasterin laulajan tyttöystävä, tarkottaako tää sitä, että mäkin olen tajuttoman kova?

Sovellan tässä vain "Näin eilen julkkiksen, on käytännössä siis itsekin julkkis"-logiikkaa.

Kyllä pukki tietää!
waldemarx
03.06.2003 19:12:23

Niin no sen verran voin lisätä, että tykkään kyllä muutaman kuulemani biisin perusteella.

Sama juttu.

time has come
Charger
03.06.2003 21:18:48

Viitisen kertaa livenä nähny ja toimii! Sopivan yksinkertaista ja helvetin kova meno. Levykin toimii mielestäni ihan mainiosti.

Baroquean
04.06.2003 16:04:25

Jos mun siskon kaveri on Sweatmasterin laulajan tyttöystävä, tarkottaako tää sitä, että mäkin olen tajuttoman kova?

Sovellan tässä vain "Näin eilen julkkiksen, on käytännössä siis itsekin julkkis"-logiikkaa.

Joo-o. Kyllä minä näkisin, että se sitä tarkoittaa. Ei ihan jokaisen tuttavia soita Sweatmasterissa. Nii.

Arbeit macht frei.
MustaSydän
06.06.2003 14:19:58

Ihan hyvä menohan noilla lavalla on, mutta musiikki on jotenkin... plääh. Sellaista mönjää joka on kuultu jo monta kertaa mutta näille rockuskottaville idiooteille näyttää kelpaavan.

Olli
06.06.2003 15:11:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan hyvä menohan noilla lavalla on, mutta musiikki on jotenkin... plääh. Sellaista mönjää joka on kuultu jo monta kertaa mutta näille rockuskottaville idiooteille näyttää kelpaavan.

miinusta sait kun idiootiksi haukuit. :.(

Tohon sitten vaan nimi alle, ja se on sillä selvä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti