Muusikoiden.net
09.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mötley Crue!
1 2 3 4 57 8 9 10 11
E_Heikkilä
22.05.2003 20:19:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yes, hankin muutaman kyseisen "resuremmin" biisin ja luin niistä kirjan(Dirtyn). Taidan olla kuokussa..
Loistavaa kamaa aidolla rankalla meiningillä.

Luodaan keskustelua Mötleystä.

Kertokaa mielipiteitänne orkesterista . Oli muuten loistava kirja.

Uli Con Carne
22.05.2003 20:44:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Legendaarinen pumppu. Naurakaa pois, mutta meikäläisellä ainakin Too Fast For Love - Dr. Feelgood -akseli on niin ollut äidinmaidossa (luojan kiitos porukat ei ollu mitään rockpoliiseja...) että vieläkin maistuu. ;)

"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Härski
22.05.2003 21:10:26

Kyllä. Ei voi muutakaan sanoa. Itse sain kirjan jouluna ja se oli "rakkautta ensi silmäyksellä". Aiemmin en Mötikkä- tuotantoa oo tietoisesti kuullut, mutta yllätyin positiivisesti biiseistä, huomasin välillä, että ai, tääkin on niitten biisi... Ekat 5 levyä on ihan rautaa.

D-Kay
24.05.2003 20:04:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itsekkin innostuin bändistä kirjan myötä. En vielä omista muita kuin Shout at the Devilin, mutta se ainakin toimii tosi hyvin.

"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
Weke
24.05.2003 22:04:54

Sama juttu täällä. Eka luin kirjan ja sitten kuuntelin musaa. Ihan mukavaa rokkiahan se.

Danny s
24.05.2003 23:16:29

Nyt jokainen isänmallinen ihminen ottaa hatun pois päästä ja sylkäisee mötiköiden kuvaa päin

Hanoi Rocks is anyway back!!

Razzle (R.I.P)

Ussr
25.05.2003 11:21:58

No, aivan helvetin kova bändi, legendaarinen. Itse omistan Mötiköiltä neljä levyä, parhaita ovat ne kaksi ensimmäistä elikkäs Too Fast For Love ja Shout At The Devil.

Hankin sen kirjankin heti kun se ilmestyi, oli oikein hyvää luettavaa.

Mistäköhän muuten saisi samanlaisen rumpukorokkeen kuin Tommy Leellä Girls, Girls, Girls -kiertueella..?

-To Live Is To Die-
D-Kay
25.05.2003 12:59:55

Nyt jokainen isänmallinen ihminen ottaa hatun pois päästä ja sylkäisee mötiköiden kuvaa päin

Hanoi Rocks is anyway back!!

Razzle (R.I.P)

En ole kovin isänmaallinen, vaikka Hanoista tykkäänkin. Monet syyttää kyseistä onnettomuutta Hanoin hajoamisesta, mutta jätkät on itekkin sanonut, että Hanoi oli hajoamassa muutenkin... Eikä Mötiköiden ja Hanoin välillä tietääkseni ole pahaa verta tapauksesta huolimatta, ainakin The Dirtissä Nikki Sixx, Andy ja Michael hengaili paljon yhdessä vielä onnettomuuden jälkeenkin.

"you'll be a lover in my bed and a gun to my head" -Billy Corgan
Uli Con Carne
25.05.2003 20:46:31

Andyhän dissaa Vinceä ainakin "Building On Tradition"in liner noteseissa, eli tiiä häntä...

Huomasittekos 'lievän' asiaerheen The Dirtissä, kun Vince tai joku muisteli Razzlea silleen että "I'll never forget his funny Finnish accent" tai jotain. Razzle ku oli britti. Liekö huuruiset muistot poijilla... :)

"I suppose you could tie a piano to your crotch, but would it be the same thing?" -Kim Thayil
ANTEMERIDIEM
Härski
25.05.2003 22:44:20

Huomasittekos 'lievän' asiaerheen The Dirtissä, kun Vince tai joku muisteli Razzlea silleen että "I'll never forget his funny Finnish accent" tai jotain. Razzle ku oli britti. Liekö huuruiset muistot poijilla... :)

Tuo on vissiin korjattu myöhemmissä painoksissa. Kai.

Lux
26.05.2003 04:24:36

Kertokaa mielipiteitänne orkesterista . Oli muuten loistava kirja.

No..

Löysin bändin 13-vuotiaana, diggasin joka levyä aina Feelgoodiin asti. Nyttemmin ehdin laulaa tribuutissakin. Hassu rokkibändi, monta hyvää biisiä (siltä osin aliarvostettu) ja toisaalta... kuten sanoin, hassu bändi.

How d'you know I was lookin' at you if you weren't lookin' at me? (Mr Bungle)
vantage
26.05.2003 15:40:08

Motley on ihan hyvä bändi vaikka ei hitti dr feelgood vieläkään olekkaan hyvä.

Heavy Metal Is The Law
-Mickill-
26.05.2003 16:56:53

Ihan ykkösbändi mulle, tossa mun avattaressakin on muuten Nikki Sixx. Voisin jauhaa Mötleyn hienoudesta vaikka kuinka paljon mutta antaa nyt olla.

You Broke My Heart (So I Break Your Face)
mikko1
26.05.2003 18:22:26

tossa mun avattaressakin on muuten Nikki Sixx.

I Knew it!

"Allekirjoitus on lyhyt teksti, joka näkyy jokaisen viestisi lopussa keskustelussa. Se voi sisältää esim. jonkun lentävän lauseen tai jotain muuta persoonallista."
E_Heikkilä
26.05.2003 20:31:22 (muokattu 26.05.2003 20:31:47)

Ihan ykkösbändi mulle, tossa mun avattaressakin on muuten Nikki Sixx. Voisin jauhaa Mötleyn hienoudesta vaikka kuinka paljon mutta antaa nyt olla.

Anna mennä vaan!! Ovat sen ansainneet (I think)

Uli Con Carne
26.05.2003 22:59:56

If the crew don't rock, the Crüe don't roll vai mites se meni...

ANTEMERIDIEM
PekkaRii
28.05.2003 12:56:39

Oikein.

Musta Dr.Feelgood on se missä se idea tulee selväksi. Tiukkaa soittoa ja onnistuneet biisit. Bob Rock on kyllä kova äijä.

Ne vanhemmat jutut on semmoisia.....noh, onhan siellä hyviä biisejä, mutta kyllä sen kuulee että ei oo ihan selvinpäin oltu. Myöntelihän ne sitä Dirt-kirjassakin.

Ansainnu paikkansa kyllä.

Ussr
28.05.2003 17:20:48

Musta Dr.Feelgood on se missä se idea tulee selväksi. Tiukkaa soittoa ja onnistuneet biisit. Bob Rock on kyllä kova äijä.

Muuten helvetin hyvät soundit ko. levyllä. Dr. Feelgood ja muut levyn biisit potkii aika hyvin.

-To Live Is To Die-
Danny s
29.05.2003 18:47:29

No ole miten oli, kyllä Hanoin rumpalin tappaminen (ja sen jälkeen rahalla itsensä lähes tuomiotta järjesteleminen) ovat sen luokan juttuja, että pidän bändiä boikotissa.

rude
30.05.2003 17:09:59

joo en jaksa minäkään alottaa paljoa sepustamaan, kirja on semmonen rokkiajankuvaus että huh huh ja bändi on silkkaa rautaa joo. girls girls girls ja dr.feelgood on parhaat ceedeet ja se motley crue siis missä laulajana john corabi on kans hyvä...paskin theatre of pain tosin siinä yksi legendaarinen huippu jota en nyt jaksa mainita. tiedätte kyllä.

"Olen se mikä olen kun olen se mikä muut ovat..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 57 8 9 10 11

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti