Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Piano, rumpu ja kukka
1
Zarmo
19.05.2003 12:15:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinpä divarista tuon 22-pistepirkon suomenkielistä materiaalia sisältävän levyn. Aika hassu.
 
Kyllä sitä säröä saa miedommillakin säädöillä, pitää vaan hakata lujempaa.
jPekka
20.05.2003 13:48:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löysinpä divarista tuon 22-pistepirkon suomenkielistä materiaalia sisältävän levyn. Aika hassu.
 
Hieno! Vaikka itse olen aina diggaillut eniten sitä tuolle cd-versiolle mukaan otettua esikois-EP:tä.
 
Sitten kun bändi siirtyi englanninkieliseen kamaan, minun mielenkiintoni katosi moneksi vuodeksi.
 
Ensikokemus bändistä ei kyllä unohdu: soittivat kolmisen biisiä Härmä-Rock-konsertissa hetipian SM-kisavoittonsa jälkeen. Minä olin yksi niitä, joiden leuka roikkui puoli settiä jossakin nilkkojen tietämissä: "MITÄ tämä oikein on????"
 
Mutta pikkuhiljaa lämpö ja ymmärtäväinen huumori alkoivat täyttää mielen... sen jälkeen oli hauska seurata erinäisten snobbailevampien tuttujen naaman punehtumista kun 22-Pistepirkko mainittiin: "Jumalauta, siellä kisoissa oli sentään sellaisiakin bändejä jotka oli TREENANNU ja OSAS SOITTAA....!!!!"
 
.
 
- SOITTAKAA 4'33"!!!!!!!!
Tellervo
21.05.2003 12:49:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuten olen tällä sivustolla varmaan jo miljoona kertaa eri yhteyksissä maininnut, kyseinen levy oli ensimmäinen levyostokseni. Kallis, suloinen aarre.
 
Pluto
21.05.2003 18:00:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juuri eilen ostin ko. levyn, ihan vaan siksi että Pistepirkkoja sponssaan mielelläni. Levy on aika... erikoinen, täytyy sanoa. Käsittääkseni bändi itsekään ei ole kauhean ylpeä siitä, tosin mielikuvani saattaa olla vääräkin. Mutta löytyypä levyltä Kammo Kammo Kamala, joka väännettiin sitten Zipcode -kokoelmalle muotoon Horror O´Horrible. Kuka muu voi keksiä tuollaisia nimiä kuin 22PP? Mielestäni tuo biisi on kuitenkin loistava, niin suomen- kuin enklanninkielisenäkin.
 
22-Pistepirkko on mahtava yhtye.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «