Muusikoiden.net
04.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kashmir
1 2 3
Heavy Metal Machine
10.05.2003 12:35:37 (muokattu 10.05.2003 13:25:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noniin.. semmon bändi kun Kashmir. kuka on kuullut tai jopa ostanut levyllisen heidän musiikkia?? itse olen kuullut vasta noi "surfing in warm industy" Ja "Rocket Brothers" sinkut. kolisee ainakin mulle niin lujaa että oli pakko varata liput tavastian keikalle 26.3.03. ja on se levykin haettava stupidosta ihan piakkoin.. da da

paavi
10.05.2003 12:53:11

Niin, tarkoitat varmaankin tätä suomalaista bändiä Cashmir?

Esim. Zeppelinin biisi kirjoitetaan k:lla Kashmir. Kyseinen alue Intiassa sitten kirjoitetaan varmaan kielikohtaisesti miten sattuu... :)

Enpä ole erikoisemmin tutustunut tuohon bändiin, mutta taitaa olla aika pitkän linjan porukka, kun muistaakseni joskus noin vuonna -95 kaverini soitti mulle niiden demoa. Ei ne jannut vieläkään mitään vanhoja partoja ole tietääkseni.

Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut.
nahkis
10.05.2003 13:05:52

Nyt lienee kyse tanskalaisesta Kashmir-yhtyeestä.

Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
Heavy Metal Machine
10.05.2003 13:25:06

juuri niin!

Marlowe
12.05.2003 22:18:34

MTV:lta olen nuo edellä mainitut biisit kuullut. Jäi lähinnä mieleen todella persoonallisten animaatiovideoiden ja Led Zeppelinin mieleen tuovan nimen vuoksi. Itse asiassa kumpikaan kappale ei ole jäänyt sävellyksenä mieleen.

The unhappiest people I know, romantically speaking, are the ones who like pop music the most. (Nick Hornby)
Heavy Metal Machine
14.05.2003 18:43:03

MTV:lta olen nuo edellä mainitut biisit kuullut. Jäi lähinnä mieleen todella persoonallisten animaatiovideoiden ja Led Zeppelinin mieleen tuovan nimen vuoksi. Itse asiassa kumpikaan kappale ei ole jäänyt sävellyksenä mieleen.

kiva

"you know it's not a hockey game" Billy Corgan Hartwall Areenassa 25.10.2000
paavi
15.05.2003 09:45:58

OK, vähän olikin sellainen kutina, että taisin puhua jostain väärästä porukasta.

Jos soittaisin humppaa, en olisi niin ahdistunut.
dictatorsh*t
02.01.2006 00:26:54

Huom! Olet kirjoittamassa yli 962 päivää vanhaan ketjuun!

Eilen / tänäänhän tuli ykköseltä Rocket Brothers -dokumentti tästä bändistä. Sattumalta katsoin ja kannatti, vaikutti siltä että kannattaa tutustua enemmäkin tähän. Ei muuta.

Johnny Buzz
02.01.2006 01:01:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen / tänäänhän tuli ykköseltä Rocket Brothers -dokumentti tästä bändistä. Sattumalta katsoin ja kannatti, vaikutti siltä että kannattaa tutustua enemmäkin tähän. Ei muuta.

Varsin hyvä ja maanläheinen dokkari oli tuo Rocket Brothers. Itselle oli entuudestaan tuttu vain tuo nimi biisi, mutta hyvältä vaikutti myös muu tuotanto.
etnopoju
02.01.2006 14:52:56 (muokattu 02.01.2006 14:53:03)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oli ihan hauska seurata dokumentti, vaikkei musiikki herättänytkään mitään erityistä kiinnostusta bändiä kohtaan. pystyin samaistumaan heppujen vaivannäköön ja tuntemaan empatiaa heidän touhua kohtaan.

naiboli
02.01.2006 15:56:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Erittäin kiva tuo Zilities-levy. Muutama kuuntelu meni ennenkuin pääs sisälle, mut sitten se vaan kolahti. Jos tykkää jättää levyn yöks soimaan, ni tää on loistava valinta.

Sanoinkohan taas jotain tyhmää...
disarm
02.01.2006 22:47:17

Tosi hyvä ja opettavainen dokkari. Noin suoraa ja tehokasta kommunikaatiota kun Kashmirilla oli toivois omissakin bändeissä pidettävän. Esim. biisinteossa kaikkia kuunnellaan ja biisi on valmis vasta kun jokainen jäsen on siihen tyytyväinen. Ja omat mielipiteet kanssa tuodaan julki eikä jäädä niitä yksin märehtimään.

Soitan kitaraa ja bassoa.
Techno-Allah
03.01.2006 13:34:10

Bändin kitaristi pääsi soittamaan Roger Watersin kanssa..näin eilisestä dokumentääristä. Meni vaan hieman ohi, että miten se oli ylipäätään päässyt koesoittoon.

Experto credite, sole et sale nihil utilius!
Adama
03.01.2006 13:45:39

Oon muutaman viikon kuunnellu No balance palace lättyä ja oon ihan myyty. Pitkästä aikaa levy joka kolahi.
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=525063

Harmi vaan että näyttäs olevan Suuren Saatanan eli SonyBMG:n tallissa.

-jxjj-
03.01.2006 16:34:06

Bändin kitaristi pääsi soittamaan Roger Watersin kanssa..näin eilisestä dokumentääristä. Meni vaan hieman ohi, että miten se oli ylipäätään päässyt koesoittoon.

Eikö sen joku tuottaja tms. tuttava ollut entinen pink floyd tuottaja ja yhdisti nämä tahot keskenään? Eikä se sitten päässyt koesoittoa pidemmälle, mutta varmaan aika hieno ja utopistinen kokemus kuitenkin. Oli tyyppi itsekin aika häkeltyneen oloinen...

Mutta muuten kyllä pidin paljon yhtyeestä, vaikkakin osin tuli aika vahvoja radiohead-coldplay -mielleyhtymiä yhtyeen saundista. Plussaa kuitenkin aitoudesta ja tanskalaisuudesta...

-rock'n'roll ain't dead, but if I'd be him, I'd commit a suicide-
Cujo
03.01.2006 18:38:09

Eikö sen joku tuottaja tms. tuttava ollut entinen pink floyd tuottaja ja yhdisti nämä tahot keskenään? Eikä se sitten päässyt koesoittoa pidemmälle, mutta varmaan aika hieno ja utopistinen kokemus kuitenkin. Oli tyyppi itsekin aika häkeltyneen oloinen...

Se oli kanssa veikeä se taksikuski, joka ihmetteli, että mikä Roger Waters... :)

"Sometimes there's so much beauty in the world I feel like I can't take it, like my heart's going to cave in." AKKK #15 Romantikkoitkijät #40
Firon
04.01.2006 08:06:45

Voi prkl tuli missattua tämä dokumentti. No Balance Palace oli yksi viime vuoden parhaimmista levyistä. Pyörinyt soittimessani jopa enemmän kuin Mewin ylistetty uutukainen.

MrGuitarist
04.01.2006 19:44:23

Dokkari oli kyllä hyvä eikä turhaan hypetykseen sorruttu, mitä monissa bändidokkareissa usein näkee. Hyvin toimii bändin kemiat ja ehkä se heijastuu sitten musiikkiinkin. Jotain käsittämättömän aitoa bändin musassa kyllä on. Tykkään.

"kicking is hard"
RS
10.01.2006 13:31:39

Tää on tätä "vedetään huonoilla soundeilla niin kuullostetaan omaperäisiltä" rokkia, ihan jees. Ei kyllä löydy yhtään kunnon Hitti kertsiä mikä jäisi päähän kunnolla, mutta olen kuullut paskempiakin bändejä...jotenkin vaan kaikki bändit joita joku Rumba lehti hypettää kuullostaa jollaintapaa tekotaiteelliselta, että nyt yritetään vaan olla omaperäisiä sen takia, että kriitikot diggaa siitä. Mun mielestä tärkeintä on, että bändit tekee sellaista musaa mistä itse diggaa ja silloin se on ihan yhtä "katu uskottavaa" kuin vaan voi olla. Oli se sitten Metallicaa tai Negativeä. Eli siis Kashmirlla on mun mielestä paskat soundit ja yrittää väkisin olla niin "erilainen", että siinä hosuessaan unohtaa sen, että biisien pitäisi olla tarttuvia.

Techno-Allah
10.01.2006 14:03:19

Aika vahvoja radiohead-coldplay -mielleyhtymiä yhtyeen saundista.

Aikalailla samoilla linjoilla, vaika en hirveästi olekaan ko. bändeihin tutustunut.
Mutta ihan hyvä dokumentti...ja suurena yllätyksenä vielä Watersin Rogerkin vilahti kuvassa.

Experto credite, sole et sale nihil utilius!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti