Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Green Day
1 2 3 4 513 14 15 16 17
C.F.D.T
31.03.2003 19:35:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo green day kolahti mulle heti eka kuulemalta/näkemältä eli 94 Woodstock mtv3lta katsottuna.. oli muistaakseni vika bändi minkä maikkari näytti (joskus myöhään sunnuntai yönä) äijien asiallinen meno näytti hyvältä (jätkät alko kuitenki mutasotaa n 400 000 ihmisen kanssa!)
 
enää en niin paljon kuuntele (jos verrataan parin vuoden takaseen). ostan kyllä kaikki levyt ja dvdt mitä tulee. uutta iggy popii venailen, koska siin pitäis olla green day paris biisissä HUOM!! nimrod on mun mielestä paras levy (parhaimmat soundit ja eniten rähinää esim. platypus)
 
parhaimpia biisejä mun mielestä: welcome to paradise, when i come around, burnout,geek stink breath, hitchin a ride, prosthetic head, king for a day. last ride in. misery. macy's day parade. warning. ha ha you're dead.
 
tiukkaa kamaa kyllä.. tulispa ne uudestaan suomeen..
 
"Ain't It Fun" -Stiv Bators
Antsa
01.04.2003 15:25:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


 
.. tulispa ne uudestaan suomeen..

 
Onko ne muka joskus täällä olleet?
 
1960-1980
01.04.2003 16:18:28 (muokattu 01.04.2003 16:18:35)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko ne muka joskus täällä olleet?
 
On. Joskus '94 tienoilla.
 
SiwamieS
01.04.2003 16:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Höhöö. Kyllähän se kolahti ja oli mulle Offspringin ohella ekoja 'oikeita' bändejä mistä tykkäsin. Joskus ala-asteella siis. Vieläkin välillä kaivan levyjä esin.. Nostalgiaa...
Pedroz
01.04.2003 17:21:54
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


On. Joskus '94 tienoilla.

 
Olikos muuten joku paikalla? Kiinnostaisi kuulla tunnelmia.
 
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
chico_miguel
01.04.2003 17:55:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olikos muuten joku paikalla? Kiinnostaisi kuulla tunnelmia.
 
Mä olin siellä! "I was there!!" 31.8.1995 Helsingin jäähallissa. Tunnelma oli aivan mieletön. Ennen lämppäribändiä(Riverdales) Tre Cool pyörähti katsomossa, oli musta n. metrin päässä. Menin aivan lukkoon tajutessani asian ja yritin sanoa jotain, mutta se oli liian nopealiikkeinen ja lähti menemään. :)
 
Keikka oli jotain niin ällistyttävää, etten tajunnut pitkään aikaan edes olleeni siellä. Jätkät veti tiukan setin, mukana coveri Eye Of The Tigerista, ja vetivät vielä pienen encoren.
Setti kesti muistaakseni vajaan tunnin, mutta niinhän se kuuluukin -kyseesähän oli ns. pikapunkkia.
 
Olis kiva kuulla myös muiden siellä olleiden tunnelmia.
 
Pedroz
01.04.2003 18:58:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Muistan, kun joskus juuri ennen kuin aloin aikoinani kuuntelemaan Green Dayta, näin tuon keikan julisteen jossain kadulla. Myöhemmin kun olin kuuntelemisen aloittanut, luin sitten suosikista keikkaraporttia uudestaan ja uudestaan haaveillen uudesta keikasta... :) Vaikka nykyään ei enää niin hirveästi tule kuunneltua, niin pakko on lähteä katsomaan, jos Suomeen taas löytävät tiensä.
 
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
coffeemaker
01.04.2003 20:11:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Olikos muuten joku paikalla? Kiinnostaisi kuulla tunnelmia.

 
Olin siellä, ikää oli aika vähän ja aikaa kulunut tosi paljon siitä, enpä siitä muista oikein mitään.. Sieltä ostetut paidatkin on jo hävinneet... mut joo, kai siellä kivaa oli :) Lippu sentään on tallella :)
 
'I am too lazy to live and too afraid to die'
C.F.D.T
02.04.2003 14:00:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo tosiaan keikka oli 95 stadin vanhassa jäähallissa..
aivan kuningas meno, oltiin frendin kaa viel ala-asteella, mut silti oltiin suht edessä riehumassa! keikka kesti n. 45 min ja lämppärinä oli mainio riverdales.. ne veti siel muistaakseni geek stink breathin ja stuck with me:n joita ei oltu viel julkastu silloin! ainakin geekin ne veti koska billie joe selitti et seuraava styge kertoo spiidistä..
billie joe veti muuten jonkun soolonkin kitaralla, jota se oli omien sanojensa mukaan harjotellu viikon..
lavashow oli siisti: jollain piirtoheittimel heijastettiin eri värejä taustalle.. ja billie joe räki ilmaan ja otti suullaan kiinni..
 
niin että tulispa ne uudestaan suomeen..
 
"Ain't It Fun" -Stiv Bators
coffeemaker
02.04.2003 15:17:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

billie joe räki ilmaan ja otti suullaan kiinni..
 
niin että tulispa ne uudestaan suomeen..

 
Sanos muuta, olisin valmis menemään katsomaan Green daytä vähän kauemmaksikin....
 
Muistan ton räkimis jutun ja tietysti meidän piti kaverin kanssa matkia.. Koulumatkat kului lähinnä ilmaan räkimällä ja kokeiltiin myös sitä et otan kopin sen toisen klimpista... voi että, harmi vaan kun 99 % kavereista on kasvanut jo tuon tempun tekemisen ohi, olis siistii kokeilla osaako vielä, vapaaehtoisia??!! :)
 
'I am too lazy to live and too afraid to die'
chico_miguel
02.04.2003 20:51:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mekin räittiin koko ilta (ja yö) sen keikan jälkeen! Sain naamalle itse keikalla, kun joku pisti katsomosta... Aaah.. Oi niitä aikoja!
 
C.F.D.T
02.04.2003 22:52:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo räkiminen kuului välituntien puuhiin keikan jälkeen..
muuten jos diggailette gd:tä niin kantsii hankkii stiff little fingersin muistaakseni eka levy inflammable material.. sain just frendiltä takasin ja tää kuulostaa s-tanan hyvältä!!
 
"Ain't It Fun" -Stiv Bators
coffeemaker
03.04.2003 21:09:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Behind the music - osa missä esitellään GreenDay on aivan loistava.. Olen katsonut sen jonkun viisi kertaa ja vielä en ole edes kyllästynyt.. Se on vaan tosin liian Billie-Joen elämään keskittynyt, mutta ei se menoa haittaa... Pop Disaster tour diary on kans ihan cool, aivan liian lyhyt tosin.
 
'I am too lazy to live and too afraid to die'
routa
04.04.2003 20:52:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

green day=bändi joka käänsi minut punk-musiikin kuuntelijaksi aivan tajuton revittäjä!!!!
 
punks not dead yeah!!!
Juntunen
05.04.2003 10:36:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tykkään todella paljon niiden vanhemmasta tuotannosta. Uuteen en ole perehtynyt.
JeeVes
06.04.2003 02:25:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asiallista punkkia. Basket casessa tiukat fillit. Ihan jeah yhtye, aina välillä on sellaisia Green Day päiviä...
 
Suck my error!
Beowulf
06.04.2003 03:34:22 (muokattu 06.04.2003 03:34:31)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiva kun kysyit. Eipä ole tullut kuunneltua GreenDay:tä aikoihin. Miksiköhän.. hmmm. Täytyypä kuunnella vaikka tuota Dookie -levyä joku päivä. Eiköhän siitä tule muistoja mieleen. Hyvä bändi, vaikkakin seurasin vain Dookie - Insomniac -levyjen aikoina.
 
I´ve been locked in a cage, created by myself...
TurOl
07.04.2003 21:39:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä otsikko toi taas mieleen lapsuusajan suosikkiyhtyeeni, mutta kyllähän sitä nytkin kehtaa kuunnella. 10-vuotiaana lähti liikkeelle insomniacista ja sen jälkeen oon ostanut kokoelmaa lukuunottamatta kaikki levyt. Warning oli varmaan elämäni suurin pettymys, pelkkää tyhjänpäiväistä renkutusta. Shenanigansin ostin mutta en muista oonko edes kuunnellut sitä kuin kerran läpi
 
10-13-vuotiaana yhtye oli ehdottomasti se ykkösjuttu mutta nyt on musiikkimakukin vähän "aikuistunut". Mutta varmasti ostan myös seuraavan levyn, vaikka pelkään pahinta....
 
C.F.D.T
09.04.2003 18:27:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jos jotain sielua sattuisi kiinnostamaan niin niin green dayn kotisivuilta pystyy downloadaa billie joen esittämän life during wartime biisin.. mukava rauhallinen styge!
 
tää keskustelu herätti mun gd superfaniuden uudestaan henkiin!!
 
"Ain't It Fun" -Stiv Bators
mikko1
11.04.2003 20:34:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

joo tuli pienenä kuunneltua offspringit ja insomniac ihan puhki...
 
hyvä minä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 513 14 15 16 17

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «