Aihe: Green Day
1 2 3 4 5 6 7 8 913 14 15 16 17
Royal Banzai
21.09.2004 01:14:52
Keskiviikkona Sessionsissa Green Daytä luvassa...
Rattata
21.09.2004 07:39:03

Kiitos tästä tiedosta.!
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Ou Zei
21.09.2004 11:06:28
Green Dayn (ja Offspringin) jätkät vastaa siitä, että olen aikoinaan aloittanut kitaran ja rumpujen soittamisen...
Reading makes a country great!
Jumina5/6
22.09.2004 22:31:49
Green Dayn (ja Offspringin) jätkät vastaa siitä, että olen aikoinaan aloittanut kitaran ja rumpujen soittamisen...

Sama täällä, tuttuni (r.i.p) opetti joskus 10 vuotta sitten 5-soinnun, ja samana päivänä opettelin kuulolta Basket Casen. Puoli vuotta (about, en muista tarkasti) myöhemmin ostin oman kitaran.

Heh, kokeilin juuri, osaan sen vieläkin... (vaikea...)
Pedroz
23.09.2004 19:57:20

Onko levy jo haettu kaupasta? Miltä kuulostaa? Eilenhän sen piti ilmestyä, mutta itse olen ollut kaksi päivää kipeänä, joten huomenna vasta pääsen ostoksille.
*Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa* -Tommi Liimatta
Waryo
23.09.2004 21:35:26

Ei p*rkele kun nyt vasta huomasin, tuleeko vielä uusintaa? Green Day on kyllä loistavaa "punkkia" Klamydian ohella.
Se parhaiten nauraa kuka kuoppaa kaivaa.
Rattata
23.09.2004 21:38:56
Ei p*rkele kun nyt vasta huomasin, tuleeko vielä uusintaa? Green Day on kyllä loistavaa "punkkia" Klamydian ohella.

Eikös noi kaikki Sessionsin jaksot uusita viikonloppuna.
"Take seven aspirins and call me in the morning"
Royal Banzai
23.09.2004 22:21:05

Tänään tuli ;P

Et paljoo missannu, basisti puhu vähän politiikkaa ja se juontaja villevaimikäseoli alitti jälleen kerran riman ihmettelemällä bändin olemassaoloa... No, eipä se uusi Jonnakaan kovin kaksinen juontaja ole. Jo Moontv-ajoilta jäi mieleen neidon änkytys ja varsinkin hirveä halu päästä jokaisen haastateltavan miesartistin pöksyihin. No okei, kateus kyseisiä miesartisteja kohtaan on valtava...
C.F.D.T
24.09.2004 01:53:13
tänään hain heti kun valtio päästi mut leikkikoulusta ja oon pyörittänyt non-stoppina.. aivan törkeen hyvä!!
holiday ja boulevard of broken dreams on kovimmat toistaiseksi! mahtaaa..
"You Can't Dis Hip Hop So Don't You Even Go There" KRS-One
murhaaja
24.09.2004 10:14:00

Eipä oo tullu parempaa punkpop-bändiä vielä vastaan... ei tästä bändistä tarvi sanoa mitään ku nimi kertoo kaiken...
Kannattaa olla mieluummin aidosti tyhmä, kuin esittää viisasta.
Royal Banzai
24.09.2004 15:13:48
Ne, jotka ovat AI:ta ehtineet kuunnella, sanokaas mistä kappaleesta East 12th Streetin melodia on otettu? Aivan varmasti on laina, mutta mistä? Joku vanha kappale... prkl
Royal Banzai
24.09.2004 15:20:39
Hitto, sehän on The Who:ta! Substitute! Do you think we look pretty good together/Do you think my shoes are made of leather...
Janne F
24.09.2004 15:40:10
No, eipä se uusi Jonnakaan kovin kaksinen juontaja ole. Jo Moontv-ajoilta jäi mieleen neidon änkytys ja varsinkin hirveä halu päästä jokaisen haastateltavan miesartistin pöksyihin. No okei, kateus kyseisiä miesartisteja kohtaan on valtava...

Tota, öö. Itse paikalla olleena voisin väittää, että tuossa(kin) pöksyihinpääsemisasiassa halu oli kyllä vahvasti haastateltavan puolella.

Eiköhän Jonnalle riitä se, että mimmi pääsee ihan kotonaan eräänkin Ville Valon pöksyihin...
Royal Banzai
26.09.2004 23:01:09
Tota, öö. Itse paikalla olleena voisin väittää, että tuossa(kin) pöksyihinpääsemisasiassa halu oli kyllä vahvasti haastateltavan puolella.

Eiköhän Jonnalle riitä se, että mimmi pääsee ihan kotonaan eräänkin Ville Valon pöksyihin...

Kysehän olikin MoonTv-ajoista... Vihdoinkin päästiin puhumaan olennaisista asioista, vähän tää teennäinen "musiikki"-juttu alkaa jo kyllästyttää.

Säälin niitä, jotka eivät ymmärrä viimeisintä kommenttiani väsyneeksi sarkasmiksi.
Stain
17.01.2007 20:38:35
Muistan tilanteen parin vuoden takaa kun olin pidemmän aikaa kuunnellut kaikkea mahdollista turboylituotettua musikkia, ja jostain kumman syystä sitten satuin tuikkaamaan Dookien soittimeen... Helvetti kun tuli raikas olo. Olin jo päässyt unohtamaan kuinka hyvältä ihan perus triona-veivattu-rock voi kuulostaa.

Joo, itselläni vähän sama homma tällä hetkellä. Just parasta aikaa pyörii Dookie pitkästä aikaa soittimessa ja on kova levy!
It's a bittersweet symphony, this life
Naama-amis
17.01.2007 20:46:25 (muokattu 17.01.2007 21:21:01)
Sama täällä, tuttuni (r.i.p) opetti joskus 10 vuotta sitten 5-soinnun, ja samana päivänä opettelin kuulolta Basket Casen.

Tutun kuuloinen kuvio. Green Daysta se innostus kitaraan lähti mullakin. Biisit oli tosi kiitollisia varsinkin tuon sävelkorvan hiomiseen, simppelit ja ennenkaikkea vaan loistavat kipaleet oppi ripeästi ja nimenomaan korvakuulolta. Ja yksi ainukainen ote riitti piiitkälle :)
Oi nauti!
HaloOfFlies
17.01.2007 22:28:22

Mitäs mieltä olette tästä Green Dayn ja U2:n yhteissinglestä? Omaan korvaani kuulosti alkuun järkyttävältä, mutta nyt on alkanut toimia. Puhkihan se soitetaan, valitettavasti.
It's always funny until someone gets hurt, and then it's just hilarious. S.M.A.K.-jäsen #5
Late-89
18.01.2007 13:19:52
Ihan hyvä bändi, poislukien nämä The Voice/MTV-hitit, mm. Boulevard Of Broken Dreams, joka on biisinä melkoista kuraa. Yhtyeellä on kyllä paljon hyviäkin biisejä ja Warning on hieno levy. :)
Osmo
18.01.2007 14:32:59
Ihan hyvä bändi, poislukien nämä The Voice/MTV-hitit, mm. Boulevard Of Broken Dreams, joka on biisinä melkoista kuraa. Yhtyeellä on kyllä paljon hyviäkin biisejä ja Warning on hieno levy. :)

Hyvä biisihän tuo broken dreamskin on. Itse ainakin tykkään, johtuu ehkä siitä että MTV:tä tahi Voicea en katsele/kuuntele.
Pixies.
inkognito
18.01.2007 15:20:07
Dookie, Insomniac ja Nimrod on ehkäpä se kultainen kolmikko.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)