Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: New Order
1 2
Simo78
28.10.2009 20:08:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yksi levy löytyy, en muista tähän hätään mikä. Kyllä tää musa toimii hyvänä vastapainona heville ja muulle kitaravoittoiselle musalle, mitä tulee enimmäkseen kuunneltua. Pitänee hankkia lisää levyjä joskus kuhan kerkii.
 
Joy Divisionia en ole juurikaan kuunnellut, mutta sen mitä olen kuullut niin pitäis jotain levyjä hankkia jossain vaiheessa
 
theile
29.10.2009 00:34:09 (muokattu 29.10.2009 00:41:24)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

author: Mikäs on New Orderin kitarapainotteisin levy?
 
Diggailen kovasti Ceremonya ja esim. Love Less:iä, mutta noista pahimmista kasrasynabiiseistä en niinkään. Suosituksia?

 
Kitarapainotteisempaan matskuu löytyy yhtyeen 2000-luvun tuotoksista. Mutta suosittelen kovasti kuuntelemaan viittä ekaa albumii, on nimittäin aivan timanttista kamaa..senpä takia paras yhtye ikinä :)
 
nirzin
30.10.2009 17:09:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköhän New Orderin kitarapainotteisin levy ole Bad Lieutenantin uusi Never Cry Another Tear. Juuri huomasin, että Spotifystä löytyy. Aika tutun kuuloista.
 
Bad Lieutenant = New Order miinus Peter Hook.
 
DJKaaos
30.10.2009 18:30:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nirzin: Eiköhän New Orderin kitarapainotteisin levy ole Bad Lieutenantin uusi Never Cry Another Tear. Juuri huomasin, että Spotifystä löytyy. Aika tutun kuuloista.
 
Bad Lieutenant = New Order miinus Peter Hook.

 
Blurin Alex James bassottelee. Muutaman kerran olen sen singlen kuullut Radio Helsingissä ja onhan se ihan kiva, ja kuten jo sanoit "tutun kuuloinen". Tykkäsin kyllä.
 
Minä olen minä.
Planetist
31.10.2009 00:20:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Brotherhood on yhtyeen levyistä suosikkini, all day long on huikean hieno biisi.
 
jannu
31.10.2009 06:00:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jaa, tämmöisen ketjun olen sit aloittanut joskus...
 
Näin jälkikäteen on todettava, etten lopulta missään vaiheessa ole löytänyt New Orderia suuremmin. Satunnaisbiisien lisäksi en ole lämmennyt erityisemmin. Bernard Sumnerin ulosanti on aika nopeasti käsitelty, biisimateriaali on kokonaiskuvassa todella epätasaista...
 
Ja vittu, minkäs teet; Ian Curtis kuoli. Long live Joy Division!
 
Robanhood
14.01.2013 18:06:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

New Order julkaisee ylijäämää vuodelta 2005
 
http://www1.rollingstone.com/hearitnow/player/neworder.html
 
Hyvältä kuulostaa. Mulle kelpasi vuoden 2005 Waiting For the Sirens Call -albumikin, jonka sessioista nää on ylijäänyttää matskua. Kun Peter Hook ja muut ei ole enää väleissä, niin näillä mennään.
 
daredevil
01.09.2014 22:48:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tajusin vasta nyt kuinka hieno bändi tämä on! Parempi myöhään kuin ei milloinkaan...
 
Neljä kanavaa riittää musiikin tekemiseen
HaloOfFlies
23.06.2015 15:23:39 (muokattu 23.06.2015 15:30:09)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

10 vuotta kestänyt levytystauko päättyy, kun New Order julkaisee uuden studioalbumin Music Complete syyskuussa. Vuonna 2007 yhtyeestä lähtenyt Peter Hook ei ole mukana levyllä, sen sijaan viimeksi vuoden 2001 Get Ready-albumilla soittanut Gillian Gilbert palaa remmiin.
 
http://www.rollingstone.com/music/n … e-new-album-music-complete-20150622
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
29.07.2015 20:44:26 (muokattu 29.07.2015 20:46:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siinä nyt sitten on uusi New Order-sinkku Restless. Ylitti kyllä kaikki odotukset aivan kirkkaasti, kyllä bändi kuulostaa itseltään myös ilman Peter Hookia. Ajaton biisi joka jää kertalaakista päähän soimaan.
 
https://youtu.be/NPAfi6fbvTk
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
HaloOfFlies
02.02.2016 16:04:28
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

New Order kiinnitetty Flow-festivaalin esiintyjäkaartiin.
 
http://www.soundi.fi/uutiset/flow-p … hadow-puppets-saapuvat-suvilahteen/
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «