Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apulanta -Hiekka -Arvioita
1 2
1960-1980
01.04.2003 16:23:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Se jumalauta kaupallistuu.. prkl!! Mut Jumala on ihan siedettävä biisi.
 
Eikös Apis kaupallistunut jo Ehjällä?
 
Millä perusteella tämä Hiekka on kaupallisempi kuin vaikka kaksi edellistä levyä? Ainahan lanta on ollut nuorison suosikki.
 
haist vittu sit
01.04.2003 22:13:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mun mielipide hiekka-levystä on se, että kaks ekaa biisiä on hyviä.... sitten tulee moonta väsynyttä biisiä putkeen, ja kolmiolääke on sitte taas muuten loistava, mut mikä helvetin kolmiolääke? mikä se on. kuulostaa tyhmältä. emmätajuu.
 
bändin sivu: kohtu.tk oma kotisivu: aarninvirallinenkohtufanisivu.cjb.net
KanZuu
01.04.2003 22:48:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No mä nyt en voi brassailla Apulanta tietämyksellä (levyjäkin löytyy vaan 3), mutta kyl hiekka musta on hyvä cd. Hyviä biisejä löytyy reilusti (esim. faarao, jumala, hiekka, saasta, kolmiolääke, lihaviihde ja lähes kaikki), mutta yhdessä vaiheessa olin kyllästynyt koko cd:seen, kun olin itse kuunnellut paljon sitä, kuulin sitä radiosta (en paljoo kuuntele radio paitsi mökillä, autossa, bussissa jne.) ja soitettiin treeneissä muutamia biisejä. Mutta nyt on taas palannut kuunteluun, eli hyvä cd mielestäni.
 
lxi
01.04.2003 22:58:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mut mikä helvetin kolmiolääke? mikä se on. kuulostaa tyhmältä. emmätajuu.
 
Oletko koskaan nähnyt punaista varoituskolmiota lääkepurkin kyljessä?
 
Vastaus kysymykseesi löytyy osoitteesta http://www.google.com.
haist vittu sit
01.04.2003 23:02:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


Oletko koskaan nähnyt punaista varoituskolmiota lääkepurkin kyljessä?

 
no en kyllä muista nähneeni. kuulostaa silti typerältä.
 
bändin sivu: kohtu.tk oma kotisivu: aarninvirallinenkohtufanisivu.cjb.net
Gozmog
02.04.2003 16:59:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitää tässä nyt vielä täsmentää, että olen jonkinasteinen Apis-fani ja levyhyllystäni löytyy orkesterin kaikki cd:nä julkaistut viralliset matskut, kokoelmaa, lavuaarista-liveä sekä englanninkielistä lukuunottamatta, että en ihan lämpimikseni lytännyt Hiekkaa.
Vaikka en levyltä odottanutkaan mitään ihmeitä, niin en todellakaan olisi uskonut että pettyisin siihen näinkin pahasti.

 
Mulla on kans kaikki muut paitsi Lavuaarista live ja englannin kieliset
 
Jamma Jamma=)
Rikke
02.04.2003 17:52:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  


no en kyllä muista nähneeni. kuulostaa silti typerältä.

 
Punainen varoituskolmio lääkepurkin kyljessä tarkoittaa sitä, että se haittaa ajoneuvolla (auto,mopo yms.) ajoa.
 
Jos kerran pitää lähteä, niin lähdetään sentään kunnon ryskeellä!
Dumb
02.04.2003 19:19:55
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En muista, missä Kauko-Setä (=Toni) asiaa selvitti, mutta idea tuohon Kolmiolääke-biisiin tuli kai siitä kun herra oli ajellut huonosti ilmastoidulla autollaan viime kesänä ja tuulettanut sitten pitämällä ikkunoita auki. Läpiveto ja viima oli sitten saanu miehen niskat sen verran jumiin ja kipeäksi, että lääkäri-setä määräsi kolmiolääkkeitä avuksi.
 
On muuten hyvä sanat tuossa biisissä, minä tykkään.
 
Tb
03.04.2003 09:02:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

noh... parhaipmia biisejä on jumala ja Saasta. Saasta varsinkin saa semmoselle fiilikselle, että alta pois! Mut todellakin se Tonin Neumann-mainen hyminä on hiton rasittavaa..
 
Onttosydän ja Lihaviihde on kyllä aika huonoja biisejä. Joku täällä haukkui kolmiolääkettä, mutta mun mielestä se on ihan ok, kyllä sitä kuuntelee.
 
muut biisit on sitten aika lailla mitäänsanomattomia, tosin Hippossa on hyvä kertsi ja Hiekka on tyypillinen apis-hitti.
 
asteikolla 4-10 antaisin 8-
 
mene siitä missä aita on matalin
soolo
05.04.2003 22:12:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hyvä levy.paitsi tietenkin ne muutamat kappaleet joissa toni laulaa "hienosti". ässä hihassa kappaleen olisi voinut nostaa levylle (ehkä myös pirun morsian kappaleen)levylle olisi myös voinut laittaa sen uuden musiikki videon jumala.
 
waldemarx
07.04.2003 08:27:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei tähänkään muuta voi sanoa kuin, nu-metalli-teinix-lutkutusta. Vielä kun Sipe haukku killprettyä nytkytysmusiikiks ja itse ovat kaks kertaa pahempia.
 
Vegan is a dork
Dumb
07.04.2003 12:59:48
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vielä kun Sipe haukku killprettyä nytkytysmusiikiks ja itse ovat kaks kertaa pahempia.
 
Eikös Killpretty sitten ole nytkytysheviä? Olen antanut itseni ymmärtää, että on. Ja tuskin Sipe tuota "nytkytysmusiikkia" minään haukkuma-sanana on käyttänyt...?
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «