Muusikoiden.net
09.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tom McRae - Just Like Blood
1
Jukka
13.03.2003 19:33:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälainen on Tom McRaen uusi albumi "ihan oikeasti"?

Arvosteluissa tuota on kehuttu oikein paljon ja itse olen kuullut tuon singlebiisin A Day Like Today ja olin positiivisesti yllättynyt.

mutta siis mielipiteitä, kiitos.

scatterbrain
14.03.2003 09:14:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen myöskin kuullut vain single-kipaleen, ja kuulosti valtavan hyvältä. En ole myöskään kuullut ensialbumilta kuin "You cut her hair" -kappaleen (erittäin loistava) ja jonkun toisen viisun. Kysyisin siis, onko ensialbumi niin hyvä kuin luulen (ja "kriitikot" antavat ymmärtää)?

...blackout weaves its way through the cities...
Isodee
15.03.2003 12:31:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minkälainen on Tom McRaen uusi albumi "ihan oikeasti"?

Arvosteluissa tuota on kehuttu oikein paljon ja itse olen kuullut tuon singlebiisin A Day Like Today ja olin positiivisesti yllättynyt.

mutta siis mielipiteitä, kiitos.

Jos jaksat kuunnella levyn useamman kerran, se rupeaa aukeamaan. En osaa selittää mikä minulle siinä kolahtaa. Se on hyvin henkilökohtainen levy. Ei siis mitään taustamusiikkia vaan vaatii aktiivista kuuntelua.

Kokeile ihmeessä, saatat yllättyä positiivisesti.

Osmo
21.11.2009 00:32:44 (muokattu 21.11.2009 00:37:18)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huom! Olet kirjoittamassa yli 2442 päivää vanhaan ketjuun!

Pöh pöh. Aina sitä näin hienosta artistista jaksaa jauhaa. Itse löysin kyseisen herran vasta muutama kuukausi sitten, mutta välittömästi vakuutti tunteella ja tulkinnallaan. Ensimmäinen levy varsinkin aiheuttaa suuria väreitä, eikä toinen Just Like Blood jää kovin paljoa jälkeen. Toisaalta en tuota kakkosalbumia ole kovinkaan paljoa kuunnellut, joten voihan se sieltä vielä nousta.

Kaverihan on tehnyt myös levyn All Maps Welcome. Itse en ole kyseistä tuotosta kuullut, joten kyselenkin miltä tuo kuullostaa? Onko menty huonompaan/parempaan suuntaan?

Edit. McRae on näköjään tehnyt myös King of Cards nimisen albumin, sekä uusi Alphabet of Hurricanes on tulossa ensi vuoden alussa. No, kivahan se on jos linja pysyy samana ja laatu on yhtä korkeaa.

Pixies.
Cathi777
21.11.2009 19:39:19
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitos edelliselle kirjoittajalle tämän artistin nostosta. Kuulostaa todella upealta ja taitaakin mennä tämä ilta tämän kaverin levyjä fiilistellessä. Suur kiitos!

Only pop music can break my heart...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti