Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ufo Mustonen levyt - osaatteko kertoa kuka myy
1
Jatsityttö
10.03.2016 02:13:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen yökukkuja. Televisio lähti päältä pois, mutta ehdin kuulla pätkän kappaleesta, joka soi taustalla. Laulaja oli Ufo Mustonen ja Wikipediasta löysin levynkin: Kuudes aisti vuodelta 2009. Mistähän sen saisi ostaa? Iloinen biitti iski heti Jatsitytön sydämeen.
 
Sammo
10.03.2016 11:46:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jatsityttö: Olen yökukkuja. Televisio lähti päältä pois, mutta ehdin kuulla pätkän kappaleesta, joka soi taustalla. Laulaja oli Ufo Mustonen ja Wikipediasta löysin levynkin: Kuudes aisti vuodelta 2009. Mistähän sen saisi ostaa? Iloinen biitti iski heti Jatsitytön sydämeen.
 
Tykkäsin waybackwhen Ufon ekasta levystä joten katoin että pääkaupungin Helmet-kirjastoista tuon levyn voi lainata. Ja julkasija on Warner Music Finland, joten luulisin että kivijalkaan voi myös tilata ostettavaksi.
 
ps. Spotify.
 
I'm very highly educated. I know words, I have the best words.
Jatsityttö
12.03.2016 10:54:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sammo: Tykkäsin waybackwhen Ufon ekasta levystä joten katoin että pääkaupungin Helmet-kirjastoista tuon levyn voi lainata. Ja julkasija on Warner Music Finland, joten luulisin että kivijalkaan voi myös tilata ostettavaksi.
 
ps. Spotify.

 
Kiitos!!! t. Jatsityttö
 
Yallup
14.11.2017 13:52:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ufon uusin biisi "Sinuna olisin hiljaa vain" on tosi mainio ja mukava poikkeus valtavirrasta. Minua vain hieman häiritsee, kun hän kertoo Henry Theelin olevan hänen isoisänsä. Taitaa olla isänsä isäpuoli, joten ei sillä tavalla sukua eikä musiikillinen "perintö" voi olla sieltä ainakaan geeneistä. Toki mestarilla lienee suuri vaikutus ympäristön puolelta.
 
"Tosta se taitaa lähteä.."
Kailis
16.11.2017 15:43:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yallup: Ufon uusin biisi "Sinuna olisin hiljaa vain" on tosi mainio ja mukava poikkeus valtavirrasta. Minua vain hieman häiritsee, kun hän kertoo Henry Theelin olevan hänen isoisänsä. Taitaa olla isänsä isäpuoli, joten ei sillä tavalla sukua eikä musiikillinen "perintö" voi olla sieltä ainakaan geeneistä. Toki mestarilla lienee suuri vaikutus ympäristön puolelta.
 
https://www.youtube.com/watch?v=dJfP8ASWY5o
 
Krice: Master volume oli liian isolla, sen vuoksi kaikki korostui liikaa.
tmn
27.11.2017 20:47:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yallup: Ufon uusin biisi "Sinuna olisin hiljaa vain" on tosi mainio ja mukava poikkeus valtavirrasta.
 
Varsinkin kotimaisesta valtavirrasta. Tässä biisissä toimii vttu kaikki!
Uutta levyä odotellessa...
 
-Q-
28.11.2017 14:03:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yallup: Minua vain hieman häiritsee, kun hän kertoo Henry Theelin olevan hänen isoisänsä. Taitaa olla isänsä isäpuoli, joten ei sillä tavalla sukua eikä musiikillinen "perintö" voi olla sieltä ainakaan geeneistä. Toki mestarilla lienee suuri vaikutus ympäristön puolelta.
 
No siinäpä antropologille tutkittavaa koko apurahan edestä. Kuinka paljon musikaalisuudesta voi periytyä ja kuinka paljon on vain opittua? Voiko huonoilla geeneillä siltä tehdä hyviä biisejä tai oppia soittamaan ja kuinka hyvin? Periytyykö musikaalisuus ollenkaan kun evoluutioteorian suunnalta ajateltuna kyseessä ei ole kovin merkittävä ominaisuus lajin säilymistä ajatellen. Vai pitäisikö ajatella että taitoja hyödynnetään parittelukumppanin houkuttelussa, mikä tietysti on suvun jatkamisen edellytys? Joo-o, mun apuraha ei riitä pidemmälle..
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «