Muusikoiden.net
10.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: yritän herätä bandin eloon
1
mikkofoto
13.04.2015 18:00:25 (muokattu 13.04.2015 18:01:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä linkin Basic Languagin musaan tehty 20 v sitten kun olin USAssa vuodeksi heidän managerina. Jäsenet viel soittavat mut ei enää yhdessä..toivosin että he lähtisivät keikkailemaan taas Suomessa koska heidän musiikkinsa on joitakin..hieman serious..soundin..noo..kokeile ja jättäkää vastausta..suositelen vaikka 'November' niminen kappale..

https://www.youtube.com/channel/UC0Kn9v8upgWcbDBoU9OKO5A

Mikko

Lautuma
13.04.2015 18:39:43 (muokattu 13.04.2015 18:43:48)

mikkofoto: Tässä linkin Basic Languagin musaan tehty 20 v sitten kun olin USAssa vuodeksi heidän managerina. Jäsenet viel soittavat mut ei enää yhdessä..toivosin että he lähtisivät keikkailemaan taas Suomessa koska heidän musiikkinsa on joitakin..hieman serious..soundin..noo..kokeile ja jättäkää vastausta..suositelen vaikka 'November' niminen kappale..

https://www.youtube.com/channel/UC0Kn9v8upgWcbDBoU9OKO5A

Mikko

November oli oikeastaan aivan hyvä. Oliko se oikeasti äänitetty 90-luvun alussa? Tuli vähän mieleen Morrissey laulamassa Euroviisuissa, siis tuollaisella biisillä miehen voisi kuvitella osallistuvan.

Muissakaan biiseissä ei ole vikaa, hyvä potentiaali noissa on. Laulajalla jos olisi ollut vähän rohkeutta, röyhkeyttä tai rosoa lisää niin vot. Vähän tiukemmalla tuotannolla noista olisi voinut tulla menestys, ainakin itse haistan niissä sen.

"I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years."
Stradlin
13.04.2015 21:06:08

Lautuma: November oli oikeastaan aivan hyvä. Oliko se oikeasti äänitetty 90-luvun alussa? Tuli vähän mieleen Morrissey laulamassa Euroviisuissa, siis tuollaisella biisillä miehen voisi kuvitella osallistuvan.

Muissakaan biiseissä ei ole vikaa, hyvä potentiaali noissa on. Laulajalla jos olisi ollut vähän rohkeutta, röyhkeyttä tai rosoa lisää niin vot. Vähän tiukemmalla tuotannolla noista olisi voinut tulla menestys, ainakin itse haistan niissä sen.

Samoilla linjoilla, tosin itselle tuli tuosta Novemberista ekana mieleen Duran Duran.

"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Lautuma
13.04.2015 21:32:12 (muokattu 13.04.2015 21:38:55)

Stradlin: Samoilla linjoilla, tosin itselle tuli tuosta Novemberista ekana mieleen Duran Duran.

Jep, oli siellä kaikuja 80-luvulta aika paljon Depeche Modea myöten. Mietin vaan, että äänitysten taso oli yllättävänkin hyvä, kun ottaa huomioon analogiset vehkeet, eli ihan kusisesta demolaadusta ei ollut enää kyse, vaan äänityskalusto oli jo kohtuullinen.

Siispä aloittaja voisi ehkä kertoa, mitä sitten tapahtui? Mikä meni mönkään? Yhden biisin lopussa tuota oli avattukin, mutta tuosta kuulisi mielellään enemmänkin.

"I am a spirit from everywhere, Heaven, Hell, and the Earth; I am in the air, in houses, any place at any time. I've been created millions of years."
mikkofoto
14.04.2015 11:12:21

Tavallinen kriisi..nainen antoi sormuksen takaisiin ja lähti toisen miehen perää..muutama vuotta sen jälkeen se oli häneltä eronut ja ajoin autoni 8 tuntia häntä tavatakseen uudestaan..mutta emme enää ollut läheskään samanlaista kuin enen.. Yhtyellä oli noin 10 melko hyvää kappaletta äänitetty joten olin soittanut Masterlabsille keskustelemaan CD.n masterointia (en tiedä onko edes tämä sana oikein..mastering englanniksi)..ja sitten kriisi iski..

Musiikin pääsäveltäjä kertoi että se näki musiikkia jotenkin päässään värisenä. Nyt se säveltää yhtyellä nimellä Late Night Alumnissa..

Aion laitta loput kappaleet youtubiin joskus lähiaikana..

Dirtyh
14.04.2015 11:30:39
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikkofoto: Musiikin pääsäveltäjä kertoi että se näki musiikkia jotenkin päässään värisenä.

Tälle on joku ihan tieteellinen termikin. Mulla on sama ja kaverit pitää mua aina hulluna kun yritän kertoa että tarvitaan lisää purppuraa tai oranssia.

Hetfield
14.04.2015 11:32:34
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: Tälle on joku ihan tieteellinen termikin. Mulla on sama ja kaverit pitää mua aina hulluna kun yritän kertoa että tarvitaan lisää purppuraa tai oranssia.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Synestesia Ei se nyt hulluutta sentään ole.

"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
mikkofoto
15.04.2015 19:17:07

..ei ainakaan tietääkseni säveltäjä käyttänyt mitaan huumeita..kiitoksia tiedosta!

MannihilatoR
17.04.2015 11:32:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikkofoto: ..ei ainakaan tietääkseni säveltäjä käyttänyt mitaan huumeita..kiitoksia tiedosta!

joo mullakin eräs riffi joka tuo mieleen oranssin. . .

perustetaanko bändi Lahes?!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti