Muusikoiden.net
06.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: CMX:n Ruoste kappaleen nuotit? Viulustemman osuus.
1
bPulu
03.06.2014 20:59:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kellään tietoa mistä löytyisi CMX:n Ruoste kappaleen nuotit? Kitara nuotteja olen löytänyt, mutta kiinnostaisi saada käsiini sen viulustemman osuus.

käsi
03.06.2014 23:24:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tuo biisi taitaa olla hyvin monessa nuottikirjassa joita nykyään myydään esim suomalaisessa kirjakaupassa, mutta enole nähnyt yhdessäkään nuotteja noita varten mitä kyselet. osaisikohan cmx sanoa itse sillä heidän vittuilu foorumillaan?

anteeksi hyvin tyhjä vastaus

Yhteinen vitutus yhdistää
vanha_pieru
04.06.2014 09:41:12 (muokattu 04.06.2014 10:04:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

käsi: Osaisikohan cmx sanoa itse sillä heidän vittuilu foorumillaan?

Ovat tuoneet vittuiluunsa tänä vuonna ihan uuden ulottuvuuden: pitävät kysy-foorumia, mutta eivät vastaa mihinkään.
Nuottikirjojen ongelmana yleensäkin on se, että ne ovat niin puutteellisia, varsin usein niissä on myös selkeitä virheitä ja/tai joutuu transponoimaan väärät sävellajit oikeiksi tms.
Hienot viulut on kyllä Ruosteessa, kieltämättä. Ehdotan, että otat yhteyttä suoraan jousisovituksen tehneeseen Veikko Huuskoseen. Googlettamalla löytyi tämmöinen facebook-sivu: https://www.facebook.com/veikko.huuskonen.7 . Arvelen kyseessä olevan saman Huuskosen. Ihan muistinvaraisesti (oon nyt satojen kilometrien päässä levyhyllystäni enkä voi tarkistaa höpinöitäni): taisi Huuskonen tehdä jousisovituksen myös Cloaca Maxima 1:llä olevaan Marmoriin.

käsi
05.06.2014 11:50:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vanha_pieru: Ovat tuoneet vittuiluunsa tänä vuonna ihan uuden ulottuvuuden: pitävät kysy-foorumia, mutta eivät vastaa mihinkään.
Nuottikirjojen ongelmana yleensäkin on se, että ne ovat niin puutteellisia, varsin usein niissä on myös selkeitä virheitä ja/tai joutuu transponoimaan väärät sävellajit oikeiksi tms.
Hienot viulut on kyllä Ruosteessa, kieltämättä. Ehdotan, että otat yhteyttä suoraan jousisovituksen tehneeseen Veikko Huuskoseen. Googlettamalla löytyi tämmöinen facebook-sivu: https://www.facebook.com/veikko.huuskonen.7 . Arvelen kyseessä olevan saman Huuskosen. Ihan muistinvaraisesti (oon nyt satojen kilometrien päässä levyhyllystäni enkä voi tarkistaa höpinöitäni): taisi Huuskonen tehdä jousisovituksen myös Cloaca Maxima 1:llä olevaan Marmoriin.

Tämä on totta. Itse käytän noita suuntaa antavina aina. Olen huono blokkaamaan suoraan levyltä, joten noi nopeuttaa sitä huomattavasti. Hyvä apu, mutta valitettavan usein menee kyllä uusiksi iso osa noista nuoteista.

Yhteinen vitutus yhdistää
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti