Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mitä ei ole punk?
1 2 3 4 5 6 7 8 9
sticky fingers
22.04.2014 16:42:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanatarashi: mm. sellaiset ihmiset eivät ole punk, jotka tutustuvat punk musiikkiin youtuben kautta kaksvitosina ja alkavat päättää pärstä kertoimen mukaan, kuka pääsee kattomaan bändiä ja kuka ei.
 
Monesti ollaan sanottu et liput on loppuun myyty, sori. Ja vastavirrassa ehkä kymmenen ihmistä sisällä.

 
Ootko sä tehnyt jotain, mikä edes voisi jotenkin olla syynä tuohon kohteluun? PIFille nykyään rekisteröityessäkin kysytään "oletko Hanatarashi", mikä on melko erikoista, sanoisin. Mä oon rekannut sinne joskus taannoin ja käyn keikkailmoja tsekkaamassa,mutta muuten mulla ei sen porukan toimista ole juuri tietoa. Tiivis yhteisö se tuntuu olevan, mutta että noin tiukka meininki...?
 
"On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa
StJerky
22.04.2014 18:23:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velipesonen: Ei olekaan koska niissä verkostoidutaan. Verkostot eivät ole punk.
 
Hmm, minusta kun tuntuu että punkeilla on maailmanlaajuisia verkostoja. Japanilaiset pienlevy-yhtiöt julkaisee Etelä-Amerikkalaisten bändien C-kasetteja joista otetaan 100 kpl painos jne.
 
velipesonen
22.04.2014 19:08:15
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

StJerky: Hmm, minusta kun tuntuu että punkeilla on maailmanlaajuisia verkostoja. Japanilaiset pienlevy-yhtiöt julkaisee Etelä-Amerikkalaisten bändien C-kasetteja joista otetaan 100 kpl painos jne.
 
Että vielä globalisaatiokin tähän syssyyn...
 
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
Hanatarashi
22.04.2014 20:05:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No onko tämä tän hetkinen meininki mikä Tampereella on, kovinkaan punkkia??
 
Tosiaan keikoille päästetään porukkaa ihan pärstäkertoimen mukaan. Jos meet kattomaan bändiä, sanotaan et, sori, liput loppu just. Etkä pääse sisälle. Jos ostat bissee sanotaan et se loppu. Tulitikkutehtaalle pääsin ainoastaan bändin mukana ja kyllä uusiopunkkarit katso pitkin nenänvarttaan. Enkä jaksanut selittää et mä oon soittanut mm. punkkia 90-luvun lopusta, ei ole mitään uutta mulle-
 
Onpa aika vapaa maa. Keep rockin' in a free world, ja sillee.
 
Helsingissä on kuulemma aika rento meininki punkkareiden keskuudessa, mutta helsinki ei oikein kiinnosta.
 
velipesonen
22.04.2014 21:04:53
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mitä sellaista sinussa sitten on mistä punkkarit Tampereella ei oikein tykkää? Onko mahdollista että juuri sinä et ole punk?
 
"The more the music sounds like The Who the better it becomes." - Ludwig van Beethoven
Hanatarashi
22.04.2014 21:20:34 (muokattu 22.04.2014 21:21:56)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velipesonen: Mitä sellaista sinussa sitten on mistä punkkarit Tampereella ei oikein tykkää? Onko mahdollista että juuri sinä et ole punk?
 
Kylhän mä tunnen Tampereen punk piireistä vaikka ketä(joita aika moni taas ei tunne), mut ei mulla ole tapana leveillä sillä ketä tunnen.
 
Mun on vaikee vastata tuohon et mikä mussa on et joku on nyt saanut väärän käsityksen minusta. En ole ainakaan pukeutunut "punkisti" moniin vuosiin, ja tämä on tarkoituksellista. Pukeudun nykyään aika tavallisesti.
 
Voisiko olla että joku henkilö joka ei edes tunne mua, on puhunut musta paskaa, tai pistänyt huhua kiertoon, joka ei ole totta. Onhan kaikenlaista ihme paskanpuhujaa. Ja tämä huhu olisi sitten vieläkin kiertämässä, mene ja tiedä.
 
Yksi vaihtoehto on että nämä nykypunkkarit, joista moni alkoi punkkareiksi vasta muutama vuosi sitten, ovat vaan tosi tarkkoja että kuka heidän mielestä on "aito" ja kuka ei. Ettei nyt vaan paljastuisi että ovat itse tutustuneet punk musiikkiin, vasta muutama vuosi sitten YouTubessa.
 
Funkånaut
22.04.2014 21:29:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Ootko sä tehnyt jotain, mikä edes voisi jotenkin olla syynä tuohon kohteluun? PIFille nykyään rekisteröityessäkin kysytään "oletko Hanatarashi", mikä on melko erikoista, sanoisin.
 
:{DDDDD
 
Oli pakko tarkastaa, ja näin on. Melko tyly meno.
 
Devatero remesel, desátá bída. Kuuntelen tämmöistä
sticky fingers
22.04.2014 21:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanatarashi: Kylhän mä tunnen Tampereen punk piireistä vaikka ketä(joita aika moni taas ei tunne), mut ei mulla ole tapana leveillä sillä ketä tunnen.
 
Mun on vaikee vastata tuohon et mikä mussa on et joku on nyt saanut väärän käsityksen minusta. En ole ainakaan pukeutunut "punkisti" moniin vuosiin, ja tämä on tarkoituksellista. Pukeudun nykyään aika tavallisesti.
 
Voisiko olla että joku henkilö joka ei edes tunne mua, on puhunut musta paskaa, tai pistänyt huhua kiertoon, joka ei ole totta. Onhan kaikenlaista ihme paskanpuhujaa. Ja tämä huhu olisi sitten vieläkin kiertämässä, mene ja tiedä.
 
Yksi vaihtoehto on että nämä nykypunkkarit, joista moni alkoi punkkareiksi vasta muutama vuosi sitten, ovat vaan tosi tarkkoja että kuka heidän mielestä on "aito" ja kuka ei. Ettei nyt vaan paljastuisi että ovat itse tutustuneet punk musiikkiin, vasta muutama vuosi sitten YouTubessa.

 
Voiko olla kyse siitä, että sä olisit vaikka floodannut esim. pifin ketjut täyteen tuota aitouden todistelua ja jatkanut samaa vielä vv:llä niin, että sua vaan ei jakseta enää kuunnella? Jos kyse ei olekaan siitä, kuka on punk ja kuka ei, vaan ihab siitä että kuka muuten vaan on hankala keskustelukumppani tai jotain... Tuntuu, että täälläkin jokainen kommenttisi sivuaa sitä, miten aito olet ja miten täynnä feikkiä koko esim tre-skene on. Ei sitä varmaan jaksa kauaa kuunnella kukaan.
 
"On rikottava annettu lupaus, mistä on myöhemmin seurauksena tunnonvaivoja, ja jonkinlainen epämies ja valapatto sitä tietää olevansa lopun elämänsä." - L. Lassinmaa
Funkånaut
22.04.2014 21:39:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Voiko olla kyse siitä, että sä olisit vaikka floodannut esim. pifin ketjut täyteen tuota aitouden todistelua ja jatkanut samaa vielä vv:llä niin, että sua vaan ei jakseta enää kuunnella? Jos kyse ei olekaan siitä, kuka on punk ja kuka ei, vaan ihab siitä että kuka muuten vaan on hankala keskustelukumppani tai jotain... Tuntuu, että täälläkin jokainen kommenttisi sivuaa sitä, miten aito olet ja miten täynnä feikkiä koko esim tre-skene on. Ei sitä varmaan jaksa kauaa kuunnella kukaan.
 
Useimmiten eniten feikkejä ovat ne, jotka todistelevat aitouttaan eniten. Aidon ei tartte.
 
Devatero remesel, desátá bída. Kuuntelen tämmöistä
Hanatarashi
22.04.2014 21:40:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Voiko olla kyse siitä, että sä olisit vaikka floodannut esim. pifin ketjut täyteen tuota aitouden todistelua ja jatkanut samaa vielä vv:llä niin, että sua vaan ei jakseta enää kuunnella? Jos kyse ei olekaan siitä, kuka on punk ja kuka ei, vaan ihab siitä että kuka muuten vaan on hankala keskustelukumppani tai jotain... Tuntuu, että täälläkin jokainen kommenttisi sivuaa sitä, miten aito olet ja miten täynnä feikkiä koko esim tre-skene on. Ei sitä varmaan jaksa kauaa kuunnella kukaan.
 
Ei kyse ole mistään aitoudesta. Mun mielestä kaikkia joita skene kiinnostaa, ovat yhtä aitoja.
 
Ongelmana on se että nämä "tosi aidot" punkkarit, jotka tosiaan ovat tutustuneet punk kulttuuriin youtuben ja yhden keskustelufoorumin kautta, saavat nykyään päättää kuka pääsee tapahtumiin ja keskustelufoorumille, vaikka eivät ihan täysin ole ymmärtänytkään mistä on oikein kyse.
 
Okei täytyy myöntää että olen juksannut tuossa vastavirta asiassa, kyl mä olen siellä monesti käynyt, eikä mulla ole sinne mitään bänniä. Vaikkakin itse aika ajoin boikotoin paikkaa.
 
Tarkoitukseni on myös provosoida. (paljastan ehkä nyt itsestäni liikaa)
 
Hanatarashi
22.04.2014 21:43:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Ootko sä tehnyt jotain, mikä edes voisi jotenkin olla syynä tuohon kohteluun? PIFille nykyään rekisteröityessäkin kysytään "oletko Hanatarashi", mikä on melko erikoista, sanoisin.
 
Toivoisin ainakin niin että olisin. Melko tylyä, mutta ihan sairaan hauskaa.
 
novo
22.04.2014 22:28:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotkut tässä ketjussa saattais tarvita harrastuksen.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Hanatarashi
22.04.2014 22:33:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Jotkut tässä ketjussa saattais tarvita harrastuksen.
 
Mites musan teko??
 
Hanatarashi
22.04.2014 22:36:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

sticky fingers: Mä oon rekannut sinne joskus taannoin ja käyn keikkailmoja tsekkaamassa,mutta muuten mulla ei sen porukan toimista ole juuri tietoa. Tiivis yhteisö se tuntuu olevan, mutta että noin tiukka meininki...?
 
Tiivis yhteisö kun muutamat ja samat tyypit kirjottelee sinne MOOOOOONEEEELLA nikillä.
 
novo
23.04.2014 00:20:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanatarashi: Mites musan teko??
 
Ei tunnu riittävän.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Hanatarashi
23.04.2014 00:22:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Ei tunnu riittävän.
 
Mites punk foorumeille kirjottelu, ai niin kun on ne bwännit.
 
Rancid on muuten ihan vitun paska bändi. :-D
 
novo
23.04.2014 01:23:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanatarashi: Mites punk foorumeille kirjottelu, ai niin kun on ne bwännit.
 
Rancid on muuten ihan vitun paska bändi. :-D

 
Mites yhdyssanat? Ei menny oppi perille kantapääopistossa? Hjöö, onpas meillä hauskaa.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
Hanatarashi
23.04.2014 01:59:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

novo: Mites yhdyssanat? Ei menny oppi perille kantapääopistossa? Hjöö, onpas meillä hauskaa.
 
Yhdyssanat nyt tulee ja menee. Kukaan ei voi tietää mihin ne menee iltaisin.
 
Meinasitko jo vetää tämän, "mun isä on kovempi tappelija kun sun isä" kortin?? Eikun siis, "mä oon korkeasti koulutetumpi.......". jne. kortinko
 
Hanatarashi
23.04.2014 03:51:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdyssanoilla on nahkatakki ja musta kravatti. Rintamerkissä lukee et punk ja miika.
 
novo
23.04.2014 04:12:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hanatarashi: Yhdyssanat nyt tulee ja menee. Kukaan ei voi tietää mihin ne menee iltaisin.
 
Meinasitko jo vetää tämän, "mun isä on kovempi tappelija kun sun isä" kortin?? Eikun siis, "mä oon korkeasti koulutetumpi.......". jne. kortinko

 
Joo, oli kyl ekana mielessä. Ois ollu aitoo.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «