Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Crazy Town
1 2 3 4 5 6 7 8
pehko
07.08.2013 22:29:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mikä tää koomajuttu muuten on? en löytäny wikipediasta ainakaan mitään moisesta.
kyseinen
07.08.2013 22:53:45 (muokattu 07.08.2013 22:55:03)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: mikä tää koomajuttu muuten on? en löytäny wikipediasta ainakaan mitään moisesta.
 
Wikipedian lisäksi on semmonen juttu ku "Google". Sitä on kyl vähän hankala käyttää, jos ei osaa englantia.
 
http://abcnews.go.com/blogs/enterta … shifty-shellshock-in-a-coma-report/
 
Ja löytyi siitä maininta Wikistäkin: http://en.wikipedia.org/wiki/Shifty_Shellshock#Coma_hospitalization
 
Internetin kautta, vähän joka puolelle. -V. Keskinen
santa
08.08.2013 07:14:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tätä on odotettu..... ...... ..... Minä en ole odottanut. Voi vittu mitä paskaa.
 
Blodapelsin
08.08.2013 07:20:12 (muokattu 08.08.2013 07:54:55)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Painoin varoitusta.
 
edit. ei mitän..
 
"Soul is a joint rolled in a toilet paper" www.mataifa.com
pehko
08.08.2013 15:54:20 (muokattu 08.08.2013 15:54:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kyseinen: Wikipedian lisäksi on semmonen juttu ku "Google". Sitä on kyl vähän hankala käyttää, jos ei osaa englantia.
 
anteeksi että pilasin päiväsi. näin selvästi pääsi käymään.
 
ja joo, olen sokea ainakin kun en sitä tuolta wikisivulta huomannu. jeps.
Käyttäjätunnus
08.08.2013 16:19:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: 10._Muusikoiden.netissä jokainen muusikko on yhtä arvokas. Artistin tai kokoonpanon solvaaminen johtaa väliaikaiseen tai pysyvään kirjoituskieltoon. Perustellun mielipiteensä musiikista voi sanoa, mutta asiattomat hyökkäykset musiikin tekijöitä kohtaan ovat kokonaan kiellettyjä.
 
Painoin varoitusta.
 
Moderaattori
 
Puhut höpöjä. Etkä painanut.

 
Vähän hassuahan se olisikin ollut, jos totuudelle oisit painanut varsinkin kun se oli kaikista totuuksista korrekteimmin ilmaistu...
 
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg
Terry Pantheras
13.08.2013 11:11:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Länsimaiden illankoitto on saapunut.
Funkånaut
13.08.2013 12:50:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käyttäjätunnus: Vähän hassuahan se olisikin ollut, jos totuudelle oisit painanut varsinkin kun se oli kaikista totuuksista korrekteimmin ilmaistu...
 
Musiikkia on se huonokin musiikki.
 
"Minä juon ja osan jätän, minä juon ja osan jätän" - Pekka Siitoin Kuuntelen tämmöistä
Käyttäjätunnus
13.08.2013 15:16:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkonaut: Musiikkia on se huonokin musiikki.
 
Oisit sitten painanut varoitusta.
 
The Rolling Stones are playing in Philadelphia tonight, but we're better so fuck'em -Paul Westerberg
Påskägg
13.08.2013 17:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shifty ja Epic Mazur tekee komean comebackin ja takoo taaloja sekä listahittejä kuin liukuhihnalta. Ja kuitenkin täällä silkkaa kateuttaan paskaa jauhava jengi on jorannut baarissa Shiftyn ja Paul Oakenfieldin klubihitin pariin, joten hohhoh.
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Bluesmies
13.08.2013 19:34:27
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kammaleidi. Olen aina vihannut tuota biisiä ja tätä bändiä. Oksettavia ihmisiä. Saisivat kävellä järveen.
Stradlin
13.08.2013 20:50:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bluesmies: Kammaleidi. Olen aina vihannut tuota biisiä ja tätä bändiä.
 
Muistan kun viikonloppuisin katsoin Jyrki Countdownia ja jossain vaiheessa tuo oli tietysti jatkuvasti listalla, taisi olla ykkösenäkin pitkään. Piti vaihtaa kanavaa jos se koko video pistettiin sieltä pyörimään.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
jesteri
14.08.2013 21:30:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vähän harmittaa kun kukaan ei oikeen arvosta. Parhaimmillaan ihan kunkkubändi ja paljon helvetin tarttuvia biisejä. Kyllä mä ainakin oon innoissani jos nää tekee vaikka uuden levyn,tai jos vihdoinkin pääsen näkemään tän bändin livenä, mistä muuten oon haaveillut jo vuosia.
Long live Rock n Roll!
 
Bluesmies
14.08.2013 22:19:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jesteri: Long live Rock n Roll!
 
Kyllä! Crazy Town jos joku voi PELASTAA ROKKENROLLIN!!1
 

 

 

 

 

 

 

 

 
Kammaleidi.
Basil79
15.08.2013 00:12:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko se sellainen värikäs musavideo jossain ihanassa metsässä, jossa rasvatut bodarit soittivat linkin parkia?
 
pehko
15.08.2013 06:24:55 (muokattu 15.08.2013 06:25:43)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Basil79: Oliko se sellainen värikäs musavideo jossain ihanassa metsässä, jossa rasvatut bodarit soittivat linkin parkia?
 
kammaleide, kam-kammaleide
 
tosin linkin park on aika witun kova pändi verrattuna tähän.
MaxDamage
15.08.2013 13:33:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ekaa levyä myytiin 2,5 miljoonaa kappaletta. Seuraavaa levyä 25 tuhatta kpl.
Ei ihme että hajosivat pian sen jälkeen.
 
Piepe
16.08.2013 10:13:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kampaleidi. Ei vitti tää on siis kova bändi. Uskoni musiikkiin on nyt palautunut. Olen innoissani.
 
Timitzii
16.08.2013 16:25:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pehko: kammaleide, kam-kammaleide
 
tosin linkin park on aika witun kova pändi verrattuna tähän.

 
Linkin Parkilla on sentään sen angstin-sekaisen menon keskellä joitakin aivan loistaviakin kappaleita.
 
Kammaleide.
 
Påskägg
16.08.2013 16:57:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Timitzii: Linkin Parkilla on sentään sen angstin-sekaisen menon keskellä joitakin aivan loistaviakin kappaleita.
 
No ei muuten ole. Linkin Parkkiin jos mihin pätee "kuuntele yks biisi niin oot kuullu kaikki".
 
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «