Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Greg Howe
1
silhouette
17.07.2013 17:17:37 (muokattu 17.07.2013 17:49:31)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten on mahdollista, ettei täällä ole ajantasasista ketjua Greg Howesta? Mieshän on legenda ja yksi instrumentaali-rockin parhaimpia ja tyylitajuisimpia kitaristaja. Noin ainakin minun mielestä.
 
No, joka tapauksessa: ensimmäisen kerran kun kuulin Howea niin oli jotain noin vuosi-90 ja miehen depyyttilevy nimeltään "Greg Howe" teki heti lähtemättömän vaikutuksen. Siitä asti olen tykkäillyt hänen musiikkiaan ja soitellut korvakuulolla hänen biisejään (se taas johtuu siitä, että niistä - ei ainakaan mun mielestä parhaista - biiseistä ei ole olemassa pahemmin tabulatuureja, paisti ehkä "Jump startista", "Peppershakesta" sekä "Kick It All Overista"). Howen levyistä Uncertain Terms on ehkä paras ja heti hyvänä kakkosena tulee melkein yhtä loistava Introspection. Kuitenkin suosittelen melkein kaikkia hänen levyjään, heikoimpia esityksiä ovat "Parallax" ja "Hyperacuity".
 
Ja, viimeisin uutinen Greg Howesta on, että hän soittaa nykyään uudessa bändissä nimeltä Maragold ja suosittelen todella tutustumaan myös kyseiseen levyyn jos Howen tyyli yhtään kiinnostaa. Levyn paras kappale on avausraita "Evergreen Is Golder" ja myös "Lullaby" sekä "Saturnday Sun" ovat vähintäänkin okei. Kyseinen levy löytyy Spotifystä.
 
Tästä aiheesta/muusikosta voisi yrittää kirjoittaa paljon enemmäkin, mutta katsotaan nyt tuleeko tästä edes keskustelua.
 
Aina voi yrittää.
HS
18.07.2013 12:04:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Loistava kitaristi, yksi ikiaikain suosikeista! Jotenkin ehkä vähän turhan vähälle huomiolle jäänyt kitaristi jonka soiton ainakin meikäläinen tunnistaa varsin nopeasti.
Maragoldista laitoinkin tänne jo avauksen, mutta hiljaista tuntuu olevan :)
Vallan kelpo levy muuten sekin.
 
Pitäisikö tästä nyt olla jotain mieltä?
HS
27.01.2016 08:19:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve
 
Vähän nostetaan, koska tuotanto löytyy nyt myös Spoottifysta.
Which is nice :)
 
... ja kitarat soivat huonoin kielin.
Lunnu
27.01.2016 08:30:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HS: Terve
 
Vähän nostetaan, koska tuotanto löytyy nyt myös Spoottifysta.
Which is nice :)

 
Jees. Nyt on tullut noita alkupään levyjä jotka mun mielestäni on niitä parempia.
 
Nostalgy is not what it used to be
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «