Muusikoiden.net
08.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Soundcloud-ryhmä
1
djanni
11.04.2013 13:33:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moi,

Täälläkin varmaan on Soundcloudin käyttäjiä, ja aloin eilen kasaamaan sinne tuommoista "Finnish rock, punk & alternative"-ryhmää, johon kategoriaan sopivat bändit voisivat lisätä omaa musiikkiaan. Jos tuossa soundcloudin suuressa maailmassa voisimme kaikki saada pykälän enemmän näkyvyyttä yhdistämällä voimamme.

Ryhmän osoite on:
https://soundcloud.com/groups/finnish-rock-punk-alternative

Tervetuloa mukaan kaikki. Tehdään siitä yhdessä iso ja hyvä :)

PJS
11.04.2013 14:01:56
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nasta idis ja ehdottoman kannatettava.

Kivaa että myös tollainen alt. Country / akustisempi rock musa laskettiin mukaan. IMO olis muutenkin nastaa jos ko ryhmässä vois karttaa turhia genrerajoja ja koittaa jotenkin kaventaa kuilua tutustua ihan erilaiseen musaan kuin mitä ehkä itse yleensä kuuntelee :D

Peace!
djanni
11.04.2013 14:14:18

Joo, ei tuossa nyt kovin tiukkoja rajoja pidetä, mutta esim. metallille ja eloktroniselle on ihan tarpeeksi omia ryhmiään ja foorumeitaan, joten niitä ei mukaan toivota.

djanni
14.04.2013 23:47:01 (muokattu 14.04.2013 23:49:29)

Tosiaankin. Meillä on nyt 12 jäsentä, joista osa on jopa musiikin kuuntelijoita ja ainakin yksi puolitunnettu bändi on mukana.

Herättelen vielä mukaan bändejä - tästä voitaisiin yhdessä tehdä ryhmä, jossa kaikki saisimme kuuluvuutta ja näkyvyyttä. Nyt joku kipinkapin laittamaan oman bändinsä tuotosta listan ensimmäiseksi :)

Samassa yhteydessä myös linkki FB-sivulle. En halua pitää tätä minään omana juttuna, vaan voisin mielelläni ottaa jonkun/joitain lisäksi hoitamaan admin-puolta sekä Soundcloudin, että FB:n puolella.

Ja se genre-raja ei ole tarkka - lähinnä just koitetaan tarjota ryhmä joka ei ole metallia, räppiä tai elektroa. Kyllä te tiedätte - luotan teihin.

PJS
15.04.2013 13:59:10
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä voin adminoida minkä työ ja bändikiireiltäni ehdin. Mut teen omat soundcloud tunnarit sitä varten. Laitan vaiks pikaviestii jossain vaihees.

Peace!
djanni
15.04.2013 14:33:04

PJS: Mä voin adminoida minkä työ ja bändikiireiltäni ehdin. Mut teen omat soundcloud tunnarit sitä varten. Laitan vaiks pikaviestii jossain vaihees.

Nice! Tosiaan pointtina on se, että kun homman on tarkoitus olla yhteinen, haluan sen samalla olevan läpinäkyvä siltäkin kannalta, että minä en ole ainoa jolla on ylläpito-oikeus juttuihin :)

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti