Muusikoiden.net
04.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Joshua Perahia
1
Mad-Mike
04.07.2012 17:05:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tästä loistokitaristista en löytänyt keskustelua joten ajattelin sellaisen aloittaa. Omistaako kukaan muu artistin levyjä? Monelle varmasti tutuin levy Intense Defense jossa mikin varressa Rob Rock. Myöskin Surrender-levy kannattaa tsekata.

Herrahan julkaisi viime kuussa pitkän hiljaiselon jälkeen (viimeinkin) uuden levynsä RESURRECTION. Pitkään teon alla levy olikin. Varsin hyvän laulajan sai lätylle (Mark Boals) ja kehuu levyn olevan paras tähän astisista. Ei mielestäni yllä kyllä Intense Defense-tasolle mutta ihan kelpo lätty kuitenkin eka kuuntelun jälkeen. Levystä julkaistu myös Collector's Edition painos jota painettu ainoastaan 888 kappaletta maailmanlaajuisesti. Itse omistan painos numero 15 tuosta erästä. Joshua itse nimmaroinut ja numeroinut levyn.

"Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi." -Tobias Sammet, Edguy
hevikivinen
04.07.2012 17:12:53

Joo, minulla on Joshua-bändin levy "Surrender". Semmoistahan se on kasariheviä, taisi olla yksi tosi hyvä biisi, muut sitten vähemmän ihmeelllisiä. Ostin sen joskus 80-luvun lopulla Tampereelta Epe's Music Shopista.

Itse asiassa levy on jäänyt parhaiten mieleen siitä, että levyä ostaessani myyjä (taisi olla legandaarinen Hynnisen Jaska) naureskeli kaverilleen, että kun ostaa Joshuaa, voi ottaa koshua!

Mad-Mike
04.07.2012 20:52:49

hevikivinen: Joo, minulla on Joshua-bändin levy "Surrender". Semmoistahan se on kasariheviä, taisi olla yksi tosi hyvä biisi, muut sitten vähemmän ihmeelllisiä. Ostin sen joskus 80-luvun lopulla Tampereelta Epe's Music Shopista.

Itse taas en ole onnistunut löytämään tuota kyseistä levyä mistään ja pidän siitä todella paljon.

"Jos tietosanakirjassa olisi termi heavy metal, sen vieressä pitäisi kuvana olla Painkillerin" kansi." -Tobias Sammet, Edguy
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti