Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ronya - tulevaisuuden stara Suomesta?
1 2 3 4 5 6
jannu
25.02.2014 01:33:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maelstorm: En tajua pätkääkään minkälaista asiaa tämä kommentti tässä oikein toimittaa. Mitä minun oli tarkoitus tuntea ajatella tämän luettuani? motiivi?
 
No olisko vaikka sellaista asiaa, että neidon henkilökohtainen artistiura ja sen edistäminen eivät ole prioriteettilistan kärjessä niin pitkään kun tarjolla on mielekkäitä ja satavarmasti leivän pöytään tuovia työtilaisuuksia?
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Kuuntele punkrokkia!
Gritsen
25.02.2014 01:35:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tulkintani mukaan perjantaina vasta ilmestyy Flame-sinkku ladattavaksi ja spotifyyn, vaikka biisi on jo soinut radiossa muutaman kerran. Tietenkin sopii kärsimättömänä toivoa, että tässä tehdäänkin Beyoncet ja laitetaan sen kummemmitta hypeittä Flame-niminen albumi pihalle viikko sinkun premieren jälkeen. Mielestäni levyn nimi ei ole edes tiedossa vielä, saatika julkaisupäivä.
 
"Nyt tarjoan sinulle virtuaalioluen kirjoituksesi johdosta, kippis!" - jazzmies
maelstorm
25.02.2014 01:37:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: No olisko vaikka sellaista asiaa, että neidon henkilökohtainen artistiura ja sen edistäminen eivät ole prioriteettilistan kärjessä niin pitkään kun tarjolla on mielekkäitä ja satavarmasti leivän pöytään tuovia työtilaisuuksia?
 
En itse osannut lukea sitä noin ja tuo onkin aika yllättävä tapa purkaa auki kyseinen kommentti.
 
Itselleni tuli jotenkin sellainen olo, että joko tuolla nyt seliteltiin singlen keskinkertaisuutta. tai vittumaisesti noin muuten vaan markkinoitiin ronyaa ahkerana musiikin ammattilaisena.
 
nyt tuo kommentti hämmentää minua vielä enemmän.
 
Janus
25.02.2014 01:55:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maelstorm: En itse osannut lukea
---
vittumaisesti noin muuten vaan
---
nyt tuo kommentti hämmentää minua vielä enemmän.

 
Noin vaikeaa, kuin sulla on, en toivoisi kenellekään. Jaksamisia.
 
maelstorm
25.02.2014 02:00:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hienosti leikattu.
 
FatSam
25.02.2014 09:11:07
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Janus: Ronja Gullichsen on oman artistiuransa ohella ollut vuoden mittaan myös ns. siisteissä sisätöissä, eli tehnyt co-writeja ja demolauluja myös muille artisteille eri yhteistyökumppanien kanssa - eikä ilmeisesti mitenkään huonolla menestyksellä.
 
Kenelle on tehnyt ja millä menestyksellä?
 
"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
Wradlin
25.02.2014 11:13:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

FatSam: Kenelle on tehnyt ja millä menestyksellä?
 
No siinähän luki jo että muille artisteille ja ei huonolla menestyksellä.
 
"Wradlin knows everything about biting balls off from reindeers. He is also very good friend of Santa Claus, famous finnish character Joulupukki." -Kailis
Herrah
25.02.2014 11:52:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tykännyt biisistä lainkaan. Tää kuulosti nyt samalta kun avaan Voicen ja katon latauslistan biisit. Harmi, diggasin ekan levyn biiseistä suht paljon mutta mun mielestä nyt upottiin sinne harmaaseen massaan ja vauhdilla.
 
Rotuvaari
25.02.2014 12:08:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edellisen levyn aikoihin jaksoin vielä toivoa, että Ronya-artistin takaa löytyisi näkemyksellinen ihminen, joka tekee just sellaista musiikkia kuin haluaa - ja siltä Ronyan biisit kuulostivatkin, kunnes nyt, nyt ollaan liian kaukana siitä. Saundit toimivat, mutta sävellys ei itselle ainakaan vielä.
 
Tuo "tehnyt muille biisejä ym." kuulostaa siltä, ettei Ronya ole ihan tiennyt mitä uraltaan haluaa. Haluaako Ronya etulinjaan, olla se tähti? Jos halu olisi kova, ei noilla laulunlahjoilla luulisi olevan liian ylitsepääsemätöntä puskea eetteriin. Mutta joo, pääasia että uusi levy ja ehkä ilmekin on nyt totta.
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
jannu
25.02.2014 12:16:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirvelee silmiä tää asiantuntijuuden määrä taas vaihteeksi.
 
"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Kuuntele punkrokkia!
Rotuvaari
25.02.2014 13:42:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jannu: Kirvelee silmiä tää asiantuntijuuden määrä taas vaihteeksi.
 
https://www.youtube.com/watch?featu … layer_detailpage&v=KAWoP1kncRE#t=50
 
Jos otat kollin voit hörhiä muiden natu kissojen kanssa. Ja näin saat extraa tekemiseen eli tekeminen nousee yli maximin. Kissan elämää -tietokonepeli
pehko
27.02.2014 15:45:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täähän on kohta kun Dream Theater-ketjua lukis...
 
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
pehko
28.02.2014 10:09:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

se on nyt Ronya bassoradiossa.
 
"Sometimes he throws in a bunch of fretless songs and I say "I don't have any fretless bass" and he say's "Go fuck yourself" - Chi Cheng RIP
jigsore
11.12.2014 21:21:41
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uus musavideo pihalla: https://www.youtube.com/watch?v=K9Css5daFQA
carnation
11.12.2014 21:58:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jigsore: Uus musavideo pihalla: https://www.youtube.com/watch?v=K9Css5daFQA
 
Kepeesti paras suomalainen biisi, jonka olen ikinä kuullut. Huh.
 
"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Funkånaut
11.12.2014 22:05:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jigsore: Uus musavideo pihalla: https://www.youtube.com/watch?v=K9Css5daFQA
 
Odotan jazzmiehen ja velipesosen tuomiota, ennen kuin sanon mielipiteeni tästä.
 
"Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Laatumusaa
jukkajylli
11.12.2014 22:10:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Funkånaut: Odotan jazzmiehen ja velipesosen tuomiota, ennen kuin sanon mielipiteeni tästä.
 
Oudot tavat sullakin..
 
And it's just a waste of time..
Funkånaut
11.12.2014 22:16:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukkajylli: Oudot tavat sullakin..
 
En halua sanoa väärää mielipidettä kappaleesta, joten haluan varmistua oikeasta etukäteen. :)
 
"Entinen naisystäväni soitti matkalla, että ei suostu valehtemaan. Kärjistyin. En ole valehtelija. Olen minä. Minulla on piipero Miljoona Tivoli ja Powerpark on super." - Vesa Keskinen Laatumusaa
Stradlin
11.12.2014 22:16:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Kepeesti paras suomalainen biisi, jonka olen ikinä kuullut. Huh.
 
Alkaa vähän olla väsyneitä nämä sun jutut. Tai on kai ne olleet jo pidemmän aikaa.
 
"Voi kun täällä onnistuisi älykkäästi keskustella avaruusliskoista ynnä sun muista. Mutta tervettä keskustelua ei synny minnekään kun heti hyökätään ad hominem viesteillä päälle." - Anonymous-jazz
Hetfield
11.12.2014 23:27:56
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä kipale tuo Work Harder. Flamen jälkeen ei kuulunutkaan pitkään aikaan mitään.
 
"I hope you've had all the children you want... 'Cause this is gonna blow your balls off."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «