Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Noel Gallagher's High Flying Birds
1 2 3 4 5 6
carlos
27.10.2011 16:40:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DJKaaos: Mun mielestä Wonderwallin olisi voinut jättää kokonaan pois ja tilalle Slide Away.
 
Munsta parhaita vetoja Noelilta:
 
http://www.youtube.com/watch?v=FgQ_iwK1y64

 
Totta. Toi on yks niitä videoklippejä, joita jaksaa kattoa yhä uudestaan ja uudestaan. Törkeän kova ihan alkunäppäilyistä lähtien!
 
by the grace of God
DJKaaos
27.10.2011 22:40:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Totta. Toi on yks niitä videoklippejä, joita jaksaa kattoa yhä uudestaan ja uudestaan. Törkeän kova ihan alkunäppäilyistä lähtien!
 
On kyllä. Ja Gemin soolo ja kitarasaundi on mahtava myös. Slide Away on kyllä yks Oasiksen parhaista kappaleista ja toimii myös Liamin laulamana. Oli onni, että biisiä kuultiin Oasiksen vikalla rundilla ja itsekin sain livenä sen kuulla Berliinissä 2009. Mä muistasin, että säkin olit Saksassa kuulemassa bändiä noihin aikoihin?
 
Minä olen minä.
carlos
27.10.2011 23:38:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

DJKaaos: Oli onni, että biisiä kuultiin Oasiksen vikalla rundilla ja itsekin sain livenä sen kuulla Berliinissä 2009. Mä muistasin, että säkin olit Saksassa kuulemassa bändiä noihin aikoihin?
 
Hyvä muisti! Mä olin Hampurin keikalla, joka tais olla pari päivää ennen Berliinin vetoa. Se keikka oli kyllä jonkin sortin täyttymys!
 
Jottei ihan OT:ksi menisi, niin sanottakoon, että kyllä tää HFB:n levy menis ihan Oasis-levyjenkin joukossa sinne paremmalle puolelle. Tasainen on, mutta mikäs sen siistimpää ku ei tartte mitään kappaleita skippailla!
 
Huomenna tulee myyntiin ensi helmikuun brittikeikkojen liput. Vitsi kun huvittais vaan yrittää ostaa noista joku, mutta kun ei ole kevään aikatauluista mitään tietoa... Keväämmällä rundia laajemmalle Eurooppaan, kiitooos!
 
by the grace of God
DJKaaos
27.10.2011 23:52:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Hyvä muisti! Mä olin Hampurin keikalla, joka tais olla pari päivää ennen Berliinin vetoa. Se keikka oli kyllä jonkin sortin täyttymys!
 
Voi varmaan sanoa, että meillä oli tuuriakin matkassa, koska Hampurin ja Berliinin keikkojen jälkeen piti olla keikka Düsseldorfissa muistaakseni, mutta Liam taisi sairastua ja se keikka peruttiin. Kerrankin oli tuurit kohdillaan.
 
Huomenna tulee myyntiin ensi helmikuun brittikeikkojen liput. Vitsi kun huvittais vaan yrittää ostaa noista joku, mutta kun ei ole kevään aikatauluista mitään tietoa... Keväämmällä rundia laajemmalle Eurooppaan, kiitooos!
 
Täytyypä laittaa tosiaan harkintaan, josko jollekkin keikalle hommais lipun. On tarkoitus muutenkin lähteä helmikuun tietämillä britteihin, niin voisi käydä suunnitelmat hyvin yhteen.
 
Minä olen minä.
Hargon
28.10.2011 08:16:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Oasis-yhtyeessä maailmanmaineeseen nousseet öykkäriveljekset riitelevät harvoin, jos ollenkaan. Näin väittää Liam Gallagherin vaimo Nicole Appleton."
 
http://www.iltasanomat.fi/viihde/va … rin-valeista/art-1288423974569.html
 
Yllä esitetyt kommentit ovat fiktiivisiä, eivätkä ne edusta Walt Disney Companyä tai sen työntekijöitä. Kaikki viittaukset eläviin kuolleisiin ovat sattumanvaraisia.
nirzin
28.10.2011 09:37:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Näköjään huomenna lauantaina tulee telkkarista Jim-kanavalta tämmöinen klo 10.35:
Näin tehtiin Noel Gallagher's High Flying Birds.
 
(Ja perään Neil Youngin konsertti.)
 
p130
28.10.2011 12:25:05
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carlos: Hyvä muisti! Mä olin Hampurin keikalla, joka tais olla pari päivää ennen Berliinin vetoa. Se keikka oli kyllä jonkin sortin täyttymys!
 
Tuli nähtyä Wembleyllä, oli iso meininki kaikissa mahdollisissa merkityksissä... Seuraavana iltana Thunderin jäähyväiskeikalle. Olisi kumpi tahansa show ollut yksinään reisssun arvoinen!
 
Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä.
Käyttäjätunnus
28.10.2011 21:23:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Määkin olin muuten tuola Berliinin keikalla ja tosiaan tuuria oli mukana. Vitsi kun kiinnostas kyllä nähdä tämä Noel nyt, kun levy ei todellakaan huono ole ja paljon Oasista kuitenkin soittelee ja ainakin viimesen 10 vuoden perusteella oon kyl tykänny enemmän Noelin laulusta. Ja onhan esim. Talk Tonight ja Half A World Away helposti top10 kamaa.
Esim. Dublin keikka vois olla kova helmikuussa (miksei tietty Lontookin mutta sinne olen juuri menossa jo toista kertaa niin ei aina)...
 
Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher
riimu
29.10.2011 00:00:31 (muokattu 29.10.2011 00:03:50)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sori mutta mun mielestä tuo Noelin uus levy on ihan vitun kova. En odottanut paljoakaan, mutta nuo pari biisiä on jo parempia mitä olis voinut odottaa miltään Oasis-levyltä aikoihin. Varsinkin kun noita livevetoja kuuntelee niin huhhuh... ja vanhat biisit (Supersonic erityisesti, ei helvetti mikä fiilis kun jengi on täysillä mukana!).
 
Nuo lähtee sellaisella viballa, että maksaisin ihan mitä tahansa että Noel tulisi tännepäin esiintymään. Noel kuitenkin on bändin sielu ollut ja siltä se kuulostaa. Ihan sama mitä joku Liamin black eyed pea vetää. Ei oo niitä biisejä tehnyt, eikä sitä sielua sillä kaverilla ole yksinään. Vaikka vetäisivät koko Oasiksen tuotannon niin coverpoppoo on verrattuna Noeliin yksistään. Noelin kappaleet, sen tunne, se lataus.
 
Piste.
 
Edit: Eniten diggaan Noelin herkkyydestä rokkibiisienkin kohdalla, en tiedä mikä siinä on mutta jätkä saa kaiken toimimaan: http://www.youtube.com/watch?v=slCx5BtFgoU
 
Don't ask me about Grim Fandango.
MV
29.10.2011 11:47:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

riimu: Sori mutta mun mielestä tuo Noelin uus levy on ihan vitun kova. En odottanut paljoakaan, mutta nuo pari biisiä on jo parempia mitä olis voinut odottaa miltään Oasis-levyltä aikoihin. Varsinkin kun noita livevetoja kuuntelee niin huhhuh... ja vanhat biisit (Supersonic erityisesti, ei helvetti mikä fiilis kun jengi on täysillä mukana!).
 
Nuo lähtee sellaisella viballa, että maksaisin ihan mitä tahansa että Noel tulisi tännepäin esiintymään. Noel kuitenkin on bändin sielu ollut ja siltä se kuulostaa. Ihan sama mitä joku Liamin black eyed pea vetää. Ei oo niitä biisejä tehnyt, eikä sitä sielua sillä kaverilla ole yksinään. Vaikka vetäisivät koko Oasiksen tuotannon niin coverpoppoo on verrattuna Noeliin yksistään. Noelin kappaleet, sen tunne, se lataus.
 
Piste.
 
Edit: Eniten diggaan Noelin herkkyydestä rokkibiisienkin kohdalla, en tiedä mikä siinä on mutta jätkä saa kaiken toimimaan: http://www.youtube.com/watch?v=slCx5BtFgoU

 
Helvetin hyvä laulusovitus tuossa.
 
Tumba
29.10.2011 13:58:46
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

riimu: Noel kuitenkin on bändin sielu ollut ja siltä se kuulostaa. Ihan sama mitä joku Liamin black eyed pea vetää. Ei oo niitä biisejä tehnyt, eikä sitä sielua sillä kaverilla ole yksinään. Vaikka vetäisivät koko Oasiksen tuotannon niin coverpoppoo on verrattuna Noeliin yksistään. Noelin kappaleet, sen tunne, se lataus.
 
Beady Eye ei ole tainnut soittaa nuottiakaan Oasista, eli sinänsä taas täysin turhaa vauhkoamista. Kyllähän Noel on helvetin hyvä lauluntekijä, mutta tällä ekalla soololevyllä ollaan menty kyllä tuotannollisesti täysin metsään. Noel on särmikäs, mielipiteet jakava ja mielenkiintoinen persoona, mielelläni kuulisin sen myös levyllä. Kappaleet ovat hyviä, mutta ne on tuotettu melko harmaaksi massaksi. Omasta mielestäni Different Gear, Still Speeding on tässä suhteessa onnistuneempi tuotos, siinä on asennetta, vaikkakin äänimaailma onkin hieman tökerö Lennon-kopio.
 
Molemmat levyt ovat ihan hyviä, mutta eivät klassikoita. Oasis yhdisti Beady Eyen (Liamin) asenteen ja Noelin kappaleet ja lopputuloksena helvetin hyvä rock-bändi. Erikseen molemmista puuttuu se tietty "jokin".
 
Toki Noelin soolotouhuissa on mielestäni enemmän potentiaalia. Oman äänimaailman löytäminen saattaa olla aluksi hieman hankalaa. Mielenkiinnolla kyllä odotan, mitä tuo The Future Sound of Londonin kanssa tehty platta tuo tullessaan.
 
Joku päivä vielä kaikkien vaimojeni lapset yhdessä leikkii.
riimu
29.10.2011 14:22:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumba: Beady Eye ei ole tainnut soittaa nuottiakaan Oasista, eli sinänsä taas täysin turhaa vauhkoamista.
 
Heh, juum. Tulipa vähän rölötettyä kun viihteelle pääsi pitkästä aikaa. Lähinnä otti päähän kun välillä törmää sellaiseen asenteeseen ikään kuin Liam olis säveltänyt kaikki klassiset Oasisveisut ja Noel olisi joku ihme taustakikkailija. Mut se siitä. Hyviä pointteja sulla. :)
 
Don't ask me about Grim Fandango.
elais
29.10.2011 22:44:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla häirittee itellä eniten Noelin levyssä sen rakenne. Ensimmäiset kuusi biisiä hallitsevat aika paljon kokonaisuutta, sitten tulee Soldier Boys... - Broken Arrow - Wrong Beach - trio, ja lopuksi Stop The Clocks. Homma ei pysy ihan kasassa, vaikka kaikki biisit hyviä ovatkin. Paljon tummempi ja samalla iloisempi levy tämä on kuin mitä kuvittelin, mutta täysiä pisteitä ei ihan tipu.
 
Kuunnelkaapa myös A Simple Game Of Genius, se vois pienellä hiomisella olla melkein millä tahansa Oasis-levyssä loppupuolella!
 
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Skebameizi
13.10.2014 20:59:35
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uutta biisiä puskee, biisi on nimeltään "In the Heat of the Moment":
 
https://www.youtube.com/watch?v=4thCOmIMuVM
 
Tuleva kakkoskiekko on nimeltään "Chasing Yesterday", jajulkaisupäivä on 2. maaliskuuta 2015.
elais
16.10.2014 18:21:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Skebameizi: Uutta biisiä puskee, biisi on nimeltään "In the Heat of the Moment":
 
https://www.youtube.com/watch?v=4thCOmIMuVM
 
Tuleva kakkoskiekko on nimeltään "Chasing Yesterday", jajulkaisupäivä on 2. maaliskuuta 2015.

 
Menee itsellä kategoriaan "ihan ok". Yllättävää kyllä, ei iske klassisten Noel-biisien tapaan ekalla kuuntelulla, eikä ole säväyttänyt vieläkään kunnolla. Tuntuu vähän huonolta versiolta What A Life!:stä.
 
Tulevan levyn Ian Brown -tyylisen levyn kannen, hämmentävien biisien nimien ja uuden singlen perusteella tuntuu, ettei tää levy yllä ensimmäisen tasolle. Tulee vähän samaa fiilistä kuin Kasabianin uusimmasta: jotain tuttua tässä on, mutta uudet elementit ei vaikuta hyviltä. No, asian todellinen laita selviää sitten maaliskuussa.
 
Katoitteko muuten maanantaina Facebookissa ollutta Q&A-sessiota, jossa Noel vastaili fanien kysymyksiin? Todella viihdyttävää tavaraa!
 
"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Tumba
16.10.2014 23:44:40
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä yksi levyllä olevista "vanhoista" biiseistä The Dying of Light:
 
http://www.youtube.com/watch?v=cjAEniinynQ
 
Aivan helvetin hieno biisi.
 
Joku päivä vielä kaikkien vaimojeni lapset yhdessä leikkii.
Skebameizi
17.10.2014 12:38:02
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumba: Tässä yksi levyllä olevista "vanhoista" biiseistä The Dying of Light:
 
http://www.youtube.com/watch?v=cjAEniinynQ
 
Aivan helvetin hieno biisi.

 
Hyvä kappale kyllä, vaikka onkin hyvin geneerinen Noel-biisi. Saattaa nousta ihan uudelle levelille jos onnistuvat tekemään levylle hyvän sovituksen.
evo
17.10.2014 15:38:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumba: Tässä yksi levyllä olevista "vanhoista" biiseistä The Dying of Light:
 
http://www.youtube.com/watch?v=cjAEniinynQ
 
Aivan helvetin hieno biisi.

 
Noelin parhaimmistoon tuntuu kuuluvan nämä Wonderwall-jalostukset, If I had a gun ny ainakin. Everybodys on the run meni taas enemmän sinne Morning glory- puolelle.
 
"CrossFit is the exact opposite of Fight Club, because the first rule of CrossFit is 'You Never Stop Talking About CrossFit.' "
Kärpäsruoska
17.10.2014 19:02:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tumba: Tässä yksi levyllä olevista "vanhoista" biiseistä The Dying of Light:
 
http://www.youtube.com/watch?v=cjAEniinynQ
 
Aivan helvetin hieno biisi.

 
Tämähän oli hyvä. Tuo sinkkubiisi puolestaan ei sano minulle yhtään mitään. Paitsi ehkä sen että aika samaa kamaa on tulossa kuin edelliselläkin levyllä eli toivottavasti hyviä biisejä, mutta voisivat olla vielä parempia jos se Liam olisi pakottamassa esittämään ne vähän aggressiivisemmalla otteella.
 
Rakastan teitä kaikkia.
evo
25.10.2014 00:30:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on kun on tullu pureskeltua, niin NGHFB eka levy oli moderni klassikko, tulee kestämään aikaa, once in a lifetime.
 
Tuo uus eka sinkku taas, niin, ei vaan pysty. Ehkä tää petaa mahdollisuutta Oasis-paluulle.
 
NGHFB eka levy menee ainakin henk.koht. ihan sinne whatsthestorymorningglory-kategoriaan, tod.näk. tää uusin taas menee sinne jättiläistenolkapäät-kategoriaan.
 
"CrossFit is the exact opposite of Fight Club, because the first rule of CrossFit is 'You Never Stop Talking About CrossFit.' "
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «