Muusikoiden.net
05.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Noel Gallagher's High Flying Birds
1 2 3 4 5 6
Käyttäjätunnus
06.07.2011 17:48:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikä levyä ois Britannian ehkäpä kovimmalta biisintekijältä tulossa. 17. lokakuuta. Ja kiertue sen jälkeen. Olen laiska, joten jaan vain muutamia linkkejä niin ottakaa itse selvää asioista tarkemmin:

http://www.noelgallagher.com/
http://twitter.com/#!/noelgallagher

Jes!

Doing drugs is the most beautiful thing about being in a rock band -Noel Gallagher
konnamatti
06.07.2011 17:56:58

Oho. Pannaan kalenteriin ja tutkitaan tapausta ->

Nimi ainakin melkonen.

Stain
06.07.2011 18:22:17

Ruotsiin jos tulisivat keikalle niin vois kyllä lähteä kattomaan.

"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
t0mmi
06.07.2011 18:42:16
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noeliin liittyen tämmöinen tarina: http://www.ilosaarirock.fi/2011/felamaa/?p=160
Skebameizi
06.07.2011 19:27:47 (muokattu 06.07.2011 19:31:09)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eilen just selailin wikipediaa tuloksetta että josko jotain uutta miehestä joten tämä oli kyllä positiivinen yllätys!

EDIT: Oho, Stop the Clocks ja Record Machine!
riimu
06.07.2011 19:33:56 (muokattu 06.07.2011 19:39:39)

Skebameizi: Eilen just selailin wikipediaa tuloksetta että josko jotain uutta miehestä joten tämä oli kyllä positiivinen yllätys!

EDIT: Oho, Stop the Clocks ja Record Machine!

Mäkin eilen mietin että mitähän Noel mahtaa puuhailla kun ei oo miehestä kuulunut mitään. :) Eiks noi biisit (I Wanna Live In A Dream In My) Record Machine ja Stop the clocks ole pyörinyt netissä jo melkein joskus viimeisen Oasislevyn aikoihin?

E: http://www.youtube.com/watch?v=TJjD29c33rY

Don't ask me about Grim Fandango.
Skebameizi
06.07.2011 22:07:47

riimu: Mäkin eilen mietin että mitähän Noel mahtaa puuhailla kun ei oo miehestä kuulunut mitään. :) Eiks noi biisit (I Wanna Live In A Dream In My) Record Machine ja Stop the clocks ole pyörinyt netissä jo melkein joskus viimeisen Oasislevyn aikoihin?

E: http://www.youtube.com/watch?v=TJjD29c33rY

Jep. STC:tahan ei kaiketi julkaistu Oasiksen "elinaikana" koska Noel ei saanut sovitettua biisistä mieleistään. Saas nähdä millainen siitä nyt lopulta tuli.
Stain
07.07.2011 19:35:42

t0mmi: Noeliin liittyen tämmöinen tarina: http://www.ilosaarirock.fi/2011/felamaa/?p=160

Tämä oli kyllä ihan mielenkiintoinen. Mistähän lie peräisin tuokin tarina, jos ois täysin totta niin kai siitä joku osais kertoa tarkemmin. Ihan uskottava toisaalta, että saanut turpiin Joensuun junteilta. Jos Liam ois ollu kyseessä niin ois saattanu olla toisin päin.

"No se tota lähti tollane idea että, toi meidän basisti sai idean että hei hei, hei Mandy viittiskö taas lähtee hei- heittää uus levy, ni sit, sit saatiin semmonen idea että vau, vittu tehdään levy sitten."
t0mmi
08.07.2011 20:28:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stain: Tämä oli kyllä ihan mielenkiintoinen. Mistähän lie peräisin tuokin tarina, jos ois täysin totta niin kai siitä joku osais kertoa tarkemmin. Ihan uskottava toisaalta, että saanut turpiin Joensuun junteilta. Jos Liam ois ollu kyseessä niin ois saattanu olla toisin päin.

Olen tämän tarinan kuullut niin monelta (luotettavalta) taholta että saattaa tässä olla totta ainakin toinen puoli. Sellaisella tarkennuksella että antavana osapuolena eivät olleen Joensuun juntit vaan Lieksan juntit.
riimu
14.07.2011 21:53:24

t0mmi: Olen tämän tarinan kuullut niin monelta (luotettavalta) taholta että saattaa tässä olla totta ainakin toinen puoli. Sellaisella tarkennuksella että antavana osapuolena eivät olleen Joensuun juntit vaan Lieksan juntit.

Joo, jos ei muuta niin tuo legenda on ollut liikkeellä todella pitkään. Muistaakseni joskus ysärin puolivälin aikaan ekaa kertaa itse oon kuullut tuon.

macid
14.07.2011 22:09:56

t0mmi: Noeliin liittyen tämmöinen tarina: http://www.ilosaarirock.fi/2011/felamaa/?p=160

Sitten vielä sellainen juttu, kun tuossa tarinassa sanottiin ettei koskaan tule Joensuuhun, niin onkos Noel käynyt muutenkaan suomessa? Ainakaan sillon vuoden 2000(?) Ruisrockin keikalla Noel ei ollut mukana. En kyllä tiedä onko Oasis suomessa muita keikkoja tehnytkään.

DJKaaos
14.07.2011 22:15:04

macid: En kyllä tiedä onko Oasis suomessa muita keikkoja tehnytkään.

Ruissi 2000 on ainoa.

Minä olen minä.
macid
14.07.2011 22:24:58 (muokattu 14.07.2011 22:26:19)

djKaaos: Ruissi 2000 on ainoa.

Eli tarinaan pystyis vielä lisäämään väriä siten, että Noel tokaisi, ettei astu enää jalallaankaan suomeen.

DJKaaos
15.07.2011 00:04:10

macid: Eli tarinaan pystyis vielä lisäämään väriä siten, että Noel tokaisi, ettei astu enää jalallaankaan suomeen.

Mä olen tän jutun käsittänyt aina olevan juurikin noin, että Noel olisi sanonut ettei halua koskaan enää tulla Suomeen, kun ne kokemukset olivat tuollaisia. Tuskin kovinkaan tosissaan tommosia on sanonut ja olen kyllä aivan varma, että ilman sitä silloista isompaa riitaa, olisi Noel ollut Oasiksen messissä Suomessa. Ruisrockin keikkahan ei ollut ainoa, jonka Noel skippasi sinä kesänä. Riidat saatiin onneksi sovittua parissa viikossa ja Wembleyn konsertit vedettiin molemmat Gallagherit messissä.

Minä olen minä.
Skebameizi
20.07.2011 12:45:18

Eka sinkku kantaa nimeä "The Death of You and Me"

http://www.noelgallagher.com/
reos
20.07.2011 13:01:23

macid: Eli tarinaan pystyis vielä lisäämään väriä siten, että Noel tokaisi, ettei astu enää jalallaankaan suomeen.

Mä muistan joskus kuulleeni että on nimen omaan sanonut ettei tuu koskaan Suomeen. Taustalla joku kokemus kitarateknikko-reissulta täältä. Oma hämärä muistikuva kertoo paikallisten roudareitten käytöksen olleen jokseenkin perseestä, mutta mitään snägäritappelua en muista.

Oli miten oli.

"Nokkela sanonta ei todista mitään." François-Marie Arouet "Nyt iloitsen siitä, että kokeilujen jälkeen on löytynyt siedettävä kipulääkearsenaali." Päivi Räsänen
Jpiteloota
22.07.2011 02:50:45

Mahtavaa että Noel antaa vihdoin kuulua itestään! Taitaa olla sen verran hyvä levy tulossa, että jätän kaikki ennakkoon annetut biisit kuuntelematta ja kuuntelen sitten koko levyn kerralla jahka saan sen käsiini.

Toivottavasti tässä ei käy niin kuin Be Here Now'n kanssa, että hype kasvaa liian suureksi ja kun levy tulee, niin se ei pysty vastaamaan odotuksiin.

"Nothing is impossible. The word itself says I'm possible."
Stain
22.07.2011 12:56:53 (muokattu 22.07.2011 12:58:30)

Jpiteloota: Mahtavaa että Noel antaa vihdoin kuulua itestään! Taitaa olla sen verran hyvä levy tulossa, että jätän kaikki ennakkoon annetut biisit kuuntelematta ja kuuntelen sitten koko levyn kerralla jahka saan sen käsiini.

Pari biisiähän tuolta on jo kuultu jotain parisen vuotta sitten. Varmaan ihan ok levy tulossa, tuskin mitään sen ihmeellisempää.

riimu
25.07.2011 10:33:35

Tulipa kahvitauolla kuunneltua tuo uus biisi. Kerrassaan leppoisan biisin on maestro väsännyt. Kyl tuosta maino albumi tulee.

Pepe2
25.07.2011 12:16:11

Aika tarttuva tää uus biisi. Levyki varmaa loistava, kun eikai Noel tee musiikissa virheitä? Sit tuolt sen sivuilta voi kuunnella yhden uuden biisin jousi/kuororaidat. Aika massiivista.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti