Muusikoiden.net
04.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Garbagelta uusi albumi
1
HaloOfFlies
31.10.2010 20:37:12 (muokattu 31.10.2010 20:42:59)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Garbage palailee viiden vuoden tauoltaan ja on tällä hetkellä työstämässä uutta pitkäsoittoa. Näin kertoo Shirley Manson Herald Scotlandissa.

http://www.findance.com/uutiset/12822/garbage-tekemassa-comebackia

Onhan tätä jo odotettu, että bändi palaa studioon tekemään uutta levyä.

It's always funny until someone gets hurt... and then it's just hilarious! S.M.A.K.-jäsen #5
jannu
31.10.2010 20:43:09

danny:
Onhan tätä jo odotettu, että bändi palaa studioon tekemään uutta levyä.

No sinä ehkä olet odottanut...

"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Meegs86
01.11.2010 01:08:21

Myös minä olen odottanut! Aivan loistava uutinen :) Saa nähdä mihin suuntaan bändi seuraavaksi menee.

Nahkastaan ulosajettu huorimuspässi
jannu
01.11.2010 03:06:37

Meegs86: Myös minä olen odottanut! Aivan loistava uutinen :) Saa nähdä mihin suuntaan bändi seuraavaksi menee.

No ainakaan alamäkeen ei kovin paljoa enempää pääse. Version 2.0:n jälkeen bändi ei ole saanut aikaan yhtään mitään relevanttia.

"You really can't be jealous of something you can't fathom." -Nigel Tufnel
Meegs86
01.11.2010 11:58:35

jannu: No ainakaan alamäkeen ei kovin paljoa enempää pääse. Version 2.0:n jälkeen bändi ei ole saanut aikaan yhtään mitään relevanttia.

Makukysymyksiä. Beautifulgarbage oli mielestäni parempi kuin V 2.0 ja oli itseasiassa melko timanttinen poppilevy. Bleed Like Me:ssä olikin sitten saundimaailma vedetty kokonaan uusiksi (koneellisuudesta kitaravetoisempaan) ja ihan piristävää kamaa oli, vaikkakin sävellyksellisesti paikoittain mielikuvituksetonta. Mutta itseäni ei kyllä haittaa, jos pääsevät uudella levyllään takaisin ensimmäisen levyn tunnelmiin. Se on kuitenkin bändin paras platta.

Nahkastaan ulosajettu huorimuspässi
MV
01.11.2010 12:04:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shirley Manson voisi julkaista kiekollisen ihan vain omaa puhettaan. Ostaisin heti.

maelstorm
01.11.2010 12:17:12

nää on nää ämmäpopparit just tämmösiä, että ku bändielämä menee vähän vastatuuleen, ni sitte pitää heti yrittää leikkiä näyttelijää ja soolouraa rakentaa ja muuta tollasta mehustelua. sitte se ei toimi, tili on tyhjä, ja seuraavana vuorossa comeback.

ekan ja tokan levyn aikoihin keräilin näitten sinkkujakin kun oli mun mielestä aika hieno bändi. nyt saavat mun puolesta haistaa pitkän V:n.

Siivet.
HaloOfFlies
29.03.2012 15:27:52

Uusi single Battle In Me

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=SKNMTBJYvt4

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
Calliope
29.03.2012 16:20:43

maelstorm: nää on nää ämmäpopparit just tämmösiä, että ku bändielämä menee vähän vastatuuleen, ni sitte pitää heti yrittää leikkiä näyttelijää ja soolouraa rakentaa ja muuta tollasta mehustelua. sitte se ei toimi, tili on tyhjä, ja seuraavana vuorossa comeback.

Ai? Kyllähän David Lee Roth'kin oli väkisin änkeämässä Van Haleniin takaisin kun ei sooloura oikein urjennutkaan..

"Your mind makes a promise that your body can't fill"
MrQuin
29.03.2012 18:18:13
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Toi Blood For Poppies kuulostaa Ava Adorelta. Ei paha!

Jyrken
29.03.2012 19:48:06

Hienoa jälkeä jälleen, hyvältä kuulostaa.

if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
HaloOfFlies
29.03.2012 21:40:18 (muokattu 29.03.2012 21:43:30)

I Hate Love. Jumaliste mikä biisi!

Ja ostaisin minäkin levyllisen Shirleyn puhetta. "Sweat it all out! Sweat it all out!"

We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5
jannu
30.03.2012 02:34:10 (muokattu 30.03.2012 02:36:57)

MrQuin: Toi Blood For Poppies kuulostaa Ava Adorelta. Ei paha!

Lienet kuuro? Ava Adore on ehkä Smashing Pumpkinsin huonoimpia biisejä, mutta tuo Blood For Poppies oli yksi kaikkien aikojen hirveimpiä sontaläjiä mistään koskaan. Melkeinpä jo pätevä syy itsessään jättää levy ostamatta.

Battle In Me sen sijaan kuulosti jo lähes mukiinmenevältä.

"Yhm ees zyntyys törtsapaa taas mieliin tuhansiin!" -Kirill Babitzin
Meadow
30.03.2012 13:34:25

jannu: Lienet kuuro? Ava Adore on ehkä Smashing Pumpkinsin huonoimpia biisejä, mutta tuo Blood For Poppies oli yksi kaikkien aikojen hirveimpiä sontaläjiä mistään koskaan. Melkeinpä jo pätevä syy itsessään jättää levy ostamatta.

Sinä se sitten olet aina niin positiivinen ihminen!

"Enkä muuten koskaan lähtisi baarista oudon naisen matkaan. En ikinä."
Rubuinen
30.03.2012 16:18:58

jannu: Lienet kuuro? Ava Adore on ehkä Smashing Pumpkinsin huonoimpia biisejä, mutta tuo Blood For Poppies oli yksi kaikkien aikojen hirveimpiä sontaläjiä mistään koskaan. Melkeinpä jo pätevä syy itsessään jättää levy ostamatta.

Battle In Me sen sijaan kuulosti jo lähes mukiinmenevältä.

Mielipiteitä lienee nämä, vai tiedätkö absoluuttisen totuuden? Sinänsä hyvä jos tiedät niin ei tarvii kun täältä lukea...

jannu
31.03.2012 03:31:37 (muokattu 31.03.2012 03:31:47)

No niin no. Totta ihmeessä, minä olen täydellinen ja tiedän kaiken.

Joo, hölmösti sanoin, sori. Harmittaa vaan kun joku josta on digannut paljonkin aiheuttaa niin kovan pettymyksen että käy ihan harmittamaan.

"Yhm ees zyntyys törtsapaa taas mieliin tuhansiin!" -Kirill Babitzin
Rubuinen
31.03.2012 09:49:30

jannu: No niin no. Totta ihmeessä, minä olen täydellinen ja tiedän kaiken.

Joo, hölmösti sanoin, sori. Harmittaa vaan kun joku josta on digannut paljonkin aiheuttaa niin kovan pettymyksen että käy ihan harmittamaan.

Ainahan noin käy noiden itselleen supersuosioon päässeiden bändien kanssa(tai ainakin mulle käynyt noin lähes poikkeuksetta), valitettavasti. Toiset saavat sitten kurssin takasin oikealle suunnalle ja toiset tekee metallicat:-D

Jyrken
07.04.2012 20:13:22

Livevideota pukkaa vuoden ekalta keikalta: http://www.youtube.com/watch?v=gkNaRyYZYoM&feature=channel

Soittivat vissiin jopa The World Is Not Enoughin, tekis mieli nähä

if you mostly play metallica get kirk hammets signature dunlop wahh pedal
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti