Muusikoiden.net
06.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uutta musiikkia kuunneltavaksi
1
Hikkis
12.08.2010 23:43:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei,

Tässä jo jonkun aikaa olen yrittänyt löytää uusia kokemuksia musiikista. Olen tätäkin keskustelupalstaa selaillut ja löytänyt monia hienoja artisteja ja yhtyeitä, mitkä ennen ovat jostain syystä jääneet sivummalle mm. Neil Young, Tommy Emmanuel, Rory Gallagher, L.A Guns yms.

Nyt kuitenkin toivoisin että jos jollain olisi vielä tiedossa enemän tai vähemmän tunnettuja artisteja/yhtyeitä mitkä saattaisivat kiinnostaa niin voisi niisät kertoa.

Olen yrittänyt viime aikoina löytää musiikkia mikä olisi samanhenkistä kuin Derek and the dominosin Layla and other assorted love songs albumi. Mielestäni tuo on täydellisyyttä hipova lätty. Kuuntelussa on jo Claptonin tuotantoa ja ainakin miehen live levyt uppoavat hyvin. Myöskin Allman brothers on tuttu, sekä canned heat, cream ja Yardbirds.

Toisena olen yrittänyt löytää The Hellacotpers tyylistä musiikkia. Tuo uppoaa meikäläiseen kanssa hyvin, mutta todella samanhenkistä en ole löytänyt.

Jos jollain on hyviä ehdotuksia tämän pohjalta niin niitä otetaan mielellään vastaan.

VikiViljami
13.08.2010 00:03:03

Oisko Hellacoptersia lähellä Stoogesi ja niiltä Raw Power taikka Fun House.

Boys keep swingin
Elbura
13.08.2010 03:05:14

Dire straitsiin kannattaa tutustua jos kitaramusasta diggailee, niinkun tunnut Claptonia nauttivan. Jethro Tullilta löydät varmaan jokaikistä genreä niiden levyiltä, etkä tosiaan kyllästy. Led Zeppelin on paras bändi maan päällä, joten siihen ei voi koskaan tutustua liian hyvin. Aina löytyy uusia juttuja.

carnation
13.08.2010 12:32:35

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=1&t=174649&o=220&co=90

??

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
rheinone
13.08.2010 15:00:30

Hikkis: Layla and other assorted love songs albumi. Mielestäni tuo on täydellisyyttä hipova lätty.

Mountainin lätty Climbing! on eräs täydellisyyttä hipova lätty, vaikkei ihan niin poppis kuin Other Assorted... Suosittelen.

sub zero
13.08.2010 16:30:08 (muokattu 13.08.2010 16:31:44)

Hot Tuna (esim. levy "America's Choice")
Fabulous Thunderbirds (levyt vuosilta 1979-1982)
Fleetwood Macin 1960-luvun levyt
Ten Years Afteria
Junior Wells: "Hoodoo Man Blues"

en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
rheinone
13.08.2010 17:05:22

sub zero: Fleetwood Macin 1960-luvun levyt

Mites se lätty jolla on Oh Well? Kantsuisko meikänki hankkia?

Hikkis
20.08.2010 22:48:00

Kiitoksia vastanneille. Kyllä tuosta jotain mielenkiintoista jo löytyi, ainakin Jethro Tull ja Ten years after. Osaan olin jo tutustunut aiemmin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti