Muusikoiden.net
17.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Lady Gaga
1 2 3 4 511 12 13 14 15
Sergei Fallinen
04.08.2010 13:30:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nirzin:
 
Tosi uskottavaa sellaisen sanomana, joka omistaa ____ kpl _____________:n levyjä ja ____ kpl _____________:n levyjä.

 
16, bon jovi, 6, neljä ruusua
 
...joo, ehkä tää ei ole kuitenkaan kovin relevanttia:D
 
jumal
04.08.2010 13:53:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On se ainakin harvinaisen tyylitajuttoman coverpökäleen Lennonin Imaginesta joskus onnistunut vääntämään: http://www.youtube.com/watch?v=uQRuYS_h-Vs
 
Mutta joo, kun ekan kerran kuulin Alejandron vahingossa radiosta niin huomasin tykkääväni. Sävellyksellisesti huomattavasti mielenkiintoisempaa ja koukukkaampaa tavaraa kuin suurin osa muusta NRJ-tuubasta.
 
sub zero
04.08.2010 13:57:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

suomalaisia lady gaga faneja
http://www.youtube.com/watch?v=QZN1wrgLooc
 
en ole kännissä, en elä huumeessa, kirjoitan vaan viestini kovassa kuumeessa / rölötysketjut ovat mulle aika vaikeita, aina ei voi aavistaa moderaattorin aikeita
Jupi57
04.08.2010 14:12:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elbura: Is it just me vai onko muut pop-starat(naiset) lähteny apinoimaan tätä Lady Gagan glam/freak meininkiä? Beyonce ainakin, mutta sillähän oli Ribalin kanssa biisi/sinkkukin. Muut kihot huomannu että tää tyyli myy nyt.
Jos Dawid Bowie olis nainen ja alottanu 2000-luvulla....

...mutta ehti kuitenkin "järkyttää" 70-luvulla
Ziggy stardust (ja ehken myös Aladdin Sane) hahmoilla, jotka olivat androgyynejä.
 

 
Oli miellyttävä kokemus viime keväänä soittaa Lady Gagan (ja Heidi Montagin
ja Katy Perryn ja...) kappaleita.
 
Yksinkertaiset sointukierrot ja sovitukset takasivat, että päästiin heti asiaan.
Lyömäsoitinosuuksia en edes yrittänyt toistaa yksyhteen,
vaan kehittelin mukaillen omia juttuja.

Akustiseen rumpusettiin otin pari sähkörumpupadiä mukaan
efektien (kastanjetit ja mitä sielloli) soittamiseen.
 
Sitäpaitsi solistilla (nainen) on parempi selän alaosa.
 
Ei kielteinen osuus päättyy...tähän.
 
Myytävänä...
Tande
04.08.2010 14:34:37 (muokattu 04.08.2010 14:45:52)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: (olen varmaan ainut joka on tätä mieltä..) ja musiikkiin.
 
Nyt meitä on kaksi.
 
Maailmanlaajuinen, maailmanennätyksiä rikkonut, hurrikaanin lailla koko maailman valloittanut, käsittämättömät mittasuhteet saavuttanut Lady Gaga-ilmiö alkaa siis vähitellen ärsyttää minuakin.

Älkää käsittäkö väärin. En ole pikkulaiho vuosimallia 98, jonka mielestä kaikki musiikki on paskaa, ellei se ole heviä. Lady Gagan tuotannon pariin-kolmeen kertaan kuulleena Lady Gaga-huuman syyt alkavat hämärtyä. Myönnetään. Monissa kappaleissa on tarttuva kersi, jotka ovat nykyään joskus kortilla, mutta juuri muuta ihmeellistä en havaitse. (En tuomitse "paskaksi") Muusikkojen harrastama Lady Gagan sävellyskynän terävyyden ihailu nyt lähinnä ihmetyttää. Samanlaista modernihkoa tanssipoppia, jolta ei nykyään voi välttyä. Siksi minua ihmetyttääkin, että Lady Gaga-fanit perustelevat diggailuaan sillä, että Lady Gaga on niin "raikasta" ja "valtavirrasta poikkeavaa" Mitä ihmettä? Lady Gagahan on 2000-luvun ummehtuneen musiikkiskenen huipentuma (joidenkin mielestä pohjanoteeraus). Samankaltaista radioihin luotua kertakäyttömusiikkia ovat tehneet lukuisat artistit ennen häntä.

Tällöin Lady Gaga-fanit nostavat esille hänen rajoja rikkovan ja (joidenkin mielestä) shokeeraavan pukeutumisen. Onko tuossakaan mitään uutta. lukemattomat rock-artistit ovat pukeutuneet monin verroin shokeeraavammin jo 60-luvulta lähtien, eikä Lady Gagan olemusta voi pitää mitenkään ihailtavana. Päinvastoin.

Onko Lady Gaga sitten sitä, mitä maailma haluaa. Ilmeisesti. Minua alkaa vähitellen ottaa päähän eksponentiaalisesti kasvanut ilmiö ja niin miesten, kuin naistenkin, niin nuorien, kuin vanhojen, niin kummien, kuin kaimojen harjoittama varaukseton ihailu.
 
Anteeksi.
Basismi
04.08.2010 14:36:50 (muokattu 04.08.2010 14:38:49)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Taustat on (tahallisen?) kököt, soundit turot. Ehkä osaltaan juuri tämän vuoksi laulumelodiat iskee erittäin koukuttavasti. Jollain tapaa tulee mieleen 80-luvun alun new wave meininki.
 
En vasiten kuuntele, mutta kyllähän nämä positiivisesti erottuvat normaali radiotarjonnasta. Ja pistäähän nuo "pelkään että luovuuteni karkaa vaginasta" jutut naurattammoon. :)
 
Eräällä ulkolaisella palstalla oli nillitysketju lady gagan kiertuebändin koesoitoista, jossa joku setä valitti että se valittiin jolla oli hienoimmat kuteet. :)
 
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
nirzin
04.08.2010 16:12:44 (muokattu 04.08.2010 16:12:53)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jumal: Mutta joo, kun ekan kerran kuulin Alejandron vahingossa radiosta niin huomasin tykkääväni. Sävellyksellisesti huomattavasti mielenkiintoisempaa ja koukukkaampaa tavaraa kuin suurin osa muusta NRJ-tuubasta.
 
Minä kun tuon kuulin radiosta ekan kerran niin aattelin että kas, Ace of Base se siinä, mikäs niiden biisi tämä nyt taas onkaan.
 
-Cale
04.08.2010 16:47:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse olen ainakin huomannut että radiota kuunnellessa mieluummin kuuntelen kyllä Gagaa kuin jotain peruspaskaa suomipopiskelmä -huttua tyyliin Teleks, Neljä Ruusua, Tähkä, Juha Tapio, Jani Wikholm jne. Gagan musassa sentään tuntuu olevan jonkinlaista tarttumapintaa, toisin kuin em. tyhjänpäiväisyyksissä. Kertsit ovat oivaltavia, renkutukset (mm. Bad Romancessa & Poker Facessa) mieleenjääviä. Alkaa olla ilmiönäkin pikkuhiljaa Jackon ja Madonnan luokkaa.
 
dipshit
04.08.2010 16:52:57 (muokattu 04.08.2010 16:54:30)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

-Cale: renkutukset (mm. Bad Romancessa & Poker Facessa) mieleenjääviä.
 
Tää mua vaan kummastuttaa joka kerta, että onko jumalauta "mieleenjäävä" sama asia kuin hyvä? Jos "mieleenjäävä" lyriikanpätkä on niinkin nerokasta tasoa kuin:
 
"Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma
 
GaGa
Oh la-la",
 
niin morjens. Ei mun mielestä tarvita kovinkaan suurta sävellystaitoa, että saa tuotettua jonkun mieleenpainuvan, vammaisen renkutuksen. Esimerkkinä se Kummelin "Tää biisi jää soimaan sun päähän". Millä perusteella mieleenpainuvuus tekee biiseistä hyviä?
 
Ps. Viestin hyökkäävästä ulkoasusta huolimatta tämä nyt ei ollut mikään henkilökohtainen hyökkäys sinua tai sun kommenttia vastaan, esitin vain hämmennykseni. Tuntuu vaan että naurettavan moni perustelee Lady Gagan hyvyyttä ja jopa _neroutta_ sillä, että kun "ne on niin mieleenpainuvii ne biisit sen on pakko olla nero lol :----D"
 
"Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita."
-Cale
04.08.2010 17:06:38 (muokattu 04.08.2010 17:19:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Tää mua vaan kummastuttaa joka kerta, että onko jumalauta "mieleenjäävä" sama asia kuin hyvä? Jos "mieleenjäävä" lyriikanpätkä on niinkin nerokasta tasoa kuin:
 
"Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma
 
GaGa
Oh la-la",
 
niin morjens. Ei mun mielestä tarvita kovinkaan suurta sävellystaitoa, että saa tuotettua jonkun mieleenpainuvan, vammaisen renkutuksen. Esimerkkinä se Kummelin "Tää biisi jää soimaan sun päähän". Millä perusteella mieleenpainuvuus tekee biiseistä hyviä?
 
Ps. Viestin hyökkäävästä ulkoasusta huolimatta tämä nyt ei ollut mikään henkilökohtainen hyökkäys sinua tai sun kommenttia vastaan, esitin vain hämmennykseni. Tuntuu vaan että naurettavan moni perustelee Lady Gagan hyvyyttä ja jopa _neroutta_ sillä, että kun "ne on niin mieleenpainuvii ne biisit sen on pakko olla nero lol :----D"

 
No siinä mielessä se onkin neroa että tekijät tietää mitä tekee, mikä jää päähän soimaan ja mitä porukka ostaa. Siitä he tienaavat leipänsä. Ei ne renkutukset sinänsä ole hyviä, mutta kun biiseissä on muutakin, esim. toimivat kertsit, niin en ihmettele että jengi diggaa. Ja kyllähän tuo Gaga on esittäjänäkin hyvä ja monipuolinen.
 
Edit: Ymmärrän kyllä jos joku ei Gagasta piittaa pätkääkään, kun itsekin suhtauduin aluksi aika nihkeästi kyseiseen artistiin. En tosin vieläkään mikään fani ole, mutta väittäisin että kyllä nuo biisit ovat keskimäärin huomattavasti laadukkaampaa kuin nykypopmusiikki muutoin.
 
Funkånaut
04.08.2010 17:14:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse en ole kyllä Gagasta pahemmin ilahtunut radiokanavilla. Jotenki ne pölhöt kohdat jäävät rassaamaan, eikä mielestäni ne kertsitkään niin ihmeellisiä ole. Tosin, pidän Princeä kovempana jätkänä kuin Jacksonia niin olenko oikea henkilö tuomitsemaan? Todennäköisesti en.
 
I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered. - George Best
Sergei Fallinen
04.08.2010 17:17:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Tuntuu vaan että naurettavan moni perustelee Lady Gagan hyvyyttä ja jopa _neroutta_ sillä, että kun "ne on niin mieleenpainuvii ne biisit sen on pakko olla nero lol :----D"
 
ehkä se on verrattuna muihin biiseihin joita radiosta kuulee? vertaa näistä mitä radiosta kuulee niin vaikka alors on danseen tai siihen aivan kamalaan haitaribiisiin niin Gagaa saattaa ihan mielellään vaan joskus hyräillä itekseen eikä se edes vituta
 
dipshit
04.08.2010 17:41:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sergei Fallinen: vertaa näistä mitä radiosta kuulee niin vaikka alors on danseen tai siihen aivan kamalaan haitaribiisiin niin Gagaa saattaa ihan mielellään vaan joskus hyräillä itekseen eikä se edes vituta
 
Löysit kyllä sen verran karmaisevat biisit joihin verrata, että joudun itsekin nöyrtymään ja ylistämään Gagaa näiden rinnalla. Mutta silti, Gaga-fania minusta tuskin tulee :) Mutta eihän siinä, musta on kyllä sinänsä ihan siistiä että vielä 2010-luvullakin putkahtaa ilmoille tälläinen ilmiö, kaipa joka vuosikymmennelle on sitten aina omansa.
 
"Se ei ole homoa, jos molemmat ovat heteroita."
Vurki
04.08.2010 19:01:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Musta sillä nyt ei ole niin väliä onko Gaga hyvä tai nero tai mitä lie. Itse en ainakaan vaivaa päätäni tippaakaan sillä kuuntelenko Jeesuksenkin arvostamaa musiikkia vai paskaksi tallattua, diggaan mitä diggaan ja that's it. Siitä voi tietysti keskustella analyyttisesti, kuinka suureksi tähdeksi Lady Gaga muotoutuu vuosien varrella, ja jos pysyvän ja suuren suosion määrittelee hyvän artistin ominaisuudeksi, niin kyllähän siitä hyvyysaiheesta sitten saakin jotain tolkkua. Mutta heitetäänpä vähän kommentteja ketjuun ilmestyneisiin posteihin.
 
KTR: No mutta hyvä postaus annan plussan. Kyllähän se itsestään on ilmiötä tekemässä. Itseasiassa musiikkin ei ole tullut tutustuttua kauheasti, mutta tämä postaus siihen innoitti ja ensivaikutelma on että onhan tässä ideaa kyllä. Pitää tsekkailla. Kyllä se Lady Gaga tietää mitä tekee, nimittäin on tekemässä itsestään Madonnaan verrattavaa ilmiötä 2010-luvulle.
 
Kiitos plussasta :) Itse itse asiassa ajattelin aluksi että toisin kuin Madonna, tämä tyttö tekee todellakin radikaaleja temppuja, mutta sitten tajusin että olen itse ollut kunnolla elossa käytännössä vasta 2000-luvulla joten kasarikommellukset ovat ulottumattomissani, eli Madonna on varmasti ollut aikoinaan samanmoinen ilmiö. Jackson on tunnettavuutensa puolesta kaikkien yläpuolella mutta hämmentäviä temppuja hän teki lähinnä vanhempana ja silloinkin kovin eri tyylillä.
 
Dipsetcityboy: En tajua, miksi keskustellessa jostain artistista ei saisi antaa negatiivista kommenttia. Jää keskustelu aika hemmetin yksipuoliseksi. Siispä sanonkin, että omaan korvaani Gagan musiikki on todella kauhean kuuloista. En osaa lähteä perustelemaan mielipidettäni op:n tavoin analyyttisesti ja biisirakenteisiin pureutuen, tiedän vain sen että mun mielestä järjestäen jokaikinen biisi mitä olen Gagalta kuullut on ollut aivan järkyttävän ärsyttävä renkutus, ainoana poikkeuksena I Like It Rough.
 
Lyriikat ovat typeriä ja niiden lausunta kerrassaan raivostuttavan kuuloista, (esimerkkeinä Bad Romancen "Gaaga-uulalaa"-kohdat ja Alejandron kertsi) taustat tylsiä, mielikuvituksettomia (olen varmaan ainut joka on tätä mieltä..) ja yksinkertaisesti huonoja. Soundit on suurimmassa osassa biisejä suoraan sanoen vammaisen kuuloisia. En pysty mitenkään käsittämään, kuinka Lady Gaga on tämäntasoisella musiikilla noussut näinkin suureksi ilmiöksi. Kyllähän tämä letunkantoteline osaa laulaa, mutta tuhlaa kykyjänsä mielestäni näin karmeaan musiikkiin.

 
Meinasin vain sitä että kommentit tyyliin "perseestä" ovat turhia, jos minun postaukseeni viittasit. Haukuista ei ole iloa kellekään. Ei kehujenkaan informaatioarvo ole iso, mutta ne sentään saavat fanit hyvälle tullelle :) Mutta se että ilman tunnelatauksia toteaa, tykkääkö musasta vai ei, on vain hyvä, saadaan käsitystä siitä miten musa vaikuttaa. Minun analyysieni tarkitus ei ole onkia esille minkään sortin hyvyyttä tai neroutta, ihan puhtaasta mielenkiinnosta niitä mietin.
 
carnation: Ööö... onhan. Tämä on hyvää pop-musiikkia ja olen sen vasta äsken itsekin tajunnut. Pokerinaama vitutti aikoinaan rankasti, mutta tämän jälkeen tulikin sitten hyvää hittiä hitin perään koko ajan ja maukkaita koukkuja löytyy melkeinpä jokaisesta kuulemastani kappaleesta. Noissa musavideoissakin on siistejä "taiteellisia" ratkaisuja, erikoisia ja tahallisen kitscheja kuteita ym. siistiä. Lady Gaga, yes please!
 
Itsekin suhtauduin Gagaan aluksi suorastaan inholla. Voicelta joskus tuli Pokerface ja mietin että vittu mitä paskaa. Mutta kun sitä joka tuutista tungettiin niin pitihän sitä vähän tutustua leidin musaan Spotifyn kanssa, ja nyt sitä ollaan sitten ihan haltioissaan. Mutta ei uponnut meikään tuo musa iisillä, vaikka 2000-luvun musiikki minut onkin kasvattanut. Aluksi kun kuuntelin The Famea, niin useimmat biisit olivat kyllä jokseenkin mielenkiintoisia, mutta viihteellisesti ne eivät toimineet - fiilis ei välittynyt, toisin kuin esim. Jacksonilla tai vaikkapa Timbalandilla. Ainoa biisi joka toimi täpöllä oli itse asiassa Disco Heaven, se on nimittäin aika perinteinen. Se tarjosi minulle tunteellisen elämyksen, mutta muissa biiseissä riitti mielenkiintoisuutta ja kun niitä aina vain kuuntelin, mietin ja kummastelin niin vähitellen uudet kuviot upposivat aivooni ja nyt sitten toimii kaikki "kamalimmatkin" renkutukset Pokerfacesta Bad Romanceen ihan täysillä, myös viihteellisesti, eli ei tarvitse yhtään ahdistua kun kuulee jonkun noista biiseistä, vaan fiilis on välittömästi katossa.
 
Musavideot ovat kyllä kanssa mahtavia. Niissäkin on vähän samaa kuin musassa että aluksi vaikea sisäistää, mutta mielenkiinto säilyy ja sitä kautta sitten myöhemmin oppii myös rakastamaan niitä. Kivasti ottanut videoihin vaikutteita MJ:ltä.
 
Tande: Nyt meitä on kaksi.
 
Maailmanlaajuinen, maailmanennätyksiä rikkonut, hurrikaanin lailla koko maailman valloittanut, käsittämättömät mittasuhteet saavuttanut Lady Gaga-ilmiö alkaa siis vähitellen ärsyttää minuakin.

Älkää käsittäkö väärin. En ole pikkulaiho vuosimallia 98, jonka mielestä kaikki musiikki on paskaa, ellei se ole heviä. Lady Gagan tuotannon pariin-kolmeen kertaan kuulleena Lady Gaga-huuman syyt alkavat hämärtyä. Myönnetään. Monissa kappaleissa on tarttuva kersi, jotka ovat nykyään joskus kortilla, mutta juuri muuta ihmeellistä en havaitse. (En tuomitse "paskaksi") Muusikkojen harrastama Lady Gagan sävellyskynän terävyyden ihailu nyt lähinnä ihmetyttää. Samanlaista modernihkoa tanssipoppia, jolta ei nykyään voi välttyä. Siksi minua ihmetyttääkin, että Lady Gaga-fanit perustelevat diggailuaan sillä, että Lady Gaga on niin "raikasta" ja "valtavirrasta poikkeavaa" Mitä ihmettä? Lady Gagahan on 2000-luvun ummehtuneen musiikkiskenen huipentuma (joidenkin mielestä pohjanoteeraus). Samankaltaista radioihin luotua kertakäyttömusiikkia ovat tehneet lukuisat artistit ennen häntä.

Tällöin Lady Gaga-fanit nostavat esille hänen rajoja rikkovan ja (joidenkin mielestä) shokeeraavan pukeutumisen. Onko tuossakaan mitään uutta. lukemattomat rock-artistit ovat pukeutuneet monin verroin shokeeraavammin jo 60-luvulta lähtien, eikä Lady Gagan olemusta voi pitää mitenkään ihailtavana. Päinvastoin.

Onko Lady Gaga sitten sitä, mitä maailma haluaa. Ilmeisesti. Minua alkaa vähitellen ottaa päähän eksponentiaalisesti kasvanut ilmiö ja niin miesten, kuin naistenkin, niin nuorien, kuin vanhojen, niin kummien, kuin kaimojen harjoittama varaukseton ihailu.

 
Mua ei haittaa vaikket tykkää, mutta mikäs siinä jos muut tykkäävät? Jos mun mielestä oikeesti jollain musalla ei ole kellekään mitään annettavaa, niin en itke vaikka joku sitä kuuntelee, ei se ketään tapa. Ja nykyään kun on monenlaiseen tottunut niin oikeastaan aika harva musa saa aikaan sen "tää on universaalisti paskaa" -reaktion. Lähinnä tuo nyt Voicella pyörivä Samuli Edelmannin ja jonkun muijan ripuli :D Jos joku tykkää, niin ihmettelen, mut kai sitä joku kuuntelee. En murhaisi sua vaikka diggaisit sitä. Ei auta julistaa sitä paskaksi, kun joku tulee ja on eri mieltä. Moni muusikko kehuu tosiaan Gagan säveltäjänlahjoja, esim. minä, ja syy on tietysti niin yksinkertainen että me tykätään hänen sävellyksistään. Ei siihen auta kenenkään itkeä.
 
Pakko ihan korjata tämä virhe: eikä Lady Gagan olemusta voi pitää mitenkään ihailtavana. Päinvastoin. Kyllä sitä voi kun minä pidän. Että ei nyt sentään julisteta moisia totuuksia, kun ovat niin selvästi pielessä.
 
Kyllä se siltä tosiaan näyttää nyt, että Lady Gaga todellakin on monille juuri se THE juttu. Jos ottaa päähän niin kannattaa koettaa hyväksyä asia, koska tästä muijasta kuullaan vielä vuosikymmeniä, jos en vallan pahasti erehdy - eikä tämä liity siihen, että itse tykkään hänen musiikistaan, vaan siihen, että todellakin vaikuttaa siltä että hyvin moni muukin pitää.
 
Dipsetcityboy: Tää mua vaan kummastuttaa joka kerta, että onko jumalauta "mieleenjäävä" sama asia kuin hyvä? Jos "mieleenjäävä" lyriikanpätkä on niinkin nerokasta tasoa kuin:
 
"Ra Ra-ah-ah-ah
Roma Roma-ma
 
GaGa
Oh la-la",
 
niin morjens. Ei mun mielestä tarvita kovinkaan suurta sävellystaitoa, että saa tuotettua jonkun mieleenpainuvan, vammaisen renkutuksen. Esimerkkinä se Kummelin "Tää biisi jää soimaan sun päähän". Millä perusteella mieleenpainuvuus tekee biiseistä hyviä?
 
Ps. Viestin hyökkäävästä ulkoasusta huolimatta tämä nyt ei ollut mikään henkilökohtainen hyökkäys sinua tai sun kommenttia vastaan, esitin vain hämmennykseni. Tuntuu vaan että naurettavan moni perustelee Lady Gagan hyvyyttä ja jopa _neroutta_ sillä, että kun "ne on niin mieleenpainuvii ne biisit sen on pakko olla nero lol :----D"

 
Ei kannatakaan yrittää osoittaa jotain jumalallisen hyväksi, kun ei siitä mitään tule - joku on kuitenkin eri mieltä. Mieleenjääviä biisit tosiaan on, ne soivat sekä vihaajien että fanien päässä, mutta siitä absoluuttisesti hyvyydestä en nyt jaksaisi jauhaa. Musta Gaga on nero ja hyvä ainoastaan siks että se on nero ja hyvä. Jos joku on eri mieltä niin olkoon. En yritä väittää että senkin pitäisi olla samaa mieltä kanssani.
 
P.S. Haitaribiisi ja Alors On Danse toimii mulle. Samoin kuin Timbaland, Katy Perryn se uusi hitti California Gurls on kanssa mieleeni. Mutta Lady Gaga kiinnostaa ylivoimaisesti eniten!
 
Neal Pot
04.08.2010 19:02:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun mielestä Leidi on ilmiönä hieno/hauska/piristävä, mutta biisit on vaan liian tylsiä ja lähes koukuttomia (!) mun makuun. Tai sitten niissä on sama koukku... nohh se on tosin hienoa kierrätystä... en ole kuullut siis muita kuin radiohittejä. Niiden perusteella tämä. Kokaiiniakin vielä satunnaisesti käyttää... hyi sitä!
 
Commoni
04.08.2010 19:04:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tämmösestä musasta välitä, mutta yllättävän hyviä biisejä olivat Pokerfeissi ja Bääd romanssi, mut ku joka bileissä pitää noita soittaa nii äkkiä kyllästyy.
 
Keep you're hands off my radio 'cause you can't control my Rock n'Roll!
Meisseli
04.08.2010 20:21:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Commoni: En tämmösestä musasta välitä, mutta yllättävän hyviä biisejä olivat Pokerfeissi ja Bääd romanssi, mut ku joka bileissä pitää noita soittaa nii äkkiä kyllästyy.
 
Niitä on mukava soittaa, en oo vielä kyllästyny vaikka ovatkin hyvin yksinkertasia. Vaikka kitaristin hommana on tuottaa lähinnä kertseihin massaa. Ja haluttas kyllä vetää telephonea ja Alejandroa myös..
 
Tykkään.
 
Siki Siki: "Hannes on leppoisa ja hän käyttää henkseleitä ja neonväristä tuulipukua tosta noin vaan."
pollenprognoosi
04.08.2010 21:54:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lady Gaga on kuin Queensin "Radio Gaga", sitä samaa sukkahousupoppia, mitä maailma on NIIIIIIN täynnä! Ikävä kyllä!
 
Ozzyneito
04.08.2010 22:19:25
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lady Gagasta tulee aikansa merkittävin muusikko, ellei hän ole sitä jo nyt. Nero naiseksi. Sääli vaan, että valtavirtapopparius tekee Gagasta monelle mörön, jota ei vaan saa digata sen Toton, Opethin ja Porcupine Treen kuuntelun lomasta.
 
Mutta otetaanpa näin. Puoleltatoista levyltä (Fame + Fame Monster) on nyt vajaaseen kahteen vuoteen irrotettu seuraavat biisit: Poker Face, Alejandro, Telephone, Paparazzi ja Bad Romance, jotka ovat Shakiran She-wolfin lisäksi ko. ajanjakson ylivoimaisesti parhaita valtavirtahittirenkutuksia.
 
Kyse on täällä lähes aina siitä, että hittipoppia dissataan, minkä keretään, eikä huomioida sitä, kuinka vaikeaa tuollaisten biisien kirjoittaminen on.
 
Ja kaiken kruununa tietty julkisuuskuva, joka on kaikessa laskelmoinnissaan kaiken laskelmoinnin vastakohta. Tai siis, jos Madonnat ja MJ:t ovat olleet aina hirvittävän tarkkoja julkisuuskuvastaan, Gaga kääntää asian päälaelleen ja tekee itsestään ja imagostaan tahallaan naurunalaisen.
 
Ylipäätään radioiden "pop-ripulin" joukosta löytyy todella paljon oikeasti oivaltavia ja tarttuvia biisejä, jotka vain tuhotaan tehosoitolla ja joita nyt vaan "kuuluisi" vihata. Ja sitten toki myös aivan kamalaa hittishittiäkin.
 
"Bach sävelsi musiikkinsa jumalalle. Jos me sävellämme, teemme sen saadaksemme pillua." -Erlend Loe
Vurki
04.08.2010 22:25:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ozzyneito: Lady Gagasta tulee aikansa merkittävin muusikko, ellei hän ole sitä jo nyt. Nero naiseksi. Sääli vaan, että valtavirtapopparius tekee Gagasta monelle mörön, jota ei vaan saa digata sen Toton, Opethin ja Porcupine Treen kuuntelun lomasta.
 
Mutta otetaanpa näin. Puoleltatoista levyltä (Fame + Fame Monster) on nyt vajaaseen kahteen vuoteen irrotettu seuraavat biisit: Poker Face, Alejandro, Telephone, Paparazzi ja Bad Romance, jotka ovat Shakiran She-wolfin lisäksi ko. ajanjakson ylivoimaisesti parhaita valtavirtahittirenkutuksia.
 
Kyse on täällä lähes aina siitä, että hittipoppia dissataan, minkä keretään, eikä huomioida sitä, kuinka vaikeaa tuollaisten biisien kirjoittaminen on.
 
Ja kaiken kruununa tietty julkisuuskuva, joka on kaikessa laskelmoinnissaan kaiken laskelmoinnin vastakohta. Tai siis, jos Madonnat ja MJ:t ovat olleet aina hirvittävän tarkkoja julkisuuskuvastaan, Gaga kääntää asian päälaelleen ja tekee itsestään ja imagostaan tahallaan naurunalaisen.
 
Ylipäätään radioiden "pop-ripulin" joukosta löytyy todella paljon oikeasti oivaltavia ja tarttuvia biisejä, jotka vain tuhotaan tehosoitolla ja joita nyt vaan "kuuluisi" vihata. Ja sitten toki myös aivan kamalaa hittishittiäkin.

 
Varmaan totta tuo eka osa. Tosin vaikuttaa myös tuossa viimeisessä kappaleessa esiin tuleva asia, eli kun biisiä mainostetaan pophittirenkutuksen maineella, siitä syntyy hyvin kielteisiä käsityksiä.
 
Tähän on pakko tarttua: Puoleltatoista levyltä (Fame + Fame Monster) on nyt vajaaseen kahteen vuoteen irrotettu seuraavat biisit: Poker Face, Alejandro, Telephone, Paparazzi ja Bad Romance, jotka ovat Shakiran She-wolfin lisäksi ko. ajanjakson ylivoimaisesti parhaita valtavirtahittirenkutuksia. Nerokkain lause ikinä :DDD
 
Itse olen onnistunut vasta ihan tämän vuoden aikana löytämään hyviä juttuja tuolta MTV-kaman seasta. Ennen oli sellainen asenne että kaikki on paskaa, mutta nyt sitä osaa jo löytää siistejä juttuja. Mutta ei se ole aina helppoa sen paksun kuoren takaa!
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 511 12 13 14 15

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «