Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jalla Jalla
1
Bored
28.01.2003 15:34:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka moni tietää tämän kyseisen bändin? Ex-opettajani on soittanut kyseisessä orkesterissa ja ajattelin että onko bändi ollut joskus suosittu tai tunnettu, kun eläkeläisetki ovat bändiä coveroineet :)
 
Mika Antero
28.01.2003 15:45:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän, en tunne. Ei ollut suosittu, paremminkin tuollaista marginaalimeininkiä. Kitaravetoista rokkia, jos nyt en ihan väärin muista.
 
Korjatkaa, jos olen väärässä.
 
Nauraessakin sydän suree, ja ilon loppu on murhe.
jenni.rotten
28.01.2003 15:52:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinka moni tietää tämän kyseisen bändin? Ex-opettajani on soittanut kyseisessä orkesterissa ja ajattelin että onko bändi ollut joskus suosittu tai tunnettu, kun eläkeläisetki ovat bändiä coveroineet :)
 
joo, oon mä jotain kuullu. Tuolta ainakin löytyy linkki Jalla Jallan sivuille (sieltä kohdasta "bands"):

http://www.punkinfinland.net

Ilmeisesti jotain hyvääkin punkkia?:D
 
Punk's not dead
Blue Moon
28.01.2003 22:00:34 (muokattu 28.01.2003 22:21:03)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä bändi. Joku älpee ja läjä vinyylisinkkuja on hyllyssä. Clash ja Hanoi Rocks tulee monista biiseistä mukavasti mieleen.
 
EDIT: typo
 
Muistaakseni Jalla Jallan tyyppien harrastuksiin kuului rockin soittamisen lisäksi mäkihyppy!
 
Bored
30.01.2003 23:09:52
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiersivätpä kaverit suomen pappatuntereillakin :)
 
Kossu
03.02.2003 10:17:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiersivätpä kaverit suomen pappatuntereillakin :)
 
Jalla Jalla on loistava, hauska hieno ja arvostettava bändi, jonka soittajat ovat maailman mukavimpia jätkiä.
 
ChuckJimiJeffThundersJohnyBoHooker
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «