Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Rockmusiikin tulevaisuus
1 2 3 4 5 6 7 8 9
velipesonen
03.07.2010 14:19:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tämä minun ns. piinkova missioni on lyhyesti seuraava: Määrätyillä kriteereillä hyvää musiikkia tehdään tänäkin päivänä, ja siitähän asiantunteva keskustelu onkin yleensä kiinnostunut: kriteereistä ynnä perusteluista. Kulttuuri-ilmastomme eli kulttuurimme on kuitenkin väljähtyneessä tilassa ja ikävää. Sitä kannattaisi koettaa uudistaa vaikka onnistuminen olisi kuinka epätodennäköistä.
 
On samantekevää keskustella, pitäisikö teoriaa opiskella kolme vuotta, kymmenen vuotta tai ei ollenkaan. Nähdäkseni kulttuurin uudistaminen vaatii sisäistettyä tietoa kulttuurin ja sen tuotteiden, kuten musiikin, perusraaka-aineista ja historiasta. Ad fontes.
 
BassoSisko
03.07.2010 21:54:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

velipesonen: Nähdäkseni kulttuurin uudistaminen vaatii sisäistettyä tietoa kulttuurin ja sen tuotteiden, kuten musiikin, perusraaka-aineista ja historiasta. Ad fontes.
 
Ad fontes = lisää fontteja
 
Mun mielestäni kulttuuri ei uudistu sillä että jotkut propellipäät jotka tietää kaiken, päättää että nyt se kulttuuri uudistuu. Se muuttuu sillä että joku keksii jotain (voi toki olla propelli päässä) ja laumasielu efekti iskee ihmisiin, jotka innostuu jutusta. Josta sitten ajan kanssa tulee kulttuuria jos tulee.
 
Tää on siis mun täysin asiantuntematon ajatukseni. Hyvää yötä.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7 8 9

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «