Muusikoiden.net
04.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ville Ahonen
1
Mr. Johnny
15.02.2010 23:01:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaverini kehoitti käymään tutustumassa kyseiseen artistiin. http://www.myspace.com/villeahonen
En ollut aikaisemmin kuullutkaan koko kaverista. Käykääpä tutustumassa. Teki ainakin muhun niin suuren vaikutuksen että oli pakko tulla jakamaan hyvä fiilis tänne! Kaikki kolme biisiä sairaan hyviä, vika ehkä paras.

MK73
16.02.2010 20:25:07 (muokattu 16.02.2010 20:27:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo mä olen kanssa käynyt aina silloin tällöin kuuntelemassa näitä Villen lauluja ja odottelen levyä. Mukava puoliakustinen meininki.

Hiki ja vääntö.
Mr. Johnny
16.02.2010 20:57:28

Ylihuomenna muuten keikka. Ajattelin yrittää vääntäytyä paikalle katsomaan kuinka toimii livenä.

sientenystävä.
17.02.2010 12:44:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Suosittelen liveä - toimii mielestäni paremmin kuin nuo Myspace-näytteet.

Lähikauppias
28.07.2010 10:42:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minä ja Ville Ahosen levyn eka sinkkubiisi löytyy nyt MySpacesta:

http://www.myspace.com/villeahonen

Mun täytyy kyllä sanoa, että olen vähän yllättynyt - ko. biisi on nimittäin saanut livenä aikaan aikamoisen määrän kylmiä väreitä, ja nyt se kyllä jää musta vähän pliisuksi.

Ihan kuin tuotannossa oltais keskitytty vähän vääriin asioihin? Esim. kertsien pikkuhiljaa painostavaksi kasvava nostatus jää tässä nyt vähän turhan taka-alalle, eikä tässä missään vaiheessa oikein tule sellaista kliimaksia kuin live-esityksistä muistan.

Biisi on silti toki hieno, ei siitä mihinkään pääse. Ja albumin aion edelleen ostaa, tuskin siitä huonoa saadaan millään.

www.johnnysuperhero.com
www.koriakittenriot.com
Rock over London, rock on Chicago.
Mr. Johnny
25.10.2010 22:41:12

Tuli just hommattua uusi levy. Musta aivan törkeen hyvä. Melankolista vaikka onkin, niin tulee kyllä niin hyvä olo kun tota kuuntelee. Onkos muita jotka on ehtiny kuunnella jo tota?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti