Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Disco Ensemble: White Flag For Peace
1 2 3
Simo78
22.04.2010 15:24:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hyvä biisi tuokin on, näiden kahden biisin perusteella uskaltaa odottaa selvää parannusta edelliseen, mun mielestä suht floppiin, levyyn!
 
elbowski
22.04.2010 23:47:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelle kolahtelee tämäkin ihan hyvin, ja tuo White Flagikin alkanut rymisemään jopa kylmät väreet aiheuttavalla tavalla. Ei tämä Protector ihan tällä erää vielä Magic Recoveriesin upeille pop-irroituksille vedä vertoja, mutta uskosin että tämäkin tästä aukenee vielä isommin. Siistiä riffiä kertsissä.
 
Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
vpjarvi
05.05.2010 21:21:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Amazoniin on näköjään ilmestynyt jo näytteet tulevan levyn biiseistä, en tiiä oisko jossain kotimaisissakin palveluissa jo jotain näytettä. Tuntuis olevan aika korostuneesti koukkuisaa matskua mun mielestä. http://amzn.com/B003HB3ERK
 
Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän.
rakula
05.05.2010 22:28:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Exhausted: Nyt on uusi biisi kuultavissa esimerkiksi http://www.myspace.com/discoensemble
 
Köykäisin DE-biisi, mitä on koskaan kuultu. Ei ihan vielä lähde, mutta toivottavasti toimii albumikokonaisuudessa paremmin.

 
Hieno veto, ja onneks olkoon sait/saat vissii jotain spesiaalia tosta vedosta kun oli eniten katsottu video?
 
Linda Lampeniuksella on niin paljon botoxia naamassa, et kun se sulkee silmänsä, sen perseenreikä aukeaa.
elisha
10.05.2010 13:47:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kaikki remiksaamaan Protectoria: http://basso.fi/discoensemble
 
Pedroz
10.05.2010 22:38:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Johan nyt, tuohan oli oikein hieno biisi jo ensikuulemalla tuo Protector, ja erityisesti Ylikosken soolo lämmitti. Ehkä sieltä hieno levy tulee. Ehkä ei.
 
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
Juntunen
11.05.2010 11:42:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

elisha: Nyt kaikki remiksaamaan Protectoria: http://basso.fi/discoensemble
 
Hmmh, ikävä kyllä biisi ei ihan kauheasti iskenyt, mutta pitänee kokeilla remixiä silti.
 
dipshit
11.05.2010 12:16:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aivan hemmetin kova biisi toi Protector, tommonen poppis-meininki iskee just meikäläiseen. Pesee mielestäni tuon White Flagin aika helposti.
 
Nää kaks sinkkua on nyt oikeastaan mun ensikosketus koko bändiin, mut melkeinpä alko kiinnostaa kuunnella hieman lisää. Mitäs levyä suosittelisitte alkajaisiksi?
 
Pedroz
11.05.2010 12:19:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Aivan hemmetin kova biisi toi Protector, tommonen poppis-meininki iskee just meikäläiseen. Pesee mielestäni tuon White Flagin aika helposti.
 
Nää kaks sinkkua on nyt oikeastaan mun ensikosketus koko bändiin, mut melkeinpä alko kiinnostaa kuunnella hieman lisää. Mitäs levyä suosittelisitte alkajaisiksi?

 
First Aid Kit on selvä suosikkini, perhanan hyvä levy ihan alusta loppuun. Viper Ethicsillä ja Magic Recoveriesillä on hetkensä, mutta kokonaisuus ei kummallakaan kanna yhtä hyvin.
 
"Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta
reverend
11.05.2010 12:19:56
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dipsetcityboy: Mitäs levyä suosittelisitte alkajaisiksi?
 
Varmaankin First Aid Kit-levystä kannattaa aloittaa.
 
Exhausted
11.05.2010 12:20:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

rakula: Hieno veto, ja onneks olkoon sait/saat vissii jotain spesiaalia tosta vedosta kun oli eniten katsottu video?
 
Tack. Lupasivat jonkun goodie bagin lähettää, muttei ole vielä tullut mitään...
 
Dipsetcityboy: Aivan hemmetin kova biisi toi Protector, tommonen poppis-meininki iskee just meikäläiseen. Pesee mielestäni tuon White Flagin aika helposti.
 
Nää kaks sinkkua on nyt oikeastaan mun ensikosketus koko bändiin, mut melkeinpä alko kiinnostaa kuunnella hieman lisää. Mitäs levyä suosittelisitte alkajaisiksi?

 
Sulle ehkä sitten First Aid Kit olisi paras aloitus, eniten poppia bändin aiemmista kolmesta levystä. Viper Ethics on hieman hiomattomampaa ja Magic Recoveries monipuolisempaa eri suuntiin.
 
Protector ei ole mulle alkanut toimia, mutta levyä vielä odotan innokkaasti.
 
Exhausted
12.05.2010 12:32:06
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Island of Disco Ensemble sai Suessa 8/10
 
vpjarvi
17.05.2010 16:09:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt on näköjään videoo (http://www.youtube.com/watch?v=K74hI0rz6ME ) ja ennakkokuuntelua (http://ylex.yle.fi/musiikki/ennakko … semble-the-island-of-disco-ensemble ). Ekojen biisien perusteella levy ei kuulosta oikein miltään. Video oli hieno. Kattellaan.
 
Kuuntele enemmän. Puhu vähemmän.
carlos
17.05.2010 16:39:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vpjarvi: Ekojen biisien perusteella levy ei kuulosta oikein miltään. Video oli hieno. Kattellaan.
 
Truu dät. Tosi munatonta näin ensialkuunsa. Eka sinkkulohkaisu oli ainut tuollainen energiaralli, muuten tuntuu sama ruokalista pyörivän...
 
by the grace of God
Redefine
17.05.2010 17:45:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitä on tapahtunut? todella vaisua... bändi on menny aivan popiksi! PETTYMYS
 
PlecMan
20.05.2010 22:23:24
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Redefine: mitä on tapahtunut? todella vaisua... bändi on menny aivan popiksi! PETTYMYS
 
Aika poppia se on mun mielestä aina ollutkin. Nyt on kerrankin uskallettu erota siitä vanhasta DE-kaavasta missä tuutataan kertsissä kaikki peliin niinsanotusti.
 
ite olin kyllä aluks sinkkubiiseistä sitä mieltä, että onpas laiskaa matskua, kunnes vaivihkaa huomasin että White Flag pyöri päässä ja soittimessa koko ajan. Levyltä löytyy mun mielestä todella hienoja biisejä, joista tosi moni jää päähän eikä lähe millään.
 
Tässä lätyssä tuntuu olevan sounditkin kohallaan, vaikka ne onkin paikka paikoin omillaan aika härskejä, mutta sopivat biiseihin ku naula otsaan, toisin kuin edellisellä levyllä.
 
Ehdottomat kohokohdat tällä levyllä ovat mun mielestä Semi Eternal Flame/Undo, Pitch Black Cloud ja etenkin Life Of Crime, jonka eeppinen lopetus on hunajaa korville.
 
Taitaa tulla tästä levystä mun kesän soundtrack!
 
Jesus christ, lord of flies, in disguise, fuck.
Simo78
20.05.2010 22:45:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PlecMan: Aika poppia se on mun mielestä aina ollutkin.
 
Joo eikös ne mennyt popiksi jo silloin monta monta vuotta sitten. Ihan alkupään tuotanto nyt on kaikkea muuta kuin poppia. Mä en juurikaan niistä alkupään tuotoksista perusta, poppis sopii paremmin...
 
SiwamieS
21.05.2010 02:28:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tylsää on. Noh, ainahan voi kuunnella Viper Ethicsiä.
 
I wanna see movies of my dreams
elbowski
22.05.2010 15:57:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuuntelu menossa, vähän epätasaiselta vaikuttaa. Kaksi ennakkoon julkaistua biisiä kovia, samoin muutama muu kappale levyllä, mutta sitten löytyy taas pari melko väsähtänyttä yritystä. Enköhän levyn kuitenkin hommaa, sillä nuo White Flag ja Protectorkin alkoivat toimimaan kovasti paremmin vasta muutaman kuuntelun jälkeen.
 
Photography is truth. The cinema is truth twenty-four times per second.
Exhausted
23.05.2010 16:07:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eka kuuntelu takana. Ei aivan vakuuta.
 
Ekan kuuntelun perusteella levyn paras biisi on eeppisen komea Lefty, jossa Ylkkä pääsee osoittamaan, että Suomen paras kitaristi -titteli oli oikeutettu paitsi tyylin ja komppauksen, myös tilutuksen myötä.
 
Muita kohokohtia ovat olleet Semi Eternal Flame / Undo sekä eteerinen Get Some Sleep. Bay of Biscayssä oli ainesta kovaksi avausbiisiksi, mutta jotenkin meininki lässähtää, mutta biisissä on yksi levyn tarttuvimmista laulukoukuista. Sinkkubiisit White Flag For Peace ja Protector ovat aivan hyviä kappaleita, mutta jotenkin laiskoja.
 
Levyn pahimmat ongelmat tuntuvat oleman jonkinlainen liiallinen hyvinvointi - bändiltä puuttuu energiaa ja se toistaa liikaa vanhoja ideoitaan. Moni biisi on paperilla aivan hyvä, mutta jokin vain tökkii.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «