Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guns N' Roses
1 2 3 4 5105 106 107 108 109119 120 121 122 123
sirdickyj
10.10.2019 18:14:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UYI faneja, siistiä!
 
Mun mielestä parempi lätty kuin Appetite, vaikka turha niitä on laittaa mihinkään vertailuun. Enemmän toi UYI soi itellä, Appetite on enemmän sellanen anthem, kokonaisuus ja tietyn aikakauden ja ajan kulmakivi. Onhan toki sen biisit edelleen keikkasetin kulmakivi jne. Mutta enemmän diggaan itse UYI lätyistä. Muutama turha ralli siel on, kuten Get in the ring ja My World.
 
Coma ja Dead Horse ovst upeita biisejä, ensimmäinen keikallakin aika upee kokonaisuus.
 
Tää nyt kietävä Gunnarit on kyllä huippu, paljon parempi kun se UYI rundin tehnyt, vaikka toki se on se legendasrinen versio aiheesta.
 
man9
11.10.2019 13:58:30 (muokattu 11.10.2019 13:59:09)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnJ: Tuo on jännä, en ole kyllä aiemmin kuullut että Civil War olisi jämäbiisilaarissa
 
Heh, ehdottomasti ei kyllä missään ihan jämälaarissa ole minullakaan tuo biisi, mutta jotenkin siihen on vaan kyllästynyt, vaikka hieno biisi on tottakai. Tuli vaan aikoinaan kuunneltua sitä niin paljon. Sehän ilmestyi monta kuukautta etukäteen ja oli ikäänkuin "vanha" siinä vaiheessa kun koko tupla tuli.
 
Edit: toistoa
Tuomoo
11.10.2019 18:34:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnJ: Omasta mielestäni UYI2-versio on aina ollut parempi.
 
Omasta mielestä koko kakkoslevy hakkaa ykkösen mennen, tullen ja palatessa. Ei ykkönenkään huono ole, mutta kakkonen on omaan makuun huomattavasti parempi. Ja kakkosella on kuitenkin koko bändin ylivoimaisesti paras kappale eli Estranged.
 
Tympee Huttunen
11.10.2019 19:01:22 (muokattu 11.10.2019 19:01:34)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

UYI-levyt on kyllä niin pömpöösiä tavaraa, ettei putoa. Jos sieltä ottaa Appetiten aikaiset biisit pois, ei jää kuin Estranged.
 
Stradlin
12.10.2019 03:22:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuomoo: Ei ykkönenkään huono ole, mutta kakkonen on omaan makuun huomattavasti parempi.
 
Itellä sama. Joskus oli ehkä toisinpäin, mutta jotenkin ajan ja iän myötä on alkanut kakkonen maistua enemmän.
 
Im speaking with myself, number one, because I have a very good brain and Ive said a lot of things.
nahkalipsi
12.10.2019 10:00:20 (muokattu 12.10.2019 10:00:48)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: Joskus oli ehkä toisinpäin, mutta jotenkin ajan ja iän myötä on alkanut kakkonen maistua enemmän.
 
Joo sama juttu.
 
Mutta sitten jos noista Illusion -levyistä puhutaan niin oon aina pitäny niitä ns. samana levynä enkä ole koskaan osannu erotella niitä erilaisiksi.
Jos laitetaan levy soimaan niin molemmat kerralla.
 
Oikeastaan vain Breakdown on täysin jonninjoutava kappale. Kaikki muut pärisee. Toki aika kuluttanut November Rainit ja Don't cryt jo siihen malliin, että jos/kun valita pitää niin just esmes tää Locomotive, Coma ja vaikka kestosuosikki Pretty Tied Up niin aina nostetaan kattoo.
 
Appetite on mun mielestä paras levy evö, mutta Illusionit on niiiiiiiiin erilaisia että sen hetkisen fiiliksen pohjalta jompaa kumpaa.
 
Niin sitten tässä tuli mieleen kun olikohan se Slash joka sanoi kirjassaan tai jossain, että ennen kuin Axl tunki kaikki syntikat ja viulut yms näihin Illusioiden biiseihin niin ne kuulostivat hänen mielestään todella rockilta.
Olisi kiva kuulla millaiselta ne kuulosti ihan kitara-basso-rummut-joikhu -kokoonpanolla.
 
Yai Yo-kaista ragastaa
sirdickyj
12.10.2019 13:23:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nahkalipsi: Joo sama juttu.
 
Mutta sitten jos noista Illusion -levyistä puhutaan niin oon aina pitäny niitä ns. samana levynä enkä ole koskaan osannu erotella niitä erilaisiksi.
Jos laitetaan levy soimaan niin molemmat kerralla.
 
Oikeastaan vain Breakdown on täysin jonninjoutava kappale. Kaikki muut pärisee. Toki aika kuluttanut November Rainit ja Don't cryt jo siihen malliin, että jos/kun valita pitää niin just esmes tää Locomotive, Coma ja vaikka kestosuosikki Pretty Tied Up niin aina nostetaan kattoo.
 
Appetite on mun mielestä paras levy evö, mutta Illusionit on niiiiiiiiin erilaisia että sen hetkisen fiiliksen pohjalta jompaa kumpaa.
 
Niin sitten tässä tuli mieleen kun olikohan se Slash joka sanoi kirjassaan tai jossain, että ennen kuin Axl tunki kaikki syntikat ja viulut yms näihin Illusioiden biiseihin niin ne kuulostivat hänen mielestään todella rockilta.
Olisi kiva kuulla millaiselta ne kuulosti ihan kitara-basso-rummut-joikhu -kokoonpanolla.

 
Paskemmilta.
 
Jucciz
12.10.2019 17:59:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stradlin: Itellä sama. Joskus oli ehkä toisinpäin, mutta jotenkin ajan ja iän myötä on alkanut kakkonen maistua enemmän.
 
AP:lle tyhjä maali...
nahkalipsi
22.10.2019 13:44:19 (muokattu 22.10.2019 13:46:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuli tossa toisesta threadista mieleen kun tossa joitakin vuosia sitten keräsin huuto.netistä GNR:n 7/12" sinkkuja (en niitä jukeboksilevyjä) niin maksoin kaikista jotain 3 e/kpl
Nyt huvikseni kattelin mitä on tarjolla niin hinnat on vähintään kaksinkertaistuneet ilmeisesti tän comebaskin takia?
Joku musiikinmetsästäjä myy edelleen 10x hinnalla samoja kun ennenkin mutta niitä nyt ei lasketa.
 
Mutta tästä itse_asiaan, että onko kellään mnettiläisellä alkuperäistä Live like a suicidea?
Music Hunterissa oli yksi (heidän mukaansa) aito jota myivät reilulla kolmella sadalla. Olin jo menossa katsomaan ja tutkimaan mutta jäi sitten syystä X.
 
Oon tollasta ~metsästäny sen parikymmentä vuotta ja toi oli ensimmäinen mikä tuli Suomessa vastaan. Ulkomailla, -lähinnä jenkkilässä ollessani oon aina käynyt mahdollisuuksien mukaan divareita koluamassa mutta ei ole tärpännyt.
edit: ebayssähän näitä on vähän väliä mutta feikkejä on niin pilvin pimein, ettei pysty ns. sokkona ostamaan.
 
Pari sataa maksasin heti. Joo ei varmaan mitään järkeä mutta fanipoju on fanipoju.
 
Nippelitietona (ulkomuistista) niin niitähän tuli myyntiin sillon aikoinaan X kappaletta mutta tässä joitakin vuosia sitten Alan Nivenin (muistaakseni) yksityiskokoelmasta tuli niitä lisää markkinoille. Samoja shrink-wräpped -lättyjä saman aikakauden painoksista.
 
Yai Yo-kaista ragastaa
zekeode
22.10.2019 14:00:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos aidon haluaa, niin Eil.comissa voi shoppailla turvallisin mielin.
https://eil.com/shop/moreinfo.asp?catalogid=683798
 
Tuolta nyt löytyy paljon muutakin. Levyt tulee Englannista, joten (toistaiseksi) ei tarvitse veroista välittää.
HaloOfFlies
24.10.2019 21:13:41 (muokattu 24.10.2019 21:25:35)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dead Horse soitettiin Oklahomassa 26 vuoden tauon jälkeen. https://youtu.be/Es2bJkRILNE
 
Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
sirdickyj
24.10.2019 22:41:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Dead Horse soitettiin Oklahomassa 26 vuoden tauon jälkeen. https://youtu.be/Es2bJkRILNE
 
Ja meni heti vihkoon. Axl veti pahasti sojoon, Slash joutuu kääntää rytmin introssa kun menee miten sattuu. Ja soolon lopun tössii myös, kun alkaa laulaa väärään kohtaan.
 
The Jack
25.10.2019 01:35:17 (muokattu 25.10.2019 01:35:38)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HaloOfFlies: Dead Horse soitettiin Oklahomassa 26 vuoden tauon jälkeen. https://youtu.be/Es2bJkRILNE
 
Yleisön reaktioista voi tulkita, että näin kiertueen neljäntenä vuotena kaivattaisiin kuitenkin jo jotain vähän tuoreempaa. En keksi enää kuin muutaman biisin, jotka olisi vielä mahdollista kaivaa naftaalinista. Dead Horse on ihan OK levyllä, mutta ei sillä kuitenkaan ole mitään syytä olla settilistassa paitsi tämä "ensimmäinen kerta 26 vuoteen". Jos uusia biisejä kerran on, niin miksi hemmetissä niitä ei voisi keikallakin soittaa.
 
Dirtyh
25.10.2019 07:20:55
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Jack: Yleisön reaktioista voi tulkita, että näin kiertueen neljäntenä vuotena kaivattaisiin kuitenkin jo jotain vähän tuoreempaa. En keksi enää kuin muutaman biisin, jotka olisi vielä mahdollista kaivaa naftaalinista.
 
Tää olisikin melkoinen mullistus mikäli musiikilla olisi tuollaisissa tapahtumissa oikeasti väliä. 99% ihmisistä noilla keikoilla ei tiedä onko Dead Horse uusi vai vanha biisi. Puolet ei tunnista edes Paradise Cityä.
 
Bändi puolestaan varmaan ihan mielellään vaihtelee listaa edes vähän, laatikko tosiaan alkaa vain olla kaluttu pohjia myöden. Street of Dreams taitaa oikeasti kertoa Slashista kun käsittääkseni siihen ei olla vielä kajottu.
 
Kaipa tonkin on joku valkokaulus tutkinut että mikäli bändi pukkaisi uuden levyn ulos niin näiden keikkojen suosio heikkenisi.
 
nahkalipsi
25.10.2019 18:07:54 (muokattu 25.10.2019 18:14:25)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei g-sus miten päin persettä toi meni =D
 
Dead Horse on meikäläisen mielestä yksi parhaimmista ja sitten vedetään tälleen.
Haiskahtaa kyllä läpi, että kun biisiä treenattiin niin Axlia ei näkyny paikalla.
 
Ja vaikka oon todella kova GNR-fani niin toi mikkihiiri -ääni. Ei saatana ei vaan pysty ottamaan vakavasti.
 
edit: Tää nykynen ruNpali on varmaankin paras mitä koskaan tän nimen alla on kannutellut. Approved.
 
Yai Yo-kaista ragastaa
nahkalipsi
25.10.2019 18:13:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Dirtyh: ...
 
Olet varmaankin täysin oikeassa. Nostalgialla massia niin kauan kun sitä saa.
 
En oikein näe, että nää tekisi uuden levyn ja saisi sitä kautta uusia faneja jotka sitten tutustuisi Illusioneihin ja toteisi niiden olevan täyttä paskaa.
 
Yai Yo-kaista ragastaa
Velli
25.10.2019 18:21:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

nahkalipsi:
 
edit: Tää nykynen ruNpali on varmaankin paras mitä koskaan tän nimen alla on kannutellut. Approved.

 
Makuasioista ei voi kuin kiistellä. Mun mielestä toi kalevi ei svengaa pätkääkään. Häiritsi toissa kesänä Tallinnan keikallakin sen jatkuva kiilaus.
 
Jucciz
26.10.2019 13:01:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Makuasioista ei voi kuin kiistellä. Mun mielestä toi kalevi ei svengaa pätkääkään. Häiritsi toissa kesänä Tallinnan keikallakin sen jatkuva kiilaus.
 
Älä muuta sano, kyllä on Adlerin svengiä ikävä. Oli tosin jo 90-luvulla.
tukse
27.10.2019 08:52:06
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

https://www.youtube.com/watch?v=IpqYWiv58uY nyt meni jo paremmin
 
Put up or shut up
Unmasked
27.10.2019 12:08:18 (muokattu 27.10.2019 12:08:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Velli: Makuasioista ei voi kuin kiistellä. Mun mielestä toi kalevi ei svengaa pätkääkään. Häiritsi toissa kesänä Tallinnan keikallakin sen jatkuva kiilaus.
 
Ferrer on onneksi parantanut vuosi vuodelta. Kuitenkin suurena Chinese-ajan fanina jos saisin päättää olisi rummuissa 2000-luvun alussa kannutellut Bryan Mantia. Ilmeisesti vieläkin tekemisissä bändin kanssa niin ei olisi niin kaukaa haettu ajatuskaan.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5105 106 107 108 109119 120 121 122 123

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «