Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Arvostele ääneni - Kiitos!!
1 2
Kiiaida
11.01.2010 11:21:33 (muokattu 11.01.2010 11:25:28)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tietääkseni siinä raiturissa ei voi tallentaa mp3:ksi, mitenhän sen sais vaihdettua kun biisi on koneelle siirretty (muuten kun movie makerilla.). Pitää vielä tutkailla tarkemmin käyttöohjeita.
 
Totta klassinen tyyli voi haitata muun musiikkityylin laulamista, ajattelin vaan käydä joillain tunneilla kokeilemassa jos siltä puolelta sais tosiaan enemmän ääntä eli vahvistettua tekniikkaa niin että laulu kuuluis kovempaa.
 
Ihan tosissaan kyselin aiheesta.. Ainut missä menitte ehkä väärään oli mun ikä, johtuen varmaan siitä soundista jota yritin hakea entisen tilalle. Riippuu tietysti mitä ikäluokkaa täällä porukka edustaa. Itse olen -87.
Ensimmäinen oma kappale tosiaan kohta valmistuu kunhan saan homman toimimaan eli tallennusmuodot ja muut, jännityksellä odotan mitä siitä sanotaan.
:)
 
Hynkel
11.01.2010 11:37:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ihan nätti ääni, vaikka vielä hieman raaka. Tunteja suosittelen minäkin, vaikken mikään Caruso ole itsekään. Omalla kohdalla laulutunnit tekivät ihmeitä, varsinkin itseluottamukselle. Ja kyllä tekniikka tekee äänestäkin paljon voimakkaamman.
 
Sinänsä en ihan heti olisi kritisoimassa "nasaaliakaan". Kyseessä on tyyli-/maku-ulottuvuus, joka itse asiassa sopii johonkin musiikkiin kuin nenä päähän. Ei tuossa nyt mitään Nylon Beatia kuitenkaan vedetä, kamoon.
 
Keep up the good work! Laulaminen on kivaa, mutta ääneenkin pitää satsata, ihan kuten mihin tahansa instrumenttiin!
 
http://mamowolde.wordpress.com
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «