Muusikoiden.net
07.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Petri Wallin haastattelu ja mahdollinen Kingston Wall -DVD
1
Chimera
11.12.2009 19:19:38
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Haalin muutama vuosi sitten - sanotaanko, että 2005 - intternetin uumenista käsiini videopätkän, jossa on Petri Wallin haastattelu sekä Istwanista jonkunasteinen musiikkivideo. Siinä KW:n hemmot muistaakseni juoksentelevat jossain keväisillä niityillä ja biisi soi taustalla. Wallin haastattelussa itsessään hän polttelee tupakkia sekä kertoilee niitä näitä (muistaakseni sangen syvällisesti) ja video on mustavalkoinen. Zookista kertovassa topicissa tuli ilmi, että Jukka Jyllillä on työn alla kerätä materiaalia Kingston Wall -aiheiseen DVD:hen ja kyllähän amatöörikuvaajat ovatkin taltioineet Lepakossa pidettyjä konsertteja ainakin vuosilta 1993 ja 1994, joista molemmat olen myös joskus ladannut koneelleni.

Kukahan tuon haastattelun toimittanut sitten on ollut ja onko tosiaan mahdollista, että se saadaan mahdolliselle DVD-julkaisulle? Itse olen kadottanut pätkän kiintolevyn poksahdettua, mutta se olisi tietenkin mahdottoman mielenkiintoista saada uudestaan ihan kunnon julkaisuna.

Se on ihan hyvä :: THV-klubi #25 (ps. sääh)
Jag
11.12.2009 19:49:06
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=3&t=45354&o=500&#p8901337

tuollahan tosta dvd:stä on ollut vähän mainintaa

"Ja jotta soppa olisi täydellinen, sulassa sovussa näiden pahuuden palvelijoiden kanssa metallimusiikista nauttii sivareita, kasvissyöjiä ja muita ekoaktivisteja". -MOT
Boyakasha
12.12.2009 05:12:31

KW-kirja olisi kuulema myös kanssa valmisteilla...

Hokkuspokkus
06.01.2010 21:47:25

Juuri kelasinkin, että KW-kirja olisi aika hieno. Mistä olet kuullut tuommoista juttua?

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti