Muusikoiden.net
11.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Jimmy Page + Eric Clapton + Aerosmith?
1
Jokapaikanapina
26.11.2009 17:44:20 (muokattu 26.11.2009 17:57:33)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.ultimate-guitar.com/news … d_aerosmith_to_form_supergroup.html

Kevin Shirley kertoi äänittäneensä Page + Clapton + Aerosmithin jäseniä jotain superprojektia varten.

Kiintoisaa, tosin Aerosmithin pitäs joskus saada se oma levynsä ulos. Eikä Pagen nykykunto kyllä kauheesti vakuuta, mutta jotain bluuuussahtavaa vois tulla ulos näiltä miehiltä

EDIT: Pitänee samalla ehkä kumota koko uutinen, jätkän blogin uusin merkintä:

http://www.cavemanproductions.com/cavediary.htm

Jyrken
26.11.2009 20:15:52

Heh, tuo olis kyllä kelvannu.

Ai mikä allekirjotus
Lonesome
26.11.2009 22:58:33

Jokapaikanapina: Kiintoisaa, tosin Aerosmithin pitäs joskus saada se oma levynsä ulos.

Joe Perryn uusi "Projecti" Have Guitar, Will Travell, yllätti positiivisesti. Jospa Aerosmith voisi julkaista joskus myös vielä rokkenrollia...

"When I was stone blue, rock & roll sure helped me through" Lonesome Dave Peverett
qak
27.11.2009 12:47:36 (muokattu 27.11.2009 12:49:27)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää uutinen toi mieleen Joensuun Rokumentissa nähdyn It Might Get Loud -leffan, missä Page, Jack White ja The Edge puhuivat kitaransoitosta ja jammailivatkin vähän yhdessä.

Tuossa proggiksessa taas on liikaa tähtikitaristeja mielestäni. Josh Hommen, Dave Grohlin ja John Paul Jonesin Crooked Vultures on ainakin ideatasolla jo paljon parempi.

EDIT: hehe, näitä juoruja

__ Ostetaan romua, myydään antiikkia.
Jyrken
27.11.2009 13:08:54

qak: Tää uutinen toi mieleen Joensuun Rokumentissa nähdyn It Might Get Loud -leffan, missä Page, Jack White ja The Edge puhuivat kitaransoitosta ja jammailivatkin vähän yhdessä.

Tuossa proggiksessa taas on liikaa tähtikitaristeja mielestäni. Josh Hommen, Dave Grohlin ja John Paul Jonesin Crooked Vultures on ainakin ideatasolla jo paljon parempi.

EDIT: hehe, näitä juoruja

Olitko perjantain vai sunnuntain näytöksessä? Itse olin perjantaina. Se oli tosi hyvä dokumentti.

Ai mikä allekirjotus
qak
27.11.2009 14:12:36
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

OT:

Jyrken: Olitko perjantain vai sunnuntain näytöksessä? Itse olin perjantaina. Se oli tosi hyvä dokumentti.

Sunnuntaina - se oli Rokumentin päätöselokuvana. Järjestäjät aloittivat kertomalla Rokumentin olleen onnistunein tähän asti ja että rahoitus on saatu muutamaksi vuodeksi eteenpäin. Sen jälkeen näytettiin vielä 3D:nä kuvattu pätkä Eternal Erectionin keikasta ennen leffan alkua.

__ Ostetaan romua, myydään antiikkia.
Jyrken
27.11.2009 15:43:24

Jaaha. Siinä mun esityksen alussa taas joku henkilökunnan jäsen tuli sanomaan, että nyt näette vuoden parhaan musadokkarin. Yleisöä oli ehkä kolmasosa salista. (sali oli kolmonen eli se varsin pieni)

Ai mikä allekirjotus
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti