Muusikoiden.net
10.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pensseli-sedältä levyä!
1 2 3 4 5
Sergei Fallinen
18.11.2009 14:19:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuinkas moni odottaa innolla Pensseli-sedän ekaa levyä, joka siis näyttäs ilmestyvän joulukuussa:

http://www.iltalehti.fi/viihde/2009111810621895_vi.shtml

Ite ainakin toivon että mukaan saadaan myös remix-versio Niilin hanhista, niin pääsen viiksieni kanssa lady moonin tanssilattialle heruttaan!

sensuellin sanailun maksimaatio
carnation
18.11.2009 14:22:06 (muokattu 18.11.2009 14:22:37)

Toivottavasti mukaan mahtuu bonus-dvd, jossa olisi tuo youtubestakin löytyvä Niilin hanhet -video remasteroidulla kuvalla ja äänellä.

Ilman muuta pukin konttiin tämä.

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Sergei Fallinen
18.11.2009 14:24:28

carnation: Toivottavasti mukaan mahtuu bonus-dvd, jossa olisi tuo youtubestakin löytyvä Niilin hanhet -video remasteroidulla kuvalla ja äänellä.

totta, ja pensseli-sedän suomen vierailusta tulee toivottavasti lähiaikoina myös kokopitkä dvd. Kolme tuntia PS live- ja saunakeikkoja. Sekä tietysti bändäreitä, hehe=))

sensuellin sanailun maksimaatio
Tande
18.11.2009 15:35:41

Olen varma, että kohta uutisoidaan Pensseli-sedän halusta jäädä Suomeen pysyväsyti...

jurpontor
18.11.2009 15:43:43

Tande: Olen varma, että kohta uutisoidaan Pensseli-sedän halusta jäädä Suomeen pysyväsyti...

Eikös tää nyt ole sitä työperäistä maahanmuuttoa sitten?

"Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies
aivokuolio
18.11.2009 15:45:35

Suomi on paska maa.
zekeode
18.11.2009 15:46:00
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

carnation: Toivottavasti mukaan mahtuu bonus-dvd, jossa olisi tuo youtubestakin löytyvä Niilin hanhet -video remasteroidulla kuvalla ja äänellä.

Sama. Vielä joku kunnon juliste mukaan.
carnation
18.11.2009 15:55:52

zekeode: Sama. Vielä joku kunnon juliste mukaan.

Ja sellaiset tekoviikset, niin jouluna voi itse kukin leikkiä Pensseli-Setää kotona.

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
Mikaelo
18.11.2009 16:25:24
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi perkele...

Sä oot pelottavan näkönen - Rocco Longfella ,Romantikkoitkijät #41
sub zero
18.11.2009 16:27:01

mielenkiintoista sitten kuulla, minkälaisiin tuotannollisiin ratkaisuihin studiossa päädytään

mr. finland, walk on by, your ideapark dream. mr. finland, walk on by, your alko store supreme
EilaPertti
18.11.2009 16:55:26

Milloinkohan Pensseli-setä hajoaa?

aivokuolio
18.11.2009 16:59:03

Missäköhän ne kaikki (kymmenet??!) tuhannet aikoinaan myydyt Pizza Enrico-levyt oikein lymyävät? Kuka tunnustaa?
TommiTomminen
18.11.2009 18:58:53

Miks se on Pensseli-setä? Viikset?

Mut ennemmin sitten vaikka Kalapuikko-setä.

Schönen Donau under Vienna sun!
nahkis
18.11.2009 19:05:39

TommiTomminen: Miks se on Pensseli-setä? Viikset?

Saat tietää, kun katsot "Niilin hanhet"-videon.

aivokuolio: Missäköhän ne kaikki (kymmenet??!) tuhannet aikoinaan myydyt Pizza Enrico-levyt oikein lymyävät? Kuka tunnustaa?

Minun alakertani kirpputorilla on niistä suuri osa. Yhden sain kerran lahjaksi. Pistin vahingon kiertämään.
TommiTomminen
19.11.2009 04:10:46

nahkis: Saat tietää, kun katsot "Niilin hanhet"-videon.

No voi hitto. Jouduin katsomaan tämän älykkyyden riemuvoiton tänään uudestaan. Ja ymmärrän nyt. Onhan tuo siis joskus nähty ehkä puoleen väliin asti kunnes riitti.

Oikeastihan olen fani, Hän signeerasi rintani.

Schönen Donau under Vienna sun!
Heroin
19.11.2009 11:59:28

Tässä jutussa on kaikista koomisinta ne idiootit jotka nauraa sille videolle.

http://whatiswrongwithmynews.blogspot.com/ http://animalcuteness.blogspot.com/
ten
19.11.2009 13:18:34

Oonko ainoa jonka mielestä tässä koko Pensseli-setä hommelissa on jotain mätää? Ekalla kerralla Niilin hanhet nosti suupieliä ehkä aavistuksen. Nykyään ei hymyilytä. Lähinnä ahdistaa koko touhu. Otetaanko joku kisa siitä kuka m.nettiläisistä keksii uuden yhtä hienon idean ja myy platinaa?

THV-klubi #44. "Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis
carnation
19.11.2009 13:20:23

ten: Oonko ainoa jonka mielestä tässä koko Pensseli-setä hommelissa on jotain mätää? Ekalla kerralla Niilin hanhet nosti suupieliä ehkä aavistuksen. Nykyään ei hymyilytä. Lähinnä ahdistaa koko touhu. Otetaanko joku kisa siitä kuka m.nettiläisistä keksii uuden yhtä hienon idean ja myy platinaa?

Oletko rasisti kun sanot noin? Älä kritisoi, tämä on oikeasti hauska.

maelstorm
19.11.2009 13:27:56

aivokuoliolta viiden tuhannen plussan arvoiset suomi-kritiikit tässä ketjussa. respect.

Siivet.
wino
19.11.2009 14:01:20

Tietääkö se pensseli miten nuo kurdisanoitukset on suomennettu, kuitenkin Syyriä tunnetaan aika tiukkana islam-maana jossa mm. youtube on bannattu.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti