Muusikoiden.net
03.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Punkkarit, mihin kaikki katosivat?
1 2
Two77Clash
10.10.2009 22:22:56 (muokattu 10.10.2009 22:46:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, kuten otsikko voisi kertoa, olen tässä hyvän aikaa ihmetellyt, mihin kaikki vanhanliiton punkkia soittavat / kuuntelevat nuoret punk-muusikot ovat kadonneet? Ja nykyään ei edes voi kaveriporukassa sanoa vain, että "Nyt pojat perustetaan bändi!", koska kaikki olettavat, että pitää osata soittaa, tai pitävät heittoa vitsinä. HC-punkkareita kyllä varmasti löytyisi, mutta minne menivät bändit, kuten The Clash, Ramones, Eppu Normaali, Pelle Miljoona & 1980, The Damned, The Buzzcocks, The Dictators, The Cramps, Kollaa kestää, Briard ja lista jatkuu ties kuinka pitkälle?
Ja nyt kysyn, kuin City-lehden Walter de Campiltä konsanaan, missä saisin perustettua tai pääsisin punkin vuosimallia 1977 soittavaan yhtyeeseen stadin tienoolla? Soittamaan pääsyn tarve alkaa olla ylitsepääsemätön, eikä rakkaan m-nettimmekään wanted-haku tunnu tuottavan hedelmää.
Ja täällähän me voimme luonnollisesti noin muutenkin keskustella punk-bändeistä ja muusta kyseisen elämäntyylin ympärillä pyörivistä asioista!

Mutta kiitos kaikille, jotka pystyvät auttamaan minua puutteessani jo etukäteen. Kiitos.

EDIT: Okei, olin ehkä turhan nopeita johtopäätöksiä vetelevä äskettäin, nyt kun olen kuunnellut mm. Pyhiä Teppoja, ja voin huokaista helpotuksesta, että ainakaan punk ei ole kuolemassa, Tepot ainakin pitävät lippua korkealla! Ja tuolla "HC-punkkareita kyllä varmasti löytyisi"-lausahduksella lähinnä tarkoitin absurdia eroa klassista punkkia ja HC-tä soittavien yhtyeiden välillä, ei meitä keitään ole tyrkyksi asti, mikä itseasiassa on ihan hyvä asia ;)

I Gotta Have Complete Control
jyrki_i
10.10.2009 22:53:52

Muuta Manseen. Hesassahan ei tunnetusti ole muuta kuin vaatehenkareita :-P

Two77Clash
10.10.2009 23:01:25

Manseen? Hmm... Voisi olla järkevää, täällä sukulaisiakin joiden luona punkata MUTTA kaikki tutut jäisivät stadiin :/ noh, raahaan tärkeimmät mukanani XD
Ok, eli onko millään tammerforselaisella punk-bändillä tarvetta osaavalle basistille? :D

Kailis
11.10.2009 05:03:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jyrki_i: Muuta Manseen. Hesassahan ei tunnetusti ole muuta kuin vaatehenkareita :-P

Hesa???? Mikä vitun kaupunki se on? Mutsis oli vaatehenkari ku sua teki. Mä tunsin Tinon. Buahahahahahhahahah!!!!!!!!

Gardiner
11.10.2009 09:30:34
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä voin tulla soittaan rumpuja. Mä en kyl oo nuori, mut toinen ehto täyttyy, mä en osaa soittaa.

"We got to stand side by side, we got to stand together and organize. They say power to the people, that`s what they`re Screamin`. Freedom of the soul, pass it on, pass it on to the young and old" Jimi Hendrix
saara.
11.10.2009 16:00:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Two77Clash: Ok, eli onko millään tammerforselaisella punk-bändillä tarvetta osaavalle basistille? :D

Mihin punkkipändi osaavaa pasistia tarvii.

"So far, music hasn't killed anyone."
Jermakki
11.10.2009 16:04:47

Mitäs asut kaupungissa, ne on aina täynnä räppäreitä tai bodom666tiluhevi4ever penskoja :F

maelstorm
11.10.2009 16:18:54

suosittelen punkinfinlandin forumeita, ja sieltä vielä spesifisemmin "bändin perustus topik" otsikolla menevää keskusteluketjua.

Siivet.
Atomic Cafe
11.10.2009 18:40:57 (muokattu 12.10.2009 01:54:39)

Jermakki: Mitäs asut kaupungissa, ne on täynnä räppäreitä

Kyllä se on niin että maaseutu on aina ollut hyvä kasvualusta punkille ja mitä suorempia peltoja niin sitä paremmin keesi kasvaa:
http://www.youtube.com/watch?v=1pbsz_mf9dE

Pohjalaisilla on läheinen suhde luontoon ja puukkoihin. Erityisen kiivaasti puukko heiluu häissä ja hautajaisissa joihin ei kutsuta naapureita, sillä naapureiden kanssa tapellaan vasta juhlien jälkeen.
kiriminni
11.10.2009 21:23:40

saara.: Mihin punkkipändi osaavaa pasistia tarvii.
Niin sex pistolsin aikaan ottivat piuhat irti sid vicioukselta,kun se ei oikein
osannut pöllyssä soittaa.
Alkukysymykseen mihin katosivat,niin pari vastausta voin antaa koskien HML:n
punkkeja(punkkari on muotisana).Yksi hyppäsi junan alle,yksi kuoli autokolarissa
eräs ampui itsensä.Kaikkien kohtaloa en tiedä itse roikuin vain mukana ja join kaljaa tai kiljua jota sai halvalla punaportilta.
Ikäviä juttuja,mutta tosia.Pyöri siellä samoissa paikoissa pyhäkoulun laulajakin.
Kova bändi aikoinaan.Osa varmaan on nykyään kunniallisissa töissäkin.

Living in a bear cage. Born free then caged.
Kummiseta
11.10.2009 21:24:20 (muokattu 11.10.2009 21:26:08)

Ei ole kadonnut joo. Nykyään kolmen soinnun sijasta vaan soitetaan kolmella sormella :) Ite diggaan 80-luvun alusta 90-luvun loppuun Amerikkalaisia yhtyeitä. Minor threat, black flag, sick of it all ym... ketään muuta näistä tykkäävää en ole tavannut mikä on musta outo juttu. Toisaalta ulkonäköni perusteella kukaan ei uskoisi että diggaan räkäsestä punkista

Superkingi
11.10.2009 21:31:11

Kummiseta: Ei ole kadonnut joo. Nykyään kolmen soinnun sijasta vaan soitetaan kolmella sormella :) Ite diggaan 80-luvun alusta 90-luvun loppuun Amerikkalaisia yhtyeitä. Minor threat, black flag, sick of it all ym... ketään muuta näistä tykkäävää en ole tavannut mikä on musta outo juttu. Toisaalta ulkonäköni perusteella kukaan ei uskoisi että diggaan räkäsestä punkista

Missäs tynnyrissä sä oot elänny, Punk skene elää varmaa rikkaimpana ku pitkiin aikoihi noi bändithä nyt on kaikille peruskauraa.

Je Je jejeijei
Kummiseta
11.10.2009 22:22:08

Superkingi: Missäs tynnyrissä sä oot elänny, Punk skene elää varmaa rikkaimpana ku pitkiin aikoihi noi bändithä nyt on kaikille peruskauraa.

Niin minäkin oon aina kuvitellut mutta ei ole tullut koskaan tutustuttua kehenkään jotka niitä edes tuntisi. Onko stadissa jotain mestoja missä samanhenkistä väkeä pyörii? Ei oo tullut perehdyttyä kun ei oo yksin huvittanut lähteä.

Superkingi
11.10.2009 22:58:50

Kummiseta: Niin minäkin oon aina kuvitellut mutta ei ole tullut koskaan tutustuttua kehenkään jotka niitä edes tuntisi. Onko stadissa jotain mestoja missä samanhenkistä väkeä pyörii? Ei oo tullut perehdyttyä kun ei oo yksin huvittanut lähteä.

Kaikki Squatit, Oranssi , Lepakkomies, Darkside, Kantis, Factory (en tiiä onks enää auki), Kallion Baarit, Puistot, Työkkäri, Sossu...

Je Je jejeijei
Atomic Cafe
11.10.2009 23:32:29 (muokattu 12.10.2009 05:24:36)

Poistettu on

Tutkija: CIA käyttää samoja menetelmiä kuin tosi-tv
Atomic Cafe
12.10.2009 05:15:58 (muokattu 12.10.2009 05:24:54)

Poistettu on

maelstorm
12.10.2009 05:21:20 (muokattu 12.10.2009 07:55:05)

????????????????????????????

Siivet.
Atomic Cafe
12.10.2009 05:24:07 (muokattu 12.10.2009 08:56:51)

Poistettu on

Two77Clash
12.10.2009 11:21:40

Superkingi: Kaikki Squatit, Oranssi , Lepakkomies, Darkside, Kantis, Factory (en tiiä onks enää auki), Kallion Baarit, Puistot, Työkkäri, Sossu...

Hmm... Eikös oranssi purettu pari vuotta takaperin? Vai olenko elänyt niin kiven alla, että en ole huomannut uuden perustamista?

Henko
12.10.2009 12:00:28
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ku nykyään on tää crusti ja metalcore, ni ei kukaan enää diggaa Kollaa Kestää. Harmi sinäns.

"Ymmärrät varmaan, että toimintaamme en voi täällä julkaista".
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti