Muusikoiden.net
03.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MIKA:n uus levy The boy who knew too much.
1
Meisseli
23.09.2009 10:32:17
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mahtava levy, spotifystä löytyi.
Kunnon isoa pop-musaa hyvin vahvasti queenin hengessä.

Toimii mulle ja siksipä vahvasti suosittelen.
Mitäs mieltä muut?

Musiikin opiskelija
Informaatiokameli
23.09.2009 12:27:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Uusi radiossa pyörivä sinkku on mahtavalla tavalla ärsyttävä, tykkään. Edellinen levy oli mainiota vekkulointia, pitääpä ottaa uutukainenkin kuunteluun.

Everybody loves somebody but nobody loves rumpali.
jassi
23.09.2009 16:53:22 (muokattu 23.09.2009 16:59:00)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Spotifyltä laitoin just soittoon ja mainiota poppaustahan tämä. Jotenkin tähän tyylin musaa pitäis tehäkin. Ei turhia pidättelyjä idiksien suhteen, vaan härskisti imelimmätkin mahtipontiuudet käyttöön. Rajat rikki ja silleesti.
Itseasiassa tämähän on aivan saablarin hyvä levy.

Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Calliope
23.09.2009 20:25:33

Meisseli: Mahtava levy, spotifystä löytyi.
Kunnon isoa pop-musaa hyvin vahvasti queenin hengessä.

Toimii mulle ja siksipä vahvasti suosittelen.
Mitäs mieltä muut?

Uutta levyä en ole kuullut, mutta kun radiossa alkoi soida "Grace Kelly" aikoinaan tuli hyvä mieli. Helpotti, "tällastakin vielä tehdään". POPpia!

"Your mind makes a promise that your body can't fill"
Herba
09.04.2010 08:12:22 (muokattu 09.04.2010 08:12:57)

Mika näyttäisi saapuvan heinäkuun lopussa Suomeen. Olisihan se kiva nähdä, mutta taitaa jäädä Circuksen reissu noilla hinnoilla väliin, 50e on kuitenkin aika paljon tuosta.

e. Ja linkkiä vielä http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/B … %C3%A4kuussa+Suomessa/1135255948261

Tasa-arvo on kapitalistisen patriarkaatin viimeinen (ja fantastisin) projekti ennen täyttymystä, universalistista homoseksuaalisuutta. -PomppoK
jassi
09.04.2010 09:31:09

Joskus bongasin telkusta livepätkää ja kyllä oli sen viidenkybän arvoista meininkiä. Karnevaalitunnelmat lavalla ja bändi oli tiukassa tikissä.

Siis, jos sä koko ajan tytsän kanssa jutellessas mietit sitä että "tää on tytsä, mitä mä sanon, tää on tytsä, mitä mä sanon ... jne" niin reisillehän se menee.
Sir Henri
09.04.2010 19:13:43

Joo on kyllä aika sikahinta, Tukholmassa olisi pari kymppiä halvemmalla...Mutta ei auta, on kai sinne mentävä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti