Muusikoiden.net
03.12.2016

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: 3 Doors Down
1 2
HaloOfFlies
13.06.2009 16:11:42
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö muita tästä yhtyeestä pitäviä? Mielestäni bändi sotketaan ihan turhaan tuohon post-grunge-kategoriaan, sillä post-grungen kanssa tällä ei ole yhtikäs mitään tekemistä. Parhaillaan soi Away From The Sun ja kyllä sisältää todella tiukkaa riffirockia tämä levy. hieno levy kyseessä. Parhaita bändejä 2000-luvulla IMO.

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
apua-mies
13.06.2009 18:31:30 (muokattu 13.06.2009 18:32:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

danny: Parhaita bändejä 2000-luvulla IMO.

tietämyksesi 2000-luvun musasta ja bändeistä lienee siis melko rajoittunut? sano nyt, ettet ollut tosissasi???

bändi tuntuu menevän aina sieltä, mistä aita on matalin. kliseiset ja kansan syviä rivejä kosiskelevat imelät kertsit seuraavat toisiaan. oikeastaan nickelback on pahempi. mutta myönnän, että kryptonite oli aikoinaan melko vauhdikas ja tarttuva biisi, edelleen bändin paras hitti. mutta sit taas joku it's not my time, when i'm gone ja yli-imelä here without you.. huh ... ei voi vaivaantumatta kuunnella.

jannu
13.06.2009 20:37:02

Juu, ei ole post-grungea, vaan umpiväsynyttä jenkki-collegerockia. Kryptonite oli hyvä biisi, mitään muuta eivät meikäläisen makuun ole saaneet aikaan.

valtse
13.06.2009 21:26:27

Jos joku bändi joskus kruunattaisiin maailman mitäänsanomattomammaksi bändiksi, se saattaisi hyvin todennäköisesti olla tämä.

As I'm stalked by the shadow of death's hand My heathen pride is scarred across the land.
KillingMachine
15.06.2009 11:28:53

On noil jokune iha hyväki biisi mut siihe se sit jääkin oikeastaan...

HaloOfFlies
15.06.2009 14:47:09

apua-mies: tietämyksesi 2000-luvun musasta ja bändeistä lienee siis melko rajoittunut? sano nyt, ettet ollut tosissasi???

bändi tuntuu menevän aina sieltä, mistä aita on matalin. kliseiset ja kansan syviä rivejä kosiskelevat imelät kertsit seuraavat toisiaan. oikeastaan nickelback on pahempi. mutta myönnän, että kryptonite oli aikoinaan melko vauhdikas ja tarttuva biisi, edelleen bändin paras hitti. mutta sit taas joku it's not my time, when i'm gone ja yli-imelä here without you.. huh ... ei voi vaivaantumatta kuunnella.

No mutta kun olen tosissani!

Noiden hittibiisien takaa löytyy pirun paljon hyvää materiaalia. Loser, Not Enough, Changes, Away From The Sun jne.

Tykkään paljon.

Ja myönnän etten tiedä 2000-luvun musasta ja bändeistä läheskään yhtä montaa kuin 90-luvun vastaavista.

"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
HaloOfFlies
16.01.2016 14:52:53 (muokattu 16.01.2016 15:00:43)

Uusi single In The Dark

https://youtu.be/ZgGaNm9lpC8

Tämä on kyllä todella hyvä biisi. Päihittää esim. Nickelbackin tuotokset satanolla. 90-luvun fiilikset tuli tuota kuunnellessa. Vahva ehdokas 2000-luvun parhaaksi biisiksi heti Kryptoniten jälkeen. Joka sekin on näitten tuotoksia.

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Spedemix
16.01.2016 16:03:28

Mjoo, 3DD:llä näyttää olevan aina tapana julkaista seuraavan levyn leadsinglenä tommonen menevä rockpläjäys (joista mä olen aina diggaillu), platan julkaisun jälkeen tulee sit joku herkkä balladi (joista en ole niinkään välittänyt). In The Dark on aika perusvarmaa 3DD:tä ja ilmoitus siitä että kohta tulee levy.

Bändin musa on ollu mulle kokonaisuudessaan aina hiukan semimeh, mutta sen sijaan heidän 2005 levynsä Seventeen Days on IMO 2000-luvun parhainsaundisia rocklevyjä. Yks mun referensilevy kuinka hyvältä moderni rock voikaan saundata kun se on kypsää mutta ei ylikypsää. Hienon kuuloinen levy!

Yksittäisinä kappaleina mulle on jäänyt eniten mieleen semmoinen rivibiisi kuin Train. Hassua miten simppelimmät rokkibiisit on yleensä niitä parhaimpia.

Spede blendaa: https://blend.io/spede
carnation
16.01.2016 20:12:06 (muokattu 16.01.2016 20:12:40)

HaloOfFlies: Uusi single In The Dark

Tämä on kyllä todella hyvä biisi. Päihittää esim. Nickelbackin tuotokset satanolla. 90-luvun fiilikset tuli tuota kuunnellessa. Vahva ehdokas 2000-luvun parhaaksi biisiksi heti Kryptoniten jälkeen. Joka sekin on näitten tuotoksia.

Sanoisin, että menee kyllä heittämällä Kryptoniten ohi. Ehdottomasti parhaimpia biisejä, mitä olen tällä vuosituhannella kuullut. Ellei se paras. Huh huh.

"Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua."
J.Nikkanen
16.01.2016 21:07:52

Ei helvetti. Ei. Mun mielestä melko väsynyt eikä tarjonnut mitään uutta. Kökkäre.

Big Mono rules, ok?
HaloOfFlies
16.01.2016 21:56:59 (muokattu 16.01.2016 22:07:34)

Olen kuunnellut tuon jo viisi kertaa putkeen repeatilla. Tykkään! Helvetin hyvä biisi.

Out on the street for a living, picture's only begun. Got you under their thumb.
Ali
16.01.2016 23:02:41 (muokattu 16.01.2016 23:03:25)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Maagista kamaa. Saa mm. Toolin, Musen, Bloc Partyn, Radioheadin, Sigur Rósin ja mitä näitä puuhastelijoita on nyt 2000-luvulla ollut kuulostamaan esikoululaisten räpellyksiltä.

"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less." Twitter - Discogs
FatSam
16.01.2016 23:09:59

Meni heittämällä tän vuosituhannen top5:een mulla! Aika helvetin kova, tuli vähä puun takaa!

"Chillaa, senkin läskisami." -M4ss3 m/
J.Nikkanen
17.01.2016 16:47:29

Oon koittanut kuunnellut nyt monta kertaa. Aina on jäänyt kesken.

Big Mono rules, ok?
barclay
17.01.2016 17:56:47
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ensimmäinen levy eli The Better Life oli ja on edelleen täydellinen rokkilevy. Nimen omaan tuo postgrungeilu kiehtoo. Esim. Loser https://www.youtube.com/watch?v=2Ui_Q4qBDJY Helvetin hyvä riffi ja tuota biisiä käytin aikoinaan pitkään sanoittamisen taustalla. Toinen levy olkin jo sitten täyttä poprockpaskaa, sielu oli myyty markkinavoimille. Sen jälkeisiä levytyksiä en edes yrittänyt enää kuunnella, eikä tuo In The dark-biisikään oikein innosta..

Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli P. M. Kostiainen Project , Arizonan aavikolla siatkin lentävät: Sumell/Kostiainen
Bluesmies
17.01.2016 18:52:14
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin, että Comfortably Numbin jälkeen maailman toiseksi paras biisi.
Sergei Fallinen
18.01.2016 00:12:15

En periaatteessa tykkää laittaa bändejä järjestykseen, mutta tämä on kyllä Nickelbackia parempi, ja jopa parasta, mitä olen ikinä kuullut.

vain taito on rajana
qal
18.01.2016 10:04:58

J.Nikkanen: Oon koittanut kuunnellut nyt monta kertaa. Aina on jäänyt kesken.

Vähän samat fiilikset. Oli niin hirveesti hehkutusta että oli pakko kuunnella että mikä ihme tässä on kyseessä - ehkä odotukset siten nousi vähän liian korkeelle...perus ränttätänttää. Ei kolahda.

Nostalgy is not what it used to be
Herrah
18.01.2016 12:05:12

Ennen tuota uutta biisiä olin sitä mieltä että Far From the Sun on maailman paras levy mutta nyt olen vakuuttunut että tuleva levy valloittaa tämän tittelin.

Uskomatonta

mrk
18.01.2016 13:10:10 (muokattu 18.01.2016 13:10:38)

Täysin geneeristä tusinahuttua, joka voisi erilaisilla instrumenteilla ja laulajalla toteutettuna olla ihan yhtä hyvin jotain Katy Perry-poppia tai modernia bro-countrya.

"Short On Long Term Goals"
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti